ik wil de mensen die van plan zijn hier eventueel iets te halen te waarschuwen!
het begon allenmaal met dat ik wel wilde kiten. ik ging opzoek naar wat kites en kwam hier op uit omdat zij een leuke actie hadden. ze hadden een demo Caution Spitfire III te koop voor 450 euro. ik heb hier op gereageerd en we hebben contact gehad. dit werd mijn eerste kite en wist er dus niet veel vanaf en wist ook niet wat onder een demokite viel.
hier de email hoe het is gegaan:
----- Original Message -----
From: emieck de goede
To: Kite-Board.nl [Stedebroec Surfing V.O.F]
Sent: Thursday, January 18, 2007 7:07 AM
Subject: RE: Kite-Board.nl END of SEASON Opruiming! (Laatste stuks)
hoe is de demo gebruikt? mensen kunnen m testen of hing hij voor de show?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
From:
info@kite-board.nlTo:
emieckdegoede@live.nlSubject: Re: spitfire3 10m demo compl.
Date: Thu, 18 Jan 2007 10:11:25 +0100
Een klein seizoen, normale gebruikssporen.
Het is een demokite, hij high dus niet voor de show.
gr. Cor
www.kite-board.nl ---------------------------------------------------------------------------------------------------
ik ben er dus vanuit gegaan dat het in orde was...ik daar heen en kite gehaald. hij zei dat het verder allemaal prima was. ik wist niet echt hoe een "normale" kite eruit zag en had er vertrouwen in dat hij me juist inlichte.
toen ik thuis kwam met de kite heb ik gezien dat er een hele grote scheur inzat (angry_kitesmiley)ik heb hem hieover gemailt en hij zei dat ik het had moeten zien en dat het niet zijn fout was! (hij heeft me toen ik daar was helemaal niet over verteld!!)
hierdoor was ik al beetje boos maar liet het gaan...
eenmaal op het workum event ben ik hem tegen gekomen! ik ben naar hem toegegaan en heb gevraagd hoe het allemaal zat! hij zei dat het gewoon mijn eigen schuld was..ik heb gezegd dat hij misbruik van me heeft gemaakt omdat ik niet veel vanaf wist! hij zei nogsteeds dat het me eigen schuld was..
even later hoorde ik dat de kite van een teamrider is geweest terwijl er vermeld was dat het een demo kite was!! de teamrider zelf was er ook nog zelfs!! hij wilde er verder niks mee te maken hebben(wat ik overigens kan begrijpen)
en stedebroek surfing wilde me niet tegemoet komen en ontkende dat het van een teamrider is geweest!!
ik adviceer jullie hier verder niks te kopen want de service is zwaar KL*TE!! ze komen je niet tegemoet en je kan verder niet op ze rekenen!
oftewel tien keer flut!