Marsie
|
@dikkiedik je hebt een persoonlijk bericht ontvangen.
|
|
|
Dikkiedik
|
I see, I seee, jij nu ook
|
|
|
|
best waroo's
|
@marsie zaterdagochtend staat weer in de planning om te varen!!! J&N ook van de party, kom je ook nog buurten? anders tot laterz
|
|
|
Marsie
|
@marsie zaterdagochtend staat weer in de planning om te varen!!! J&N ook van de party, kom je ook nog buurten? anders tot laterz
Nou het moet dan maar weer,wat moeten jullie zonder mij . Ik ga in de middag,weer een hoop fun!!!! Graag tot zaterdag
|
|
|
DaanD
|
Gisteravond nog even naar Andijk geweest, toen we aankwamen helemaal geen woei. Begon daarna iets meer te worden, dus toch maar eigenwijs die kites oppompen. Helaas was de wind (tegen de voorspellingen in) iets te Oost, dus nogal vlagerig voor het binnenmeertje. Wel ff twee uurtjes kunnen 'varen', maar daar hield het ook bij op! Medemblik was misschien een betere optie geweest, al zag ik daar ook maar 2 kites in de lucht en constant op 12 uur hangen?!
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het begint hier in Amsterdam ook al te waaien ,ik ga zo op Edam kijken ...heb er vertrouwen in dat het vanmiddag/avond weer wat gaat worden...
|
|
|
PeterKite
|
Medemblik!!!!!!! 13-15kn momenteel
|
|
|
roeb
Gast
|
Medemblik!!!!!!! 13-15kn momenteel
hoe weet je dat?
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Gister helaas nergens wind, zowel Medemblik, Andijk als Enkhuizen waren windstil. Morgen dan maar weer proberen. Zondag zijn de voorspellingen lekker.....eindelijk weer een beetje wind!!
|
|
|
|
HansNet83
Geen avatar
|
Het begint hier in Amsterdam ook al te waaien ,ik ga zo op Edam kijken ...heb er vertrouwen in dat het vanmiddag/avond weer wat gaat worden... Als ik op Google Earth kijk zie ik net onder de haven van Edam een strandje ... is dat de kitespot ? Zal wel druk zijn altijd ? Is het daar lang ondiep ?
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik wil dit weekend ook weer effe proberen, ben dinsdag naar de chiropractor geweest rug lijkt wel effe beter Kijken of ik wat opknap van het kiten of juist niet :'( maar dan moeten de aanwezigen me maar uit het water trekken.
|
|
|
PeterKite
|
haha, en of er wind stond in medemblik!!!!
had afentoe zelfs de handen vol aan de 12. vanaf 4 uur / half 5 kwam hij echt op zetten en na half 8 kwam hij weer af zetten. kakte later ook weer helemaal in. toch nog ruim 2 uur volgas kunnen varen muhahaha
groeten, Peter
|
|
|
Dirkie
|
Was om 8 uur op Edam, beetje heen en weer kunnen varen... Maarrrrr.. ik heb mijn broertje z'n eerste meters laten maken! Daarvoor was het een perfect windje!
|
|
|
kitaholic
|
Prima avondsessie op Edam! Mooi zonnetje en lekker cruisen met de 14. Viel me op hoe efficient die foils zijn, zij met de 10, ik de 14 en bijna evenveel power.
Maarre, wat is er aan de hand met Mark? Een hele pagina zonder een bericht van hem, dat kan natuurlijk niet! Computer stuk, op vakantie?
|
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Neej, denk het niet. Ga ff naar de zwarte markt met Loepie... Me boxen hebben het begeven. En vinyl spinnen zonder speakers gaat een beetje lastig. Ik zag vd week op Marktplaats een mooie advert. Speakers die voor een Drive-in werden gebruikt, te koop. 1000 watt per stuk. met het formaat van een ijskast hahahaha Ik dacht, dat kan ik de buren niet aandoen.
|
|
|
@LaurenS
|
Suc6, Ik draai veel te weinig de laatste tijd . Zal het wel te druk met een andere hobby hebben denk
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Wie kan iets vertellen over de spot op Blijburg? Ik neem aan dat ie vlak bij de gelijknamige strandtent ligt. Welke windrichtingen? Is er genoeg ruimte voor starten en landen of is het al la Muiderberg? Schoentjes nodig (stenen)? Thnx
|
|
|