Ruzie op scheveningen

Mitchel_12000

Antwoord #25 Augustus 10, 2004, 16:45:08
edit2Rapporteer  
hahahah, die is goed fab.
Inderdaad trieste loosers. Zulke gasten verbibsen het voor de rest. En dat terwijl de meeste surfers toch super relaxete gasten zijn. Maar ja, je hebt er altijd rotte appels tussen zitten.
Yannick

Antwoord #26 Augustus 11, 2004, 13:55:56
edit2Rapporteer  
Tsssss....wat een pussy, die gast in dat gele shirt!! Lijkt wel vrouwenvoetbal man!! Wink
Geef die gast 1 lowkick en hij gaat plat! Op zeker dat ie beide handjes gekneusd heeft met dat vlieggemeppen!! M'n zus slaat harder. echt een golfsurfer : proberen te slaan met een peddelbeweging! ;D ;D ;D

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
www.surfensoul.nl

Antwoord #27 Augustus 11, 2004, 14:13:47
edit2Rapporteer  
Tsssss....wat een pussy, die gast in dat gele shirt!! Lijkt wel vrouwenvoetbal man!! Wink
Geef die gast 1 lowkick en hij gaat plat! Op zeker dat ie beide handjes gekneusd heeft met dat vlieggemeppen!! M'n zus slaat harder. echt een golfsurfer : proberen te slaan met een peddelbeweging! ;D ;D ;D
Dus een match tussen jou en die gast in t gele shirt is on.???
K1 rules.
BeeS MR

Geen avatar

Antwoord #28 Augustus 13, 2004, 11:41:33
edit2Rapporteer  
Hahaha, die laffe judo-worp mag er ook zijn. Echt old-school zoals je die op je klasgenootjes oefende op de basisschool. Voor de rest uitermate triest natuurlijk!!
Xstream
Gast
Antwoord #29 Augustus 13, 2004, 12:45:07
edit2Rapporteer  
Man man man ..... ik moet nog beginnen met kitesurfen en als ik dit soort filmpjes tegenkom dan valt de moed alweer in me schoenen. Het allerergste is dan nog is dat mensen nog foto,s gaan nemen.

diep diep en diep triest
ShiftyMcBean
Gast
Antwoord #30 Augustus 13, 2004, 14:58:44
edit2Rapporteer  
Ah Xstream... die lui kom je overal tegen... Trieste lui heb je overal Wink

Ciao!
Cas
Steven

Antwoord #31 Augustus 13, 2004, 20:14:48
edit2Rapporteer  
Man man man ..... ik moet nog beginnen met kitesurfen en als ik dit soort filmpjes tegenkom dan valt de moed alweer in me schoenen. Het allerergste is dan nog is dat mensen nog foto,s gaan nemen.

diep diep en diep triest

dit is echt te gek voor woorden, wat was eigenlijk de reden? Sad Sad Sad
slufterhufters.com

Antwoord #32 Augustus 13, 2004, 21:59:02
edit2Rapporteer  
ze zaten alle 2 op dezelfde golf, en geen van beide wilde wijken voor elkaar.
Tim

Antwoord #33 Augustus 13, 2004, 22:06:58
edit2Rapporteer  
Het zijn allebij amerikanen, dat straalt er vanaf, allleen die dikke eet wat vaker bij de Mac.
Emiel

Antwoord #34 Augustus 14, 2004, 16:24:31
edit2Rapporteer  
WAT EEN EIKELS DAT ER NIEMAND TUSSEN GAAT STAAN!!!! iedereen kijkt ernaar, filmt, fotografeert hoe iemand in elkaar geslagen wordt, lekker sfeertje zeg ???
walker

Antwoord #35 Augustus 16, 2004, 14:34:13
edit2Rapporteer  
Waarom oordelen?
Wat is de reden? Misschien heeft die dikke het materiaal van de dunne gesloopt...
Wie slaat eerst? Die dikke begint, de dunne klapt er overheen, eigen schuld.
Goed moment om te stoppen? Als je pist bent mis je dat moment, en de dikke wil ook nog steeds.
Niet goed kunnen vechten? Zegt meer iets over het feit dat ze dus ook niet regelmatig staan te matten, dus is misschien ook maar beter.
En ik vind het netjes dat de dunnen niet schopt, want die kans had ik ook nog.

Conclusie; een ouwerwetse klop partij zoals je ze nog maar zelden ziet, een tegen een met de vuistjes en niet onder de gordel.

Maar ben het met iedereen eens dat vechten nergens op slaat. Maar zolang je de reden niet kent moet je de dunne niet veroordelen. Hoor jullie regelmatig zeggen wat je doet als iemand je onderste boeven vaart of aan je spullen zit.
Kitebabe_89
Gast
Antwoord #36 Augustus 17, 2004, 17:19:26
edit2Rapporteer  
Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight Chickfight

Die gast in dat gele shirtje.. das echt LOZER... tjees... echt zielig dit..
*wie doet ermee... hem opzoeken, en z'n kop in het zand begraven... en z'n bar z'n kont in douwen.. :Smiley
.erwin.
Gast
Antwoord #37 Augustus 17, 2004, 18:15:25
edit2Rapporteer  
te veel films gekeken die twee...    >Sad
Naish........what else???

Antwoord #38 Augustus 18, 2004, 00:09:13
edit2Rapporteer  
Gave gasten man! Misschien binnenkort ook wel op het autostrand?
Smeagol

Antwoord #39 Augustus 18, 2004, 17:12:43
edit2Rapporteer  
tsss....zielig...pathetic...a-sociaal...en als klap op de vuurpijl...NIEMAND die die knurften uit elkaar haalt. en aanspreekt dat ze zich als kleine kinderen gedragen...!!!!!...cker een geval van een hitteberoerte...ZIELIG gewoon  Sad Sad Sad Sad
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.