Vooral voor golfsurfers is een oorontsteking of een zog. 'surfersoor' een probleem. Dit omdat ze veel meer in het water liggen, en de wind langs hun oren.
Dempt het ook geluid?
ja ik weet t maar ik ben in dit geval ietsje voorzichtiger, kan mij geen oor problemen veroorloven en NEE hij dempt amper geluid. Dat heb ik uitgeprobeerd met een bandje dat redelijk hard speelde en dan maakte het echt geen zak uit.
misschien een heeeeeeeel klein beetje met praten. hoor jeje buurman wat minder. of je vrouw dat werkt wel weer lekker natuurlijk.
Doc's Proplugs vented dempen maximaal 20 Db op de hoge frequente tonen. Maw communicatie gaat gewoon (tikkie zachter) en de rest komt evengoed binnen. Dezelfde oordop voor watersporten is geschikt voor muzikanten en concert bezoekers. Voor een goed verschil tijdens een optreden kun je de oordop halverwege eens uitdoen
Qua hygiene in de winkels met pasdozen ed. Alle winkels hebben een pasdoos met 8 maten. Na gebruik worden alle oordoppen met alcoholdoekjes schoongemaakt.
Wat betreft de pasdozen, de juiste maat oordop zorgt ervoor dat waar de dichte oordop in het oor gaat dat het geluid harder klinkt en waar de transparante vented Proplug ingaat het 'zachter' klinkt (omdat het geluid niet terug kan kaatsen tegen je gehoor). Om dit te testen wordt er een Humm-oefening gedaan.
Humm met gesloten mond en voel bij jezelf of er een verschil zit tussen het gehoor in het linker oor en het rechteroor. Merk je niets, probeer een kleinere of juist grotere maat
Voor diegenen die ze heel wijs dragen onder een cap (of helm), je kunt de brug waar de leas aanzit met een scherpe tang of mesje voorzichtig verwijderen, dit zal een eventueel drukpunt wegnemen en de Proplugs nog comfortabeler laten zitten
Fijn pasen & Mahalo
Michel
Edit morres: Als je wilt adverteren, zoek dan contact met ons op, we zijn soepel-genoeg geweest.