Joris
|
hmmmmmmmmmm
De bewolking overheerst en verspreid over het land vallen enkele buien. Vooral vanmiddag mogelijk met (zware) windstoten tot maximaal 85 km/uur. Er komen enkele opklaringen voor en de temperatuur is dan zo'n 18 graden. De wind komt uit zuidwest tot west en is boven land matig tot vrij krachtig, maar aan de kust en op het IJsselmeer hard en in het zuidwestelijk kustgebied af en toe stormachtig.
Beetje sketchy (huilen_kitesmiley)
|
|
|
Ruben..
|
Nee he, waait het weer is lekker door, kan ik waarschijnlijk niet varen Me kleinste kite is een 7m. en ben zelf maar 52kg. Hoop voor mezelf (en misschien ook een paar van jullie) dat ie iets gaat liggen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het is vandaag inderdaad behoorlijk heftig ,ik was van plan om in ochtend naar schellinkhout te gaan ,om even een paar uurtjes te gaan knallen ,maar het ziet er te slecht uit ,harde regen en een vlagerige harde wind .... Ik hoop dat het morgen (zaterdag ) nog wat wordt ..de voorspellingen voor zaterdag zijn gunstig..
|
|
|
kitaholic
|
Met een beetje mazzel neemt vanmiddag de buiigheid af en wordt het een mega-middag op s'hout. Ben er tussen 3 en 4, kan niet wachten!
|
|
|
Joris
|
Ik ben er over een uurtje. Ps kunnen we niet beter een "Schellinkhout, wanneer gaan we beulen???" topic van maken
|
|
|
roeb
Gast
|
Haha, dat zal wel handig zijn, die enkele keer dat we ergens anders heen moeten in Noordholland ;P
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
iemand enig idee waar ik kan vinden hoe hard het in schellinkhout waait? in wijk aan zee waait het nu met 17m/s en dat vind ik ff te gek!
|
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
in wijk aan zee voorspellen ze ook 25 knopen.... maar 17m/s is rond de 35 knopen... dus vandaar dat ik het vraag, actueel bedoelde ik ook
|
|
|
|
|
|
|
Joris
|
Ik kom net van schellinkhout. 5 mins op het water gestaan, toen er weer af geblazen. Op zich is de wind goed te houden met men 6 maar door de vlagen is het gewoon niet leuk meer. Men kite stond te klapperen als een gek en het schoot in een halve seconde van 20 naar 40 knopen en weer terug....
Morgen beter hoop ik
|
|
|
wouterb
|
Ik hoef vanavond de deur niet uit hoor ik net.....
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik ben dr vandaag ook niet aan toe gekomen. Gister naar de fysiotherapeut geweest, voor een spiertje in mijn bovenarm. (huilen_kitesmiley) Kan mijn arm nu niet goed bewegen alsof er een messie in staat te prikken.. (cry_kitesmiley) Hoop dat het morgen wat afgezakt is. : Dan kom ik naar Schellinkhout denk. Hij is wel helemaal west..is voor zee ook leuk natuurlijk. (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Is er nog iemand die morgen vroeg naar Wijk toe gaat, moet om 12 uur werken op het strand. Wil daarvoor nog wel even het water op.
|
|
|
ruben
Logs: 21 | 784 uur
|
Kan iemand me van een adviesje voorzien?! zat en zondag in ben k in t helderse, is t wat om bij de vuurtoren te kiten(bij de razende bol) of is dat niet een aanrader ivm de stroming? k heb daar altijd mijn twijfels... is t amstelmeer anders een aanrader bij west? K ben namelijk niet zo bekend in en rond den helder.. ben benieuwd naar de adviezen!!
|
|
|
Idefixe
|
Is er nog iemand die morgen vroeg naar Wijk toe gaat, moet om 12 uur werken op het strand. Wil daarvoor nog wel even het water op.
ga morgen bijtijds rijden / hoop er om 9 uur te zijn ( bunker dus)
|
|
|
roeb
Gast
|
tering, wat een dag! Ik was om 17 uur op S'hout, eerst maar even bij vd Berg geweest, om de hardste wind af te wachten.. Maar het waaide hard, en vlagerig aan het begin!! Volgas met de 8, tot 21 uur gevaren ongeveer! Ben ik aan het varen, zwaar ge(over)powerd met de 8, kijk ik naar een Tribal, staat er 13 op de zijkant (geschokt_kitesmiley), ik dacht echt, wtf, een suicidale (^@**&^(&@*#, maja hij trok dus maar zn safety en had toen spagetti Nu helemaal kapot, dus morgen kunnen we weer! Mzzls, Robert
|
|
|
franco
|
hahaha nu manne ik heb me wel ver maakt van 5 tot 8 lekker geknald
|
|
|
franco
|
morge ochtend weer wie o wie