3e-kiteboarding
Gast
|
NOT AGAIN!
iemand heeft 1 stukje geschreven en dat knipt en plakt iedereen in een andere krant :|
|
|
|
Keut Local
|
Hmz... ik moet `t eerste stukje rots langs de Nederlandse kust nog ontdekken...
|
|
|
chico
|
Klopt op Noordwijk ben ik veelvuldig tegen een rots geklapt. Deze was wel vermomd als schelp. Dom houden dat NL leesvolk.
|
|
|
|
RobB_W
Geen avatar
|
Een pier is niets anders dan een stapel uit de kluiten gewassen kiezels bij elkaar.
|
|
|
Nick van Kampen
|
Precies dezelfde discussie is hierover gister al gevoerd. Beetje triest ook van die kranten dat ze het nieuws van elkaar overnemen, en hier en daar wat woorden veranderen.
|
|
|
Crips
|
Het is weer pruimentijd bij de redacties hoor. Ze weten gewoon niet wat ze moeten schrijven in deze rustige periodes en dan krijg je dit soort berichten. Neemt niet weg dat het een kansloos stukje is voor de sport. Als ze nou eens een gezonde vergelijking maken met andere sporten zoals voetbal of hockey. Dan krijg je temninste een reel beeld voorgeschoteld als lezer. Dit schept alleen maar antipathie tegen het kiten...erg jammer weer!
|
|
|
|
ik heb er ook constant last van. ik probeer te stoppen maar op een gegeven moment krijg je een soort haat/liefde verhouding met die rotsen..
|
|
|
Idefixe
|
Echt, iedere keer weer: sta je net lekker op je boardje KABOEM weer een paar van die KL*te ROTSEN 't is een schande. Ik stel voor: speciale zone's voor rotsen en als er ook maar één rots buiten die zone komt: bekeuring / betalen dus. Wat denken ze wel, echt brutale rakkers die rotsen.........
|
|
|
harryCab
|
Nou, nou je moet dat koraalrif hier in Nederland niet onderschatten hoor!!!!
|
|
|
big_ben_lair
|
voetbal: 1.000.000 leden bij de knvb 46.000 op de spoedeisende hulp 4% kitesurf: 1.000 leden van de nkv 50 op de spoedeisende hulp 5%
is kitesurfen wel zoveel gevaarlijker?????
|
|
|
Sjemmel
|
Bij ons stond het in de regional krant(jaja gelderland..) op de voorpagina. Twee blz. verder viel te lezen dat er 1100 scheenbreuken bij het voetbal voorkwamen.. Wat doet er nou meer ter zake vraag ik mij af...
|
|
|
Crips
|
In de Gelderlander jah?! Hmm...wordt een fijn weekend met m'n schoonouders dan:( M'n vriendin wil het ook leren en je had haar ouwe lui moeten horen toen ze dat vertelde . Hmm...met dit berichtje in de Gelderlander (waar zij natuurlijk geen letter van overslaan) erbij kan ik het hele weekend onze mooie sport weer lopen verdedigen...zucht !
|
|
|
DaPiedro
|
Even wat minder selectief lezen jongens: van de ongelukken die er helaas gebeurt zijn, is gebleken dat klappen op rotsen (die in nederland waarschijnlijk beter bekend zijn onder de naam "stenen" of "basaltblokken") de meest voorkomende oorzaak is van letsel. Ik geloof best dat minimaal de helft van de ongelukken op deze manier voorkomt, maar dat wil nog niet zeggen dat het aantal ongelukken in totalitateit hoog is.
|
|
|
180cc
|
Aan de ene kant is dit ook chill. Nu denken misschien mensen die wouden gaan kiten dat toch te gevaarlijk is en dan een andre sport opzoeken. Er zijn nu namelijk echt te veel beginners op het water.
|
|
|
nepke
Geen avatar
|
Shit he..als wij al veel op de rotsen klappen...hoe veel kiters overleven kiten in Frankrijk dan?
|
|
|
maarten.v.a
Geen avatar
|
Een pier is niets anders dan een stapel uit de kluiten gewassen kiezels bij elkaar.
Ben pas een keer over een pier/dam heen gehobbeld, is toch niet fijn hoor... Maar als je motoriek een beetje is ontwikkeld kun je de grootste rotpartijen uit de Noordzee wel ontwijken...
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
jongens...ik heb het al vaak gezegt en ik zeg het nog 'n x! rotsen van rechts hebben voorrang!!!
|
|
|
Micky
|
jongens...ik heb het al vaak gezegt en ik zeg het nog 'n x! rotsen van rechts hebben voorrang!!!
upwind of downwind.. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
KiteDemon
|
Hey hallo......tis een brabodagblad...dus die hoef je zowiezo niet serieus te nemen...... Of wordt er in braboland meer op straat gekite omdat en er geen zee is?!
|
|
|
|