manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
ik heb net een nieuwe winterpak gekocht, maar voorlopig blijf ik nog in mijn droogpakkie
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Morgen wil ik IJburg eens aandoen als de wind nog een beetje blijft woeien uit het NO en het droog blijft, zijn er nog meer mensen die zo eind van de middag voor een sessie gaan? En hoe zit het eigenlijk met parkeren?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Parkeren kost je daar niks. Je kan op de parkeerplaats staan ter hoogte van het strand. Als me vanaf de ring A10 komt en je gaat in de bocht naar rechts bij het strand, zie je direct aan je linkerhand een grote parkeerplaats. Daar in het begin parkeren en het strand op lopen.
|
|
|
ditispablo
|
zou t genoeg zijn morgen ? geen zin in half windje met die kou. Hoe noordelijker en later hoe beter, zo lijkt t...wel zin weer !
|
|
|
jantjuuh
|
@ Pablo, Haha jah ik sinds kort een flysmurfer, dus met 10 knoopjes sta ik al redelijk gepowered!
Zou wel lekker zijn als er nog wat mensen zijn, niet te doen om zelf daar kite op te laten als ik het zo bekijk.
|
|
|
RFAC
|
enkhuizen morgen??? hopelijk trekt die nog wat aan
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Morgenavond als t wat is ijburg, ff afwachten nog. Ben benieuwd hoe het er dit jaar is.
|
|
|
ditispablo
|
volgens mij is die landtong met een hek afgesloten op Ijbiza...en het is zeker geen spot om alleen te varen nee...obstakels, stenen, bomen...ik houd het morgen in de gaten, ik kan in de middag tot laat, met een 10 met goede low-end...
|
|
|
@LaurenS
|
Ziet er voor morgen ook weer top uit Medemblijk of Enkhuizen??????, droogpakkie maar an denk met die f..cking Ooste windt we houe contact,ben morgen ook vrij.....volgens mij in het noorden meer woei dus ijburg geen optie Morgen ff ankijken
|
|
|
PeeWee
|
Mijn kitemobiel is al een weekje klaar en hier is ie (een must voor alle kitekings) see joes
|
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
ok vanmidag ook eindelijk het water eens op.. waar gaan 'we' naar toe?
|
|
|
|
PeeWee
|
Dat golfboardje ga nie passe nie ,mooie bak Peet.Altijd bij de waterlijn kunnen parkeren op Schell Ik heb nog een dakdrager voor het golfboardje :-)
|
|
|
PeeWee
|
Vanmiddag enkie?
Het waait nog niet geweldig en het is bokkoud.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Vanmiddag enkie? Het waait nog niet geweldig en het is bokkoud.
Gokkie Andijk of Medemblik, lekker voor Jan L...L, is er al iemand daaaaar ??? Bokkoud is een emotie en die kan je uitschakelen, dus !!!!!!!!!!!! Mooi karretje Peet , als ik mijn brunottie in 3en zaag past tie er net in
|
|
|
|
Frank82
|
volgens mij is die landtong met een hek afgesloten op Ijbiza...en het is zeker geen spot om alleen te varen nee...obstakels, stenen, bomen...ik houd het morgen in de gaten, ik kan in de middag tot laat, met een 10 met goede low-end...
Hmmm, vorig jaar was t nog top. Nu een hek? Dat mini uitwijkstrandje is ook niet chill. Misschien dan edam.
|
|
|
ditispablo
|
ach er is vast wel een mooie dag in de lente dat dat hek plotseloos wijd openstaat.... Ze gaan er voorlopig iig niet bouwen, dat is weer stopgezet :-)) Denk sowiezo dat de wind vandaag iets noordelijker te vinden is...
|
|
|
Frank82
|
Kan je niet gewoon over het hek springen of eromheen lopen? Auto laat ik dan wel op de parkeerplaats ipv op de landtong, was vorig jaar fileparkeren daar
|
|
|
PeeWee
|
Net terug van een fietsrondje naar Andijk en Ekhuizen. Het is niet veel met de wind. Ik schat een knoopje of 13-15 , en toch wel fris Ik wacht wel even op betere tijden. See joes
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
ik ga nu van mijn werk naar huis, ik hou het forum in de gate, graag melden als iemand kan varen, dan kom ik ook
|
|
|
jantjuuh
|
ik ga nu van mijn werk naar huis, ik hou het forum in de gate, graag melden als iemand kan varen, dan kom ik ook Waar ga wil je kiten manrot? Ik kan in elk geval varen
|
|
|