***Test SUPER-PINDA van Wimt zonder pinda's*** Neeltje 4 aug.

oz

Augustus 04, 2008, 19:53:31
edit2Rapporteer  
Na lang wachten eindelijk een Wimt boardje weten te bemachtigen via ROHA voor een grondig test-verslag.

EERSTE INDRUK

Uit de doos/ verpakking valt meteen op dat het board er gelikt uitziet, strakke vormgeving en super nette afwerking. Verder valt op dat er veel aandacht besteed is aan het spuitwerk, het strakke edoch simpele design laat zelfs voor de Old-school riders (lees ouwe zakken) niets te wensen over.
Het board kenmerkt zich door de ronde outline, hier zie duidelijk dat de Ing. bouwer Wimt op de hoogte is van de druppel-vorm theorie. Verder heeft het board aan de onderkant een walhalla aan channels alla wakestyle*4.

ASSEMBLAGE

Footpadzz en straps laten zich makkelijk monteren door de titanium gecoatte insert die netjes flush van onderen in het board gemonteerd zitten. Het plaatsen van de 6cm TFC fins verloopt ook op rolletjes vanwege de verzonken en keurig uitgelijnde vingaten.
Voor de echte Die hard freestylers wordt er ook een rollerleash meegeleverd plus aanhaakpunt op het board.
Tijdens de unhooked-kiteloop-board-offs is dit te gek...(*het board komt in de lucht vanzelf weer naar je toe!*)

OP HET WATER

Na het insturen van de kite vertrekt het board snel en zonder spray. Hier valt ook direkt op dat het board zo goed rechtuit loopt dat het vrij veel kracht kost om het board naar switch te draaien. Na een kompleet verzuurt rechter been is het uiteindelijk dan toch gelukt om net voor het donker weer aan de kant te komen.
Tijdens de sessie van 1.5 hrs naar links en 1 hr naar rechts (stroom mee) enkele sprongen gewaagt, de pop is goed, en de landingen verlopen smooth. Kiteloops heb ik maar achterwege gelaten aangezien ik deze zeer zeldzame custom niet in een bouwpakket wilde veranderen...

Al met al, echt een aanrader, staat garrant voor veel plezier op en uit het water!! (voornamelijk van de mede kiters)

Groetsels OZ.

p.s. Wimt, om de OZK boardjes te testen zal ik voor de volgende keer  een boardje meenemen die wel lekker vaart. schater

Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #1 Augustus 04, 2008, 20:00:25
edit2Rapporteer  
Zeer goed verslag helemaal TOP  ThumpsUp

En dat geldt natuurlijk ook voor de bouwer, sjapooo. YeSS
hollandkiter

Antwoord #2 Augustus 04, 2008, 20:12:48
edit2Rapporteer  
jammer dat ik geen foto's zie...............
LeonB

Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #3 Augustus 04, 2008, 20:34:35
edit2Rapporteer  
WHOEHAAAA!!!  Primeur!!! Grin

Ik zag toevallig dat deze "SUPER-PINDA2" nu te testen is bij V/D Berg, IntoFun en Kater hier in NoordHollanda 
Er liggen daar een stuk of wat proto's te wachten op zeeeeeeer selecte testriders Shocked.

Wat een feest....ik kan niet wachten!!! schater
torchjelle

Antwoord #4 Augustus 04, 2008, 22:08:14
edit2Rapporteer  
klinkt goed, mooie verslag ook en lekker duidelijk Smiley
oz

Antwoord #5 Augustus 11, 2008, 11:34:02
edit2Rapporteer  
Wim?
Remko

Antwoord #6 Augustus 11, 2008, 12:34:03
edit2Rapporteer  
Ik ben bang dat Wim na de lovende kritieken op de vaareigenschappen van zijn Super Pinda, de eerst komende drie maanden niet meer van zijn roze wolk komt. Daarbij zal op voornoemde wolk de internet verbinding te wensen over laten, danwel geheel afwezig zijn.
Een ander meer vreeswekkend scenario is:
Wim heeft sinds lange tijd met enige voorwaartse snelheid (iets wat voorheen gesmoord werd in pindavormige ontwerpen) een sprong ingezet. Dientengevolge is hij wederom een voormalig werkeiland overgestoken en vertoeft tegenwoordig bij de aan gene zijde levende konijnenpopulatie.
oz

Antwoord #7 Augustus 11, 2008, 20:26:10
edit2Rapporteer  
 schater
Wimt

Antwoord #8 Augustus 18, 2008, 16:40:53
edit2Rapporteer  
Oz klaagde, dat er te weinig mensen op dit topic reageerden. Maar ja, erg objectief is ie dan ook niet. Gewoon te weinig superlatieven voor mij, dat is niet geloofwaardig.  Maar ja, toen ze mijn board mochten testen, gingnen de duimen gigantisch omhoog, kitehigh. Iedereen wilde toen met mijn board. 1tje draafde al vooruit, om alvast een inschrijving bij de KvK voor mij te regelen.
Dames wilden van zichzelf een tapijt maken, zodat ik daaroverheen kon schrijden met mijn board. Als een Islamiet eerst de hand aan zichzelf moet slaan, om 77 maagden te bemachtigen, zij meldden zich spontaan aan bij mij. Na een half uurtje was ik er klaar mee, kwamen de volgende 77 maagden zich aanmelden. Ook goed.
Daarna waren ze gek genoeg nog niet voldaan, en wilden ze toch echt nog met mijn board. Ik had zelf allang geen stijve plank meer, dus vooruit maar, maar dat geloof je toch niet? Wat vind mijn vriendin hiervan? Die verafgood mij ook, ze doet er zelf dus aan mee. Maar wel op haar `beurt'wachten', dat wel. Die maagden gaan wel voor.
Vervolgens onderbrak Bush zijn voorbereidingen voor WO111, om met mij te overleggen, en Blakenende wilde ook al advies van mij. Ik raadde hem aan om president van het NKV te worden, en dan `Wimt for President', zei hij vervolgens, maar dat is mij te min. Wimt; de God van het Kiten, kortom; de Kitegod, da`s net genoeg. 

Dit weekend krijgen jullie 4 boards van mij. Als kitegod, geef ik ze gratis weg bij de demo van Ben (Starkites) in Zeeland (geen grapje).     
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.