Erg mooie kite om te zien! En het mag best weer even gezegd worden: één van de weinige Nederlandse vliegermerken, en de ontwerper is ook een Nederlander!
Ziet er top uit! Ik snap alleen een ding niet, de tips staan bij alle Peter Lynn tubekites naar binnen. Dat veroorzaakt drag etc. Ik merkte dit ook bij de Escape iets dat soms de voorwaartse vliegsnelheid tijdens een sprong minder werd. Dit zou eens nagevraagd moeten worden.
Ziet er top uit! Ik snap alleen een ding niet, de tips staan bij alle Peter Lynn tubekites naar binnen. Dat veroorzaakt drag etc. Ik merkte dit ook bij de Escape iets dat soms de voorwaartse vliegsnelheid tijdens een sprong minder werd. Dit zou eens nagevraagd moeten worden.
Ziet er top uit! Ik snap alleen een ding niet, de tips staan bij alle Peter Lynn tubekites naar binnen. Dat veroorzaakt drag etc. Ik merkte dit ook bij de Escape iets dat soms de voorwaartse vliegsnelheid tijdens een sprong minder werd. Dit zou eens nagevraagd moeten worden.
Bij een C-shape is dat normaal, bij een race en/of high performance kite zoals de Fury (zelfde segment als de Edge e.d.) geeft dit minder performance. Andere kites hebben dat ook niet. Ik zal PL eens een berichtje sturen.
Ik denk dat PL hier juist voor gekozen heeft samen met de meer geknepen tips om de kite sneller te laten draaien. Is misschien iets minder race performance a la Edge en Boost, maar wel sneller stuurgedrag (zie loops). Wss geldt dit meer voor de kleinere maten...
Ik denk dat PL hier juist voor gekozen heeft samen met de meer geknepen tips om de kite sneller te laten draaien. Is misschien iets minder race performance a la Edge en Boost, maar wel sneller stuurgedrag (zie loops). Wss geldt dit meer voor de kleinere maten...
Zijn genoeg racekites die wel snel sturen die dat niet hebben zoals een Dyno of Pursuit, Dus dat is het niet.