Bopmorn
Geen avatar
|
Ummz dat is wel erg dom Wat ik uit het verhaal begrijp is dit: jongen kiten met aflandig wind- jij ouders waarschuwen- niets doen- kite valt in het water, krijgt hem er niet uit- jij belt 112- nou geef vader je wel gelijk?? En moest hij door de kustwacht eruit gevist worden?? Goed dat jeerop af bent gegaan (kiss_kitesmiley)
|
|
|
jeroendezwart
Gast
|
Ik heb het hele gebeuren ook gezien en zei vantevoren al dat hij dom bezig was en nooit meer terug naar de kant kon terug komen, ik zag al meteen dat hij niet kon kiten.... Hoe dom ben je dan als je met aflandige wind in je 1tje daar gaat kiten !!! nog wat fotos van de aktie
|
|
|
deltomaso
|
Lijkt mij helemaal niet verkeerd als de reddingsdiensten een vette factuur naar vaders sturen.
|
|
|
TijN
|
onvoorstelbaar geen woorden voor..
|
|
|
Ondabeach
|
Laat lekker je kind verzuipen wat een.... $%$#@!!!! Hij zou op z'n minst donateur moeten worden.
|
|
|
3rikj3
Gast
|
Welke Kite was het..? (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
Bluecupra
|
Nog nooit les gehad en dan met deze wind op de Hoek gaan kiten... echt een kansloze actie
|
|
|
Coen2000
|
waroo natuurlijk
|
|
|
|
Frank77
|
Wonderbaarlijk om daar te gaan kiten met die wind. Het lijkt me geen pretje om dar hulpeloos te drijven; dus ik hoop dat die jongen zijn les geleerd heeft.
Goede hulp actie John, respect.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
john do, petje af goed werk, maar dit is toch bezopen? Lijkt mij helemaal niet verkeerd als de reddingsdiensten een vette factuur naar vaders sturen.
Helemaal met je eens.....
|
|
|
slufterhufters.com
|
Diep en diep triest ben je dan, GVD te bizar voor woorden zulke mensen.
Laten ze van de KNRM maar de rekening sturen naar zulke randdebielen, misschien leren ze daar dan van.
|
|
|
WaZuP
|
kijk die mense mogen van mij gewoon meteen verzuipe,
Weet je hoe chagarijnig de reddings brigade word door dit soort kiters komt een mement dat ze je of niet meer helpen of ze verbieden de sport gewoon
Hoop dat ze dikke factuur sturen!!!
Voor de rest van jullie top gedaan.
|
|
|
benjamin
Gast
|
het was geen waroo een eh of iets is die trend een 4 lijner
|
|
|
Nino
|
Wat een mega-SUKKEL!!! Dit is echt zo onnodig.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Goede reactie john top! maar wat een klootzak zeg, ook die ouders, gutte gut, je zou als kind maar zulke ouders hebben. Deze kerel verdient het niet om ooit nog het water op te gaan. wees maar blij dat 'ie alleen was, stel je eens voor bij ZW als er "echte" kiters waren. hoe had dit dan afgelopen........ Ook dan zal 'ie waarschuwingen negeren en toch gaan klooien en anderen in gevaar brengen. wat een figuur zeg..
|
|
|
kentyman
|
Weet je hoe chagarijnig de reddings brigade word door dit soort kiters komt een mement dat ze je of niet meer helpen of ze verbieden de sport gewoon
Wat is dat nou weer voor lompe reactie! Je gaat toch niet iemand dood wensen?! Dat vind ik echt super asociaal. Het begint hier weer zo'n "dood aan alle beginners" verhaal te worden. Kijk die gast was ontzettend dom bezig maar zoiemand afzeiken helpt niet want de volgende keer zal die figuur dan NOG minder geneigd zijn om eventjes advies te vragen van locals. Deze familie kwam blijkbaar uit Eindhoven, het is misschien wat kort door de bocht maar als je in Eindhoven woont dan heb je waarschijnlijk niet zoveel verstand van de zee. Deze gast was behoorlijk naief door met aflandige wind zonder les op open zee te gaan kiten, maar ik denk dat hij zijn lesje nu wel heeft geleerd (ik neem aan dat de bemanning v/d reddingsboot hem wel een klein preekje heeft gegeven). En dat van die factuur daar ben ik 't volkomen mee eens alleen vind ik niet dat die naar de vader moet maar naar die knakker zelf!
|
|
|
WaZuP
|
Dat ie uit eindhoven komt is geen excuus ik weet dat jij ook van verder komt en ik kom ook uit den bosch en als je dit soort dingen dan nog niet snapt is er alleen maar grote kans dat we binne een paar jaar niet meer mogen kiten, wmaar wat mijn reactie betreft was die wel erg grof moet ik eerlijk zeggen.
|
|
|
e_surf
|
Iemand doodwensen is niet netjes. (geen discussie mogelijk) En de reddingsbrigade wordt nimmer nooit chagerijnig, het redden is hun werk. Wat betreft de factuur. Daar hoef je niet over in te zitten. Die is hoog genoeg. Op het IJsselmeer, in Friesland zijn verschillende "prive" reddingsdiensten. Ze maken er gewoon een sport van om bij een melding als eerste bij een gestrand schip te zijn. De verzekering betaald een percentage van de waarde van het schip als bergingskosten. Hoe zou de hoogte van de factuur bij een geredde kiter trouwend worden bepaald??
|
|
|
|
|
huubster
Geen avatar
|
hij schijnt zich idd niet echt te schamen... hardhorend typje heb ik de indruk
|
|
|
Tuur!
|
Indien je deze "held" ziet. Verzoek hem even op te zouten naar het gezellige brabantse land ! Laat hem daar de boel verzieken (angry_kitesmiley) Op zeker dat we hem binnen een jaar op de Slufter mogen bewonderen...
|
|
|
Naish........what else???
|
In nood en gered worden is ok, maar deze foto's doen me echt.......................... (cry_kitesmiley), beter maar ff niet naar de Slufter komen Dude!
|
|
|