storm
|
surfen, niet surven
|
|
|
morres@laptop
Gast
|
Goed idee, zijn vast wel lui voor te porren hoor
|
|
|
sjembek
|
Wat verwacht je dat een zwerfer zonder benen kan doen?
|
|
|
samurai
|
???? komt er een goed idee (ik denk voor de ROPA-run) worden er weer van die maffe antwoorden gegeven
|
|
|
ninoribbink
Geen avatar
|
Luister lieve mensen, het is een vraag geen plicht. Mensen die het geld niet kunnen/ willen missen, of geen interesse hebben, prima, ik verwacht helemaal niets. Ik besteed veel tijd aan mijn stichting en krijg daar geen cent voor, alleen een goed gevoel, wanneer ik zie dat mensen gelukkiger worden dankzij de inspanningen van mijzelf en mijn vrijwilligers. Ik heb dit berichtje erop gezet om te kijken of er mensen zijn die dit een leuk initiatief vinden en mij willen helpen, that's it. Ik vraag niet naar cynische opmerkingen, laat mij in mijn waarde, dan doe ik dat bij jullie ook. Thanks!
|
|
|
ninoribbink
Geen avatar
|
Thanks, dat bedoelde ik te zeggen. Klopt, dit initiatief betreft de roparun, leuk dat je het kent! Daarnaast doen we nog veel meer dingen als stichting. Wat verwacht je dat een zwerfer zonder benen kan doen?
???? komt er een goed idee (ik denk voor de ROPA-run) worden er weer van die maffe antwoorden gegeven
|
|
|
Dominiquekwaks
Gast
|
Nino Ribbink, Neem even contact op met mij op dow_boarder@hotmail.com. Ben zelf werkzaam bij www.kartaboardsports.nl en ik denk dat ik hier mijn baas wel voor kan porren. Ik vind het zelf in ieder geval een SUPER plan en heb respect voor je acties. Neem even contact met mij op en ik bespreek het met mijn baas:) Greetz Dominique Kwaks (Manager Kartaboardsports)
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Ja, beetje jammer storm en King of Kebab.
Nino heeft hier gewoon een mooi plan, een leuk initiatief en een vraag.
Als je daar geen antwoord op kan geven doe dat dan ook niet!
Maar Nino,
sorry ik zou je graag helpen hierin, maar ben geen instructeur. Ik denk ook dat je die misschien goed kunt bereiken via hun websites, google er maar even op dan kom je vast wat tegen :-)
succes!
|
|
|
Tom Kite
|
Hey, strakke actie zou ook wel graag willen helpen maarja ben geen instructeur. Succes met de actie en post iets als het gelukt is
|
|
|
dominiquekwaks
Gast
|
You've got mail bro:) Ik ben bereid het te regelen, Desnoods vanuit eigen zak:)
|
|
|
sjorsmaster
|
we kunnen ook uinplaats van hardlopen gewoon een downwinder maken van frankrijk naar rotterdam:P
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
we kunnen ook uinplaats van hardlopen gewoon een downwinder maken van frankrijk naar rotterdam:P
VOOR!
|
|
|
helium
|
GOEDE ACTIE. Hoop dat t veel op gaat brengen.(laat ons iets weten)
|
|
|
storm
|
@Jarno, ik zeg helemaal niets over het plan dat hij heeft. corrigeer alleen een schrijffout die hij maakt. Als hij deze zelfde schrijffout maakt bij sponsorwerving e.d. staat dat erg slordig. VERDER LIJKT HET ME EEN GOED INITIATIEF
|
|
|
Jussie
Geen avatar
|
You Brother, Zeker een cool idee....! Heb je berichtje ff gelezen boel leuke, positieve reakties. enne natuurlijk kunnen mensen ook een donatie achter laten in de PR8-runners collecte bus, aanwezig bij de kite les!!!! Het is alle maal voor het goede doel! I will be there...
greetz Brother Jussie
|
|
|
Emiel
|
ik wil ook wel meedoen, ben IKO instructeur voor Kiboco in wijk. Moet wel te regelen zijn qua materiaal. Instructeur heb je al
|
|
|
|
dow
Gast
|
Emiel, samen 2 lessen veilen dan maar:)
|
|
|
Spikey
|
hey nino ! waarom heb je me geen belletje gegeven ? had je klaar geweest ;-)
Sandor
ps Karta geeft heel goed les, moet goed komen dus !
|
|
|
Vlaardingen
|
Ga maar lekker veilen, ik de regel de rest wel. Stuur ff een emailje voor de details.
|
|
|
Idefixe
|
hhmm zo'n downwinder lijkt me toch ook wel wat.......
|
|
|
dow
Gast
|
Jow Sandor, thnx for the compliments bro. Ook geen fout woord over jullie:) Voor jullie allen, ik heb reeds contact gehad met Nino en ga hem morgen eventjes bellen. Ook heb ik contact gehad met mijn baas die het helemaal top vind. We willen als Kartaboardsports een aantal lessen beschikbaar stellen. Puur omdat het initiatief super is, en wie wil nou niet helpen met hegene wat hij het liefste doet:)
|
|
|