Wind

freak67

Geen avatar

Antwoord #25 Maart 16, 2007, 00:50:09
edit2Rapporteer  
Als jij aan mijn post niks hebt ben je helemaal verkeerd bezig.

Niet te geloven....

Met je 3x het water op geweest en jezelf goed vinden maar problemen hebben met links voor, getalletjes noemen over dit en dat.

Duidelijk een verkeerde sport gekozen.
Precies het type die het voor de rest verziekt als hij verongelukt.

Jij bent niet toevallig die gozer die tijd terug bij Hoek v Holland met Oost het water op ging...

En inplaats van verbaast of je beledigd te voelen moet je bij jezelf te raden gaan of je wel de juiste sport hebt gekozen en niet beter kan gaan handballen.

Wees blij dat ie het nu vraagt en niet gaat uitproberen.

Als je zo gaat antwoorden wie voelt zich dan nog welkom om een serieuse vraag te stellen?
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #26 Maart 16, 2007, 01:18:29
edit2Rapporteer  
Ik ben het grotendeels met Bink eens!!!

Of je nu meteen de verkeerde sport hebt gekozen weet ik niet, maar je hebt je zeker nog niet voldoende ingelezen (op deze site)  en laten informeren.

En voor dit forum geld: Neem reacties op een vraag altijd serieus!! Er wordt zelden onzin uitgekraamt (op wat uitzondering na...:-))
Passie

Antwoord #27 Maart 16, 2007, 02:06:56
edit2Rapporteer  
Ik vind het maar pussy wind dit weekend
Jolien.

Antwoord #28 Maart 16, 2007, 02:43:22
edit2Rapporteer  

jy gaat vanaf een knoop of 30 pas is varen zeker  loser
#RemcO#

Antwoord #29 Maart 16, 2007, 02:54:24
edit2Rapporteer  
ik zou niet gaan weet je,
Passie

Antwoord #30 Maart 16, 2007, 03:23:38
edit2Rapporteer  

jy gaat vanaf een knoop of 30 pas is varen zeker loser

ja, ik ben namelijk beginner. En hoop zo genoeg wind te hebben om op m'n boardje te komen
globe not logged
Gast
Antwoord #31 Maart 16, 2007, 03:51:34
edit2Rapporteer  

ik ben 95kg en hou wel van 'n btje beulen dus 25k begint het net leuk te worden voor mij met m'n 12m R2!!!

Held..

Lekker advies dit. Iedere verstandige kiter weet dat 25 knopen met een 12 nou niet echt lekker varen is hè? Ik weeg ook 95 kg maar met 25 knopen sta ik dus gewoon heerlijk met een 9-tje op het water.
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #32 Maart 16, 2007, 03:58:40
edit2Rapporteer  

ik ben 95kg en hou wel van 'n btje beulen dus 25k begint het net leuk te worden voor mij met m'n 12m R2!!!

Held..

Lekker advies dit. Iedere verstandige kiter weet dat 25 knopen met een 12 nou niet echt lekker varen is hè? Ik weeg ook 95 kg maar met 25 knopen sta ik dus gewoon heerlijk met een 9-tje op het water.
haha!!!
dat was niet het enige wat ik hem heb verteld!!!
ik heb m ook nog n pb-tje gestuurd!
maar goed als je het uit 'n stukje haalt dan lijkt het idd niet zulk heel goed advies!!!
ARC-Rider

Antwoord #33 Maart 16, 2007, 15:39:57
edit2Rapporteer  
Ik stoor me een beetje aan de arrogante manier van antwoorden van sommige mensen.

Wees blij dat hij het eerst vraagt, voordat hij het uitprobeert!!

En misschien heeft hij wel les gehad, maar weet even niet meer welke wind voor zijn kite geschikt is.

Heeft dan nooit iemand van de reageerders een inschattingsfoutje gemaakt?? Maak dat de kat wijs!!!

Doe normaal en laat anderen in hun waarde!!!
kootsie

Antwoord #34 Maart 16, 2007, 15:59:33
edit2Rapporteer  
Ik stoor me een beetje aan de arrogante manier van antwoorden van sommige mensen.

Helemaal mee eens! Door dat soort achterlijke reacties durven mensen geen vragen meer te stellen omdat ze direct worden afgezeken. Kan je er op wachten dat ze het gaan uitproberen!

Als je er moe van wordt, reageer dan niet. Er zijn altijd wel mensen die het wel willen uitleggen omdat ze zelf bijvoorbeeld net het licht hebben gezien.
xray

Antwoord #35 Maart 16, 2007, 16:17:50
edit2Rapporteer  
Ach dat is gewoon een wisselwerking. Naieve vragen zekere meerdere achter elkaar roepen heftige reacties op bij personen die bezorgd zijn over ongelukken die de sport een slechte naam bezorgen....

Weer opnieuw rustig onderbouwen in een antwoord wordt op den duur wel eens vermoeiend namelijk.

Ik leg de bal wel bij twee kanten. Beginners en naievelingen worden verzocht goed te luisteren naar de antwoorden. De routiniers hier moeten soms wat meer onderbouwing in hun antwoorden geven..
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.