IK kan met het verhaal van ErikkieR5 en KiteDemon wel voorstellen. De Slufter is gewoon het domein van de Slufterhufters. Dit zijn (waarschijnlijk) kiters die op een hoog niveau kunnen varen en heel goed weten waar ze mee bezig zijn. Tenminste, dit heb ik mee gekregen de keren dat ik op de Slufter gevaren heb. Het niveau daar, onder de locals, ligt gewoon hoog. Nu Autoplaya niet meer toegankelijk is met de auto en veel kiters van Autoplaya dat takke-eind lopen een beetje zat worden is de Slufter HET aangewezen alternatief. De Slufter is niet verder rijden, zelfs minder ver en de Slufter is ook gewoon cool, doe je niets aan, is gewoon zo. Op winderige dagen staat de Slufter nu dus ook stijf van de kites in de lucht, echt bizar. Een probleempje alleen, de meeste "niet-zo-ver-gevorderden" vergeten dat de Slufter eigenlijk wel enige skills verwacht van je. Ikzelf heb de conclusie getrokken dat ik volgend jaar misschien wel op de Slufter kan gaan varen. Maar op dit moment, nope, ik kan niet meekomen met de locals. Hopelijk voor de locals gaan meer mensen zich dit zelf realiseren en zullen vervelende situaties kunnen worden voorkomen!!
Tenslotte wil ik afsluiten met een tip: Zoek en gij zult vinden!! Wij waren Autoplaya ook helemaal zat en hebben nu een superspot gevonden. Jullie kunnen dat vast ook! Veel plezier morgen in ieder geval!
(hangloose_kitesmiley)