Jullie hulp gevraagd...

ninoribbink

Geen avatar

Maart 15, 2007, 05:40:28
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal,
Ik zal het proberen kort te houden... Ik doe nu +/- een jaar aan kitesurfen, echt te gekke sport.
Naast kitesurfen en werk, heb ik een eigen stichting (Aequitas Librorum = gelijkheid/gerechtigheid voor alle kinderen), voor het goede doel (o.a. kinderen met kanker) gaan wij hardlopen van Parijs naar Rotterdam. Met 8 lopers (in aflossing van 2 x4) en een begeleidend team van 25 personen. Om zo veel mogelijk sponsorgeld voor het goede doel in te zamelen, hebben we al veel acties en leuke dingen gedaan. Om voor het laatste weekend van mei nog wat extra geld in te zamelen geven we als stichting een feest met een veiling. Het liefst veilen we wat exclusieve dingen, na een brainstrom sessie had ik bedacht om te kijken of een kite-instructeur het leuk vind om 1 kiteles te sponsoren, waar de mensen op het feest op kunnen bieden. De hoogste bieder krijgt de les en het geld gaat naar het goede doel.
Is er iemand in voor deze leuke actie, met als doel het ondersteunen van ons goede doel. 
Stuur me een mailtje wanneer je meer informatie wilt, ik kan me voorstellen dat er vragen zijn.
Ik hoor graag wat jullie er van vinden.
Bij voorbaat dank!

Groetjes
Nino Ribbink
storm

Antwoord #1 Maart 15, 2007, 05:47:48
edit2Rapporteer  
surfen, niet surven
morres@laptop
Gast
Antwoord #2 Maart 15, 2007, 06:05:02
edit2Rapporteer  
Goed idee, zijn vast wel lui voor te porren hoor
sjembek

Antwoord #3 Maart 15, 2007, 06:24:19
edit2Rapporteer  
Wat verwacht je dat een zwerfer zonder benen kan doen?
samurai

Antwoord #4 Maart 15, 2007, 06:32:14
edit2Rapporteer  

???? komt er een goed idee (ik denk voor de ROPA-run) worden er weer van die maffe antwoorden gegeven
ninoribbink

Geen avatar

Antwoord #5 Maart 15, 2007, 06:34:54
edit2Rapporteer  

Luister lieve mensen,
het is een vraag geen plicht. Mensen die het geld niet kunnen/ willen missen, of geen interesse hebben, prima, ik verwacht helemaal niets. Ik besteed veel tijd aan mijn stichting en krijg daar geen cent voor, alleen een goed gevoel, wanneer ik zie dat mensen gelukkiger worden dankzij de inspanningen van mijzelf en mijn vrijwilligers.
Ik heb dit berichtje erop gezet om te kijken of er mensen zijn die dit een leuk initiatief vinden en mij willen helpen, that's it.
Ik vraag niet naar cynische opmerkingen, laat mij in mijn waarde, dan doe ik dat bij jullie ook.
Thanks!

ninoribbink

Geen avatar

Antwoord #6 Maart 15, 2007, 06:37:56
edit2Rapporteer  
Thanks, dat bedoelde ik te zeggen.
Klopt, dit initiatief betreft de roparun, leuk dat je het kent!
Daarnaast doen we nog veel meer dingen als stichting.

???? komt er een goed idee (ik denk voor de ROPA-run) worden er weer van die maffe antwoorden gegeven
Dominiquekwaks
Gast
Antwoord #7 Maart 15, 2007, 06:38:21
edit2Rapporteer  
Nino Ribbink, Neem even contact op met mij op dow_boarder@hotmail.com. Ben zelf werkzaam bij www.kartaboardsports.nl en ik denk dat ik hier mijn baas wel voor kan porren. Ik vind het zelf in ieder geval een SUPER plan en heb respect voor je acties. Neem even contact met mij op en ik bespreek het met mijn baas:) Greetz Dominique Kwaks (Manager Kartaboardsports)
Jarno

Geen avatar

Antwoord #8 Maart 15, 2007, 06:40:42
edit2Rapporteer  
Ja, beetje jammer storm en King of Kebab.

Nino heeft hier gewoon een mooi plan, een leuk initiatief en een vraag.

Als je daar geen antwoord op kan geven doe dat dan ook niet!

Maar Nino,

sorry ik zou je graag helpen hierin, maar ben geen instructeur.
Ik denk ook dat je die misschien goed kunt bereiken via hun websites, google er maar even op dan kom je vast wat tegen :-)

succes!
Tom Kite

Antwoord #9 Maart 15, 2007, 06:50:06
edit2Rapporteer  
Hey, strakke actie Wink  zou ook wel graag willen helpen maarja ben geen instructeur.

Succes met de actie en post iets als het gelukt is  ThumpsUp
dominiquekwaks
Gast
Antwoord #10 Maart 15, 2007, 06:54:41
edit2Rapporteer  
You've got mail bro:) Ik ben bereid het te regelen, Desnoods vanuit eigen zak:)
sjorsmaster

Antwoord #11 Maart 15, 2007, 14:44:19
edit2Rapporteer  
we kunnen ook uinplaats van hardlopen gewoon een downwinder maken van frankrijk naar rotterdam:P
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #12 Maart 15, 2007, 14:57:24
edit2Rapporteer  
we kunnen ook uinplaats van hardlopen gewoon een downwinder maken van frankrijk naar rotterdam:P
VOOR!
helium

Antwoord #13 Maart 15, 2007, 15:38:55
edit2Rapporteer  
GOEDE ACTIE. schater schater
Hoop dat t veel op gaat brengen.(laat ons iets weten)
storm

Antwoord #14 Maart 15, 2007, 15:42:07
edit2Rapporteer  
@Jarno, ik zeg helemaal niets over het plan dat hij heeft. corrigeer alleen een schrijffout die hij maakt.
Als hij deze zelfde schrijffout maakt bij sponsorwerving e.d. staat dat erg slordig.
VERDER LIJKT HET ME EEN GOED INITIATIEF
Jussie

Geen avatar

Antwoord #15 Maart 16, 2007, 01:51:08
edit2Rapporteer  
You Brother,
Zeker een cool idee....! Heb je berichtje ff gelezen boel leuke, positieve reakties.
enne natuurlijk kunnen mensen ook een donatie achter laten in de PR8-runners collecte bus, aanwezig bij de kite les!!!! Het is alle maal voor het goede doel!
I will be there...

greetz
Brother Jussie
Emiel

Antwoord #16 Maart 16, 2007, 04:42:36
edit2Rapporteer  
ik wil ook wel meedoen, ben IKO instructeur voor Kiboco in wijk. Moet wel te regelen zijn qua materiaal. Instructeur heb je al
KiteKoe®t

Antwoord #17 Maart 16, 2007, 07:23:53
edit2Rapporteer  
http://www.roparun.nl/
dow
Gast
Antwoord #18 Maart 16, 2007, 16:40:07
edit2Rapporteer  
Emiel, samen 2 lessen veilen dan maar:)
Spikey

Antwoord #19 Maart 16, 2007, 18:31:28
edit2Rapporteer  
hey nino ! waarom heb je me geen belletje gegeven ? had je klaar geweest ;-)

Sandor

ps Karta geeft heel goed les, moet goed komen dus !
Vlaardingen

Antwoord #20 Maart 17, 2007, 02:13:50
edit2Rapporteer  
Ga maar lekker veilen, ik de regel de rest wel.
Stuur ff een emailje voor de details.
Idefixe

Antwoord #21 Maart 17, 2007, 02:19:20
edit2Rapporteer  
hhmm zo'n downwinder lijkt me toch ook wel wat.......
dow
Gast
Antwoord #22 Maart 17, 2007, 02:28:33
edit2Rapporteer  
Jow Sandor, thnx for the compliments bro. Ook geen fout woord over jullie:) Voor jullie allen, ik heb reeds contact gehad met Nino en ga hem morgen eventjes bellen. Ook heb ik contact gehad met mijn baas die het helemaal top vind. We willen als Kartaboardsports een aantal lessen beschikbaar stellen. Puur omdat het initiatief super is, en wie wil nou niet helpen met hegene wat hij het liefste doet:)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.