Yannick
|
Tsssss....wat een pussy, die gast in dat gele shirt!! Lijkt wel vrouwenvoetbal man!! Geef die gast 1 lowkick en hij gaat plat! Op zeker dat ie beide handjes gekneusd heeft met dat vlieggemeppen!! M'n zus slaat harder. echt een golfsurfer : proberen te slaan met een peddelbeweging! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
www.surfensoul.nl
|
Tsssss....wat een pussy, die gast in dat gele shirt!! Lijkt wel vrouwenvoetbal man!! Geef die gast 1 lowkick en hij gaat plat! Op zeker dat ie beide handjes gekneusd heeft met dat vlieggemeppen!! M'n zus slaat harder. echt een golfsurfer : proberen te slaan met een peddelbeweging! ;D ;D ;D Dus een match tussen jou en die gast in t gele shirt is on.??? K1 rules.
|
|
|
BeeS MR
Geen avatar
|
Hahaha, die laffe judo-worp mag er ook zijn. Echt old-school zoals je die op je klasgenootjes oefende op de basisschool. Voor de rest uitermate triest natuurlijk!!
|
|
|
Xstream
Gast
|
Man man man ..... ik moet nog beginnen met kitesurfen en als ik dit soort filmpjes tegenkom dan valt de moed alweer in me schoenen. Het allerergste is dan nog is dat mensen nog foto,s gaan nemen.
diep diep en diep triest
|
|
|
ShiftyMcBean
Gast
|
Ah Xstream... die lui kom je overal tegen... Trieste lui heb je overal Ciao! Cas
|
|
|
|
slufterhufters.com
|
ze zaten alle 2 op dezelfde golf, en geen van beide wilde wijken voor elkaar.
|
|
|
Tim
|
Het zijn allebij amerikanen, dat straalt er vanaf, allleen die dikke eet wat vaker bij de Mac.
|
|
|
Emiel
|
WAT EEN EIKELS DAT ER NIEMAND TUSSEN GAAT STAAN!!!! iedereen kijkt ernaar, filmt, fotografeert hoe iemand in elkaar geslagen wordt, lekker sfeertje zeg ???
|
|
|
walker
|
Waarom oordelen? Wat is de reden? Misschien heeft die dikke het materiaal van de dunne gesloopt... Wie slaat eerst? Die dikke begint, de dunne klapt er overheen, eigen schuld. Goed moment om te stoppen? Als je pist bent mis je dat moment, en de dikke wil ook nog steeds. Niet goed kunnen vechten? Zegt meer iets over het feit dat ze dus ook niet regelmatig staan te matten, dus is misschien ook maar beter. En ik vind het netjes dat de dunnen niet schopt, want die kans had ik ook nog.
Conclusie; een ouwerwetse klop partij zoals je ze nog maar zelden ziet, een tegen een met de vuistjes en niet onder de gordel.
Maar ben het met iedereen eens dat vechten nergens op slaat. Maar zolang je de reden niet kent moet je de dunne niet veroordelen. Hoor jullie regelmatig zeggen wat je doet als iemand je onderste boeven vaart of aan je spullen zit.
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight ChickfightDie gast in dat gele shirtje.. das echt LOZER... tjees... echt zielig dit.. *wie doet ermee... hem opzoeken, en z'n kop in het zand begraven... en z'n bar z'n kont in douwen.. :
|
|
|
.erwin.
Gast
|
te veel films gekeken die twee... >
|
|
|
|
|