Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
MMM..... vanacht naar fuerteventura dat komt mooi uit!
En pas daar zeer goed op je (kite)spullen, ook op het vliegveld
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zo, lekker lopen chillen met chickies op klein Bonaire. Ik kan me idd. rottere plekken op de aardkloot bedenken om te verjaren Maar kon je je kite nog wel terugvinden op dat strand? Volgens mij kom je de ABC eilanden niet op zonder een Best kite
|
|
|
|
ROBST3R
|
Ja het is hier inderdaad wel allemaal BEST kites, maar dat is alleen maar omdat hier 1 iemand is die die kites verkoopt en die haalt ze bij best:)
Er is dus niet zoveel keuze!!!
Bedankt H2H
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik had het al van anderen daar gehoord, dat Best het enige merk is wat je daar kunt krijgen Wanneer komt de wind weer terug jongens?
|
|
|
Lex
|
Nog gefelicteerd man! En lekker filmpje
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Zag ik nou zojuist een windstoot voorbij komen........?¿
Of zijn dat de afkick verschijnselen?
Inderdaad ff helemaal los gegaan qua wind!! Of zat jij niet op tarifa?? Vandaag maar na 8 keer heen en weer varen afgehaakt met mijn 9 m2 was gewoon geen doen........ en dan ook nog side off shore.... Maar zitten genieten van de locals die los gingen met 5jes en 6jes.. Zoals het er nu naar uit ziet iets tammer morgen kan dat weerstation op dat dak daar mij hier ook niet bijstaan?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Oke, ik ga weer ff buitengewoon positief doen: zaterdag en zondag geven ze wat wind op....duimen maar
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
@Michiel we zouden dat waveboardje van jouw nog eens proberen , misschien is aankomend weekeind een goede gelegenheid.
|
|
|
d@ni
|
Ik hoop ook dat het gaat waaien dit weekend dudes!
@ H2H : Misschien dit weekend de lowend testen van je 11m?
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Leuk robert gefeliciteerd! maar ehhh, daar ook al last van palen? ik zag een hele linke staan op 2:18 min. gelijk omzagen dat ding.
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Inderdaad ff helemaal los gegaan qua wind!! Of zat jij niet op tarifa?? Vandaag maar na 8 keer heen en weer varen afgehaakt met mijn 9 m2 was gewoon geen doen........ en dan ook nog side off shore.... Maar zitten genieten van de locals die los gingen met 5jes en 6jes.. Zoals het er nu naar uit ziet iets tammer morgen kan dat weerstation op dat dak daar mij hier ook niet bijstaan? Whahaha, jij bent slecht, etter!! En nee dat weerstation is alleen voor mijn Rotterdamse vriendjes...... en niet voor tarifa gangers!! Luckybasterd!!! Geniet er van man! cya soon!
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
@Michiel we zouden dat waveboardje van jouw nog eens proberen , misschien is aankomend weekeind een goede gelegenheid. Helaas staat het boardje in de verbouwing: straps gaan er weer af en er moet een goed pad op komen. Ik ga voor strapless, want met die voetbanden kan ik maar niet aan wennen
|
|
|
Hard2Handle
|
@Michiel we zouden dat waveboardje van jouw nog eens proberen , misschien is aankomend weekeind een goede gelegenheid. Helaas staat het boardje in de verbouwing: straps gaan er weer af en er moet een goed pad op komen. Ik ga voor strapless, want met die voetbanden kan ik maar niet aan wennen Volgens mij komt dat ding nooit in het water net zoals mijn kever nooit op de weg komt.
|
|
|
Hard2Handle
|
Ik hoop ook dat het gaat waaien dit weekend dudes!
@ H2H : Misschien dit weekend de lowend testen van je 11m?
Als er wind is mag je de low-end testen van de Zeeko Notus. Zie dat er N voorspeld word, dat word dus de noordzee of dat oude dorp.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Volgens mij komt dat ding nooit in het water net zoals mijn kever nooit op de weg komt. Ik ben bang dat daar een kern van waarheid in zit Zeker nu ik dat andere boardje heb is de noodzaak om lekker golven te rippen met een directional een stuk verder weg komen te liggen. En daarbij zijn de omstandigheden vaak slecht op de noordzee hier. Overigens is het proberen van een dergelijk boardje met weinig wind op de Noordzee een slechte introductie. Ik heb dat twee jaar geleden in 8-10kn op spiegelglad Oostvoorne geprobeerd. Was de enige die kon varen, en ook nog iets van hoogte kon pakken. De low-end van de Notus 11m2 moet volgens de berichten net zo goed zijn als de 10m2 Banditdos. Op stand C en 24m moet dat eruit te halen zijn. Maar hopelijk is het geen low-end weer. We houden de moet erin
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Inderdaad ff helemaal los gegaan qua wind!! Of zat jij niet op tarifa?? Vandaag maar na 8 keer heen en weer varen afgehaakt met mijn 9 m2 was gewoon geen doen........ en dan ook nog side off shore.... Maar zitten genieten van de locals die los gingen met 5jes en 6jes.. Zoals het er nu naar uit ziet iets tammer morgen kan dat weerstation op dat dak daar mij hier ook niet bijstaan? Whahaha, jij bent slecht, etter!! En nee dat weerstation is alleen voor mijn Rotterdamse vriendjes...... en niet voor tarifa gangers!! Luckybasterd!!! Geniet er van man! cya soon! Vandaag was weer lekker eerst de 9m2 uitgelaten en daarna nog ff mijn 12 gaan halen om het geheel af te ronden!! Etter, etter.....Je gaat toch mee naar Quiberon in september??
|
|
|
|
|
|
|
|