|
|
Giertje
|
Henk wat krijgen we nou, moet ik je nou onder je steen vandaan trekken. Morgen gewoon in de wetsuit want mijn droogpak wordt ongeruild voor een nieuw.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgen iedereen naar zee ? ik hou het wel weer op Schellinkhout ...ben er om een uurtje of 11.00
|
|
|
pewpew
|
wind niet te zuid voor zee?
|
|
|
Ro@ld
|
Morgen ochtend ook richting schell ziet er goed uit
|
|
|
KiteFEEL
|
Wij gaan ook richting Schellinkhout hoor Frank! Wel pas iets later als de wind aan is. Rond 13.00-14.00 uur.
|
|
|
pewpew
|
schel it is voor mij. sta al bijna 2 maanden droog. maar niet gelijk de ruige zee voor mij
|
|
|
Giertje
|
Swen gelukkig zijn er nog mensen die kijk op de wind hebben, maar ja die kangaroo uit purmerend is alleen maar gefocust op springen.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Droogpak is niet nodig op zee Ries, het water is nog 20 graden ,een stoombad in vergelijking met Schell
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Bunkertje denk ik, lekkerder met ZW !
Laatste keer bunker was het een grote klotsbak. Heb zelf wel weer zin in de pier.
|
|
|
@LaurenS
|
Laatste keer bunker was het een grote klotsbak. Heb zelf wel weer zin in de pier.
Eergisteren was het prima te doen hoor bij de bunkert (all depends on the tide),ik vaar sowieso ook liever bij de Pier .Alleen de wind vandaag is nou ook weer niet dermate sterk dat ie lekker gaat doorkomen achter de pier met 215 graden ZW denk ik Lekkerste stukkie zit toch tussen de Pier en Bunker dus we kunnen altijd een paar 100 meter upwind,toch? Als er maar niet teveel windsurfers zijn.Ben benieuwd wat je van de Pure gaat vinden.... Ik heb er in Brasil mee gevaren en vond het een erg fijne kite,Will suit you qua loopen en uithaken ,alhoewel dat uithaken niet mijn ding is
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo is dat Pe, Naar de bunker dus hoef je niet zo'n kolere eind te lopen, we zoeken het perfecte stukkie zee wel op. Nu effe ontbijtje doen, autootje volgooien bakkie pleur erin Haring ophalen pffft druk druk druk Tot strakkies
|
|
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Vanaf 13.00 op een spot, weet nog niet welke. In elk geval pas vanaf 13.00 aangezien de wind toch steeds harder wordt vandaag.
|
|
|
Ro@ld
|
Ik skip dit keer, best fris en voor dit beetje wind loop ik nog niet echt warm ;-)
|
|
|
|
Wanda
|
Lekker vanmiddag weer even gevaren met de Edge 13 op schell... Had wel iets meer wind verwacht vandaag!
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Was inderdaad net aan. Ook weer even anderhalf uur met de 13m vxr kunnen varen. Het zonnetje maakte nog wel wat goed.
|
|
|