Pff de gene die dat ongeluk veroorzaakt heb heeft het mooi verpest!!!!
Kite werd altijd gedoogd in de zomer zolang er maar geen badgasten waren (wat door sommige homo;s helaas ook al aan de laars werd gelapt), de politie stond zelfs te kijke naar het kite geweld, maar nu is deze tijd helaas voorbij
voor de locals zuigt dit hard!!!! dit word niet meer met de fiets naar het strand maar telkens bij pappie en mammie vragen om vervoer:( de niet locals kome togh al met de auto laat ze voortaan naar mirns of workum gaan veel mooiere spots als zeg ik het zelf..... (kunnen je met meer mensen varen, beter voor beginners) en als je als niet local togh langskomt in lemmer gedraag je dan tenminste NIET KITE ALS ER BADGASTEN ZIJN!!!!
maarja dit heeft natuurlijk niets met dit ongeluk te make want dat was waarschijnlijk overmacht en misschien een heel klein beejte onverstandigheid ( kite met VLAGERIGGE stormwind)
enja gemeente lemsterland beetje triest het eerst een paar jaar gewoon toelaten en dan opeens naar aanleiding van 1 ongeluk niet meer
jammer, jammer, jammer
zo nu ben ik me agressie weer kwijt
edit: verleden van ongelukken op lemmer ik kite nu onderhands al weer wat jaartjes en woon me hele leven al in lemmer maar dit is togh 1 van de eerste ongelukken op lemmer voor zover ik weet