|
|
Jarno
Geen avatar
|
morgen in de ochtend iemand op de noordzee te vinden?
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
wind is nu pas aangegaan dus voor mij vandaag niet meer
zie jullie morgen
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Neeltje is de wind nu lekker. Maar voor mij ook te laat... uur rijden... dan zit ik pas om 4 uur op het water, en in m'n eentje waarschijnlijk ook nog eens. Da's de moeite niet... Maar morgen wordt een mooie dag Kan ik gelijk even op het NK kijken
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Morgen ziet er inderdaad goed uit. Jammer dat ze regen en hagel voorspellen maar dat zien we dan wel weer.
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Aan de kust wordt te heftig voor m'n 8m, dus dat wordt een binnenspot ...Borssele ofzo
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Aan de kust wordt te heftig voor m'n 8m, dus dat wordt een binnenspot ...Borssele ofzo Kom je ook nog kijken naar het NK?
|
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
zesje heeft er zin in, maar weet nog niet zo goed wanneer hij het droogst gaat blijven?
voorlopig lijkt de ochtend het beste, sowieso qua regen?
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
Op El Cotillo (voor de oude haven) 6m+ waves en 25-30kts. Dikke giller van n rollercoaster rit. maar de rif aan het einde was een vieze wakeup call voor een aantal mede kiters... Boards die in 2en braken, kites die aan flarden gingen... En bloedende kiters die plankloos body draggend terug kwamen (afstand van launch naar brake +/- 1km )
Eagle-Jan, ik heb die dag een rondje eiland gedaan en staan kijken bij El Cotillo. Respect!! Vond het zelf te risicovol en ben uiteindelijk toch maar weer op Sotavento gaan kiten. Daar kon ik de golven tenminste nog wel de baas... :-P Sotavento? Waarom op zo'n beetje de slechtste spot van het eiland, was Glass beach/ el Burro niks? Of een van de lagunes bij de vuurtoren? Want ik whnnas 's ochtends eerst ff op de lagune voor de vuurtoren, vanaf corralejo gezien, aan het varen geweest maar vond de golven daar buiten te rommelig, dus toen maar een zons ondergang sessie bij el Cotillo gedaan... Met als bonus een dikke adrenaline rush! Maar wat vind/vond je van het eiland? Het is de eerste keer dat ik hier ben omdat onze trip naar Egypte niet doorging. En ik ben hier met een bevriend stel en m'n vriendin waarvan ik de enige ben die zich kan redden met 25-30 knopen en open zee (met enigszins normale golven dan... :-P) ... Maar de vrouwen hebben les genomen :-) Eiland is leuker dan Egypte en de spots zeker uitdagender. Noorden is leuker en vond Lajares erg leuk. Dus kom zeker terug. Btw. morgen helaas geen wind dus wordt vrees ik shoppen met de vrouw..... :-|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Op El Cotillo (voor de oude haven) 6m+ waves en 25-30kts. Dikke giller van n rollercoaster rit. maar de rif aan het einde was een vieze wakeup call voor een aantal mede kiters... Boards die in 2en braken, kites die aan flarden gingen... En bloedende kiters die plankloos body draggend terug kwamen (afstand van launch naar brake +/- 1km )
Eagle-Jan, ik heb die dag een rondje eiland gedaan en staan kijken bij El Cotillo. Respect!! Vond het zelf te risicovol en ben uiteindelijk toch maar weer op Sotavento gaan kiten. Daar kon ik de golven tenminste nog wel de baas... :-P Sotavento? Waarom op zo'n beetje de slechtste spot van het eiland, was Glass beach/ el Burro niks? Of een van de lagunes bij de vuurtoren? Want ik whnnas 's ochtends eerst ff op de lagune voor de vuurtoren, vanaf corralejo gezien, aan het varen geweest maar vond de golven daar buiten te rommelig, dus toen maar een zons ondergang sessie bij el Cotillo gedaan... Met als bonus een dikke adrenaline rush! Maar wat vind/vond je van het eiland? Het is de eerste keer dat ik hier ben omdat onze trip naar Egypte niet doorging. En ik ben hier met een bevriend stel en m'n vriendin waarvan ik de enige ben die zich kan redden met 25-30 knopen en open zee (met enigszins normale golven dan... :-P) ... Maar de vrouwen hebben les genomen :-) Eiland is leuker dan Egypte en de spots zeker uitdagender. Noorden is leuker en vond Lajares erg leuk. Dus kom zeker terug. Btw. morgen helaas geen wind dus wordt vrees ik shoppen met de vrouw..... :-| nou have fun dan nog ff. Ik ga zo richting vliegveld maar in April ga ik weer
|
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
11:11 hier in Den Haag, en onweer trekt over...samen met een flinke hagelbui Pas op, mensen!
|
|
|
HBX
Logs: 0 | 1250 uur
|
Eagle-Jan, ik heb die dag een rondje eiland gedaan en staan kijken bij El Cotillo. Respect!! Vond het zelf te risicovol en ben uiteindelijk toch maar weer op Sotavento gaan kiten. Daar kon ik de golven tenminste nog wel de baas... :-P Sotavento? Waarom op zo'n beetje de slechtste spot van het eiland, was Glass beach/ el Burro niks? Of een van de lagunes bij de vuurtoren? Want ik whnnas 's ochtends eerst ff op de lagune voor de vuurtoren, vanaf corralejo gezien, aan het varen geweest maar vond de golven daar buiten te rommelig, dus toen maar een zons ondergang sessie bij el Cotillo gedaan... Met als bonus een dikke adrenaline rush! Maar wat vind/vond je van het eiland? Het is de eerste keer dat ik hier ben omdat onze trip naar Egypte niet doorging. En ik ben hier met een bevriend stel en m'n vriendin waarvan ik de enige ben die zich kan redden met 25-30 knopen en open zee (met enigszins normale golven dan... :-P) ... Maar de vrouwen hebben les genomen :-) Eiland is leuker dan Egypte en de spots zeker uitdagender. Noorden is leuker en vond Lajares erg leuk. Dus kom zeker terug. Btw. morgen helaas geen wind dus wordt vrees ik shoppen met de vrouw..... :-| nou have fun dan nog ff. Ik ga zo richting vliegveld maar in April ga ik weer Haha ben jaloers op je!! Wij vliegen vanavond en hopelijk morgen nog ff in NL varen met de schoentjes aan.. Goede reis and Hang Loose
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
9m was net toch te groot op de dam, ik ga maar vast de 7m opbouwen voor het hoge water.
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Aardige sessie vanochtend op sluf. Was ff vergeten hoe hagel in je bakkes voelde... Onweer trok gelukkig op de achtergrond voorbij met een mooie regenboog. Zag er echt dik uit! Lekker windje voor de 7!
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Slufter was weer Epic. Vanmorgen was het nog niet zo druk en scheen het zonnetje. Hagelbuitje tussendoor en onweer ver op zee Ik heb me prima vermaakt met strapless wave en later TT. Heerlijke sessie gehad! Om een uur of 1300 was t erg druk op water en trok een fikse hagelbui voorbij. Ik zat net in de auto. Hopelijk niemand gewond geraakt!
|
|
|
Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Neeltje is de wind nu lekker. Maar voor mij ook te laat... uur rijden... dan zit ik pas om 4 uur op het water, en in m'n eentje waarschijnlijk ook nog eens. Da's de moeite niet... Maar morgen wordt een mooie dag Kan ik gelijk even op het NK kijken Aan de kust wordt te heftig voor m'n 8m, dus dat wordt een binnenspot ...Borssele ofzo Kom je ook nog kijken naar het NK? Nein. Mijn 8m is geklapt op 't water, tijd voor de zoektocht naar nieuwe kites
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Ondanks blessure en pijn toch nog op halve kracht kunnen cruisen. Maar het was weer te druk.
Ach je was toch wel weer lekker even met de 8m spelen in een te drukke ballenbak.
Ja de mensen op playa hadden het ook vandaag weer beter bekeken, (up_kitesmiley)lekker rusig
Wat ook niet kan is zo dicht bij die windsurfers springen en over hun heen springen. (bazuin_kitesmiley)Die gasten willen ook hun ding doen geef ze dan ook de ruimte.
|
|
|