slechte service stedebroek surfing!!

emieck

April 13, 2007, 03:43:01
edit2Rapporteer  
ik wil de mensen die van plan zijn hier eventueel iets te halen te waarschuwen!

het begon allenmaal met dat ik wel wilde kiten. ik ging opzoek naar wat kites en kwam hier op uit omdat zij een leuke actie hadden. ze hadden een demo Caution Spitfire III te koop voor 450 euro. ik heb hier op gereageerd en we hebben contact gehad. dit werd mijn eerste kite en wist er dus niet veel vanaf en wist ook niet wat onder een demokite viel.
hier de email hoe het is gegaan:

----- Original Message -----
From: emieck de goede
To: Kite-Board.nl [Stedebroec Surfing V.O.F]
Sent: Thursday, January 18, 2007 7:07 AM
Subject: RE: Kite-Board.nl END of SEASON Opruiming! (Laatste stuks)

hoe is de demo gebruikt? mensen kunnen m testen of hing hij voor de show?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: info@kite-board.nl
To: emieckdegoede@live.nl
Subject: Re: spitfire3 10m demo compl.
Date: Thu, 18 Jan 2007 10:11:25 +0100

Een klein seizoen, normale gebruikssporen.
Het is een demokite, hij high dus niet voor de show.

gr. Cor

www.kite-board.nl

---------------------------------------------------------------------------------------------------
ik ben er dus vanuit gegaan dat het in orde was...ik daar heen en kite gehaald. hij zei dat het verder allemaal prima was. ik wist niet echt hoe een "normale" kite eruit zag en had er vertrouwen in dat hij me juist inlichte.

toen ik thuis kwam met de kite heb ik gezien dat er een hele grote scheur inzat (angry_kitesmiley)ik heb hem hieover gemailt en hij zei dat ik het had moeten zien en dat het niet zijn fout was! (hij heeft me toen ik daar was helemaal niet over verteld!!)
hierdoor was ik al beetje boos maar liet het gaan...

eenmaal op het workum event ben ik hem tegen gekomen! ik ben naar hem toegegaan en heb gevraagd hoe het allemaal zat! hij zei dat het gewoon mijn eigen schuld was..ik heb gezegd dat hij misbruik van me heeft gemaakt omdat ik niet veel vanaf wist! hij zei nogsteeds dat het me eigen schuld was..

even later hoorde ik dat de kite van een teamrider is geweest terwijl er vermeld was dat het een demo kite was!! de teamrider zelf was er ook nog zelfs!! hij wilde er verder niks mee te maken hebben(wat ik overigens kan begrijpen)

en stedebroek surfing wilde me niet tegemoet komen en ontkende dat het van een teamrider is geweest!!

ik adviceer jullie hier verder niks te kopen want de service is zwaar KL*TE!! ze komen je niet tegemoet en je kan verder niet op ze rekenen!

oftewel tien keer flut! ThumpDown ThumpDown ThumpDown
MEGALOOPBEUN

Antwoord #1 April 13, 2007, 03:48:31
edit2Rapporteer  
hallo ik vind als je iets koopt of het nu nieuw is of gebruikt als je het bij de dealer koopt moet het gecontroleerd zijn of er iets mee is niet door jou maar door diegene die het verkoopt
hij heeft jou iets  dat kapot was verkocht en moet je dus of een andere kite geven voor dezelfde prijs of je geld terug .
weet niet of je een rechtsbijstand verzekering hebt zou die zeker gebruiken als die dealer zo reageerd
zou het er niet bij laten zitten .
Hessel

Antwoord #2 April 13, 2007, 03:50:01
edit2Rapporteer  
Wat een verschrikkelijke naaiers  (angry_kitesmiley)

Boycotten die tent, niet alleen om te zorgen dat je zelf niet wordt genaait maar zodat zij doorhebben dat je dit echt niet kan maken.
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Antwoord #3 April 13, 2007, 03:50:09
edit2Rapporteer  
Ja, misschien kan je er wel werk van maken. Echt triest dat een winkel zo laag moet zinken om zn spullen te slijten.
peter.

Antwoord #4 April 13, 2007, 03:52:50
edit2Rapporteer  
idd ik zou dit echt niet pikken!!!!!
MEGALOOPBEUN

Antwoord #5 April 13, 2007, 03:53:14
edit2Rapporteer  
begrijp het niet heb met ramon ook wel gesproken heb er zelf een spleene gekocht
vind dit wel een slechte zet van  stedebroek  ze weten toch dat dit veel besproken gaat worden op het forum niet best als je zo'n instelling hebt als winkel  ThumpDown
emieck

Antwoord #6 April 13, 2007, 03:57:44
edit2Rapporteer  
ja zeker, het is al wel weer tijdje geleden dat ik m kocht maar dat ik ook hoorde dat t van een teamrider is geweest die m heeft algebeult! dat ging me net ff weer te ver en ik dacht van ff verhaal halen nu r tog is!!
Idefixe

Antwoord #7 April 13, 2007, 04:02:36
edit2Rapporteer  
Zelfs op de sites waar 2e hands spul wordt aangeboden zie je dat scheuren/reparaties bijna altijd worden vermeld. Je kunt er dan ook redelijkerwijze van uit gaan dat een ( gerepareerde) scheur NIET onder "normale gebruikssporen" valt.
CeesV

Antwoord #8 April 13, 2007, 04:03:41
edit2Rapporteer  
hey kerel, niks dat je zo genaaid bent! kan echt niet

maar hoezo check je die kite ook niet in de winkel?
emieck

Antwoord #9 April 13, 2007, 04:06:05
edit2Rapporteer  
ze waren dicht en hij nam m zelf mee naam huis en daar gingen we m bekijken maar hij werkt er wel, maar hij ligt me gewoon verkeerd in en zegt gewoon niks over de scheur( hij was ongeveer 15 a 20cm)
janjo
Gast
Antwoord #10 April 13, 2007, 04:06:07
edit2Rapporteer  
Jo gast

Zonde dat je het slecht is geloipen maar voordat je naar huis gaat kijk je toch of een kite er normaal uitziet???

Tuurlijk het is niet netjes van wat er gebeurd is maar moet eerlijk zeggen dat jijzelf ook beter op had moeten letten.

Mazzel...

Antwoord #11 April 13, 2007, 04:06:31
edit2Rapporteer  
Als je een kite uit de winkel koopt ga je er idd gewoon vanuit dat ie goed is.
emieck

Antwoord #12 April 13, 2007, 04:08:01
edit2Rapporteer  
kijk hij was demoi maar je gaat er tog niet vanuit dat er een scheur inzit? we hebben m opgepompt enzo maar zag verder niks omdat de kleur van t reapratiedoek t zelfde is enzo, maar dat hoord hij tog ook te vermelden...oke het is beetje dom dat ik t niet zag maar dit is tog niet oke?!
MEGALOOPBEUN

Antwoord #13 April 13, 2007, 04:09:33
edit2Rapporteer  
vind het wel kinderachtig om dan zo te reageren
misschien wel gespaard om een kite te kopen als je dan een echte kerel bent laat je je niet kennen
maar goed dat het niet een zoon van mij was  had ie nou edebroek geheten
remy
Gast
Antwoord #14 April 13, 2007, 04:11:15
edit2Rapporteer  
Post het ook is op www.hanglos.nl hoe meer mensen dit weten des te beter dit is natuurlijk gewoon te slecht
Jelle

Antwoord #15 April 13, 2007, 04:11:43
edit2Rapporteer  
Noem je dat slechte service?

Ik noem het oplichterij!
Service is wat er gebeurt als er naderhand iets fout gaat wat eerst goed was.
remy
Gast
Antwoord #16 April 13, 2007, 04:12:45
edit2Rapporteer  
ow ik lees nu dat het om een reparatie gaat ( dat maakt het al iets minder erg ) maar dan nog belachelijk dat de shop er niets over gezecht heefd en vooral de schuld aan de koper geven
Mark-Fizzer

Antwoord #17 April 13, 2007, 04:14:14
edit2Rapporteer  
poep in de broek eerder... haha
emieck

Antwoord #18 April 13, 2007, 04:26:22
edit2Rapporteer  
ja naja ze naiien gewoon hard! ik raad dan ook iedereen af hier iets las beginner ( zelf ook als gevorderde wat te halen!!
Wacko²

Geen avatar

Antwoord #19 April 13, 2007, 04:30:33
edit2Rapporteer  
Ik wil even kwijt dat ik vandaag ook een demo kite aangekregen heb van Stedebroeck surfing met UPS en hij was echt piekfijn in orde. Ik heb er al meerdere gekocht online en deze waren altijd top.
Van de service na de verkoop heb ik ook echter geen klagen, ik ben altijd al vriendelijk geholpen geweest met problemen en vragen.
Sorry, maar ik kan er moeilijk bij dat dit is gebeurt.

Normaal check ik ook altijd een kite als ik die koop maar de laatste tijd koop ik ze online omdat ik echt vertrouwen heb in deze zaak en nog nooit problemen heb gehad.

Zo, dit is mijn verhaal.
Mark-Fizzer

Antwoord #20 April 13, 2007, 04:32:21
edit2Rapporteer  
Ze zullen ook niet door en door slecht zijn daar, maar ik vind gewoon niet dat je een scheur met een behoorlijke afmeting, niet kunt verzwijgen...
emieck

Antwoord #21 April 13, 2007, 04:32:37
edit2Rapporteer  
zou best kunnen maar mijn kite is tog aardig afgebeult en vind het zeker onterecht hoe het is gegaan! want wat vin je er zelf van als je dit leest?

Antwoord #22 April 13, 2007, 04:34:10
edit2Rapporteer  
We lezen natuurlijk wel alleen jouw kant van het verhaal...
emieck

Antwoord #23 April 13, 2007, 04:35:56
edit2Rapporteer  
ja dat is zo maar ik ga hier gaan onzin verkopen en weet natuurlijk wel wat er gezegd is enzo..ben dan wel 16 maare snap wel dat dit niet goed is...
MEGALOOPBEUN

Antwoord #24 April 13, 2007, 04:38:26
edit2Rapporteer  
vind als je weet dat iets stuk is je het niet kan verkopen
dus of hij wist het niet ??????????????? kontrole ingenomen spullen
of hij denkt ik ben er vanaf en legt dus de schuld bij de koper .
opzoeken die handel
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.