kijk uit controle door politie in lemmer

djnazdaq

Geen avatar

Augustus 14, 2008, 16:16:40
edit2Rapporteer  
vanochtend waren we net aan het inpakken toen ListenToMe juist ja kwamen er wouten die ons wegstuurden  . na klachten en ongeval op woensdag zijn ze extra alert en lagen echt op de loer rond het strand.
ik denk dat het na een week wel vergeten is maar toch ff uitkijken
150 euro boete
® € M © 0

Antwoord #1 Augustus 14, 2008, 16:33:40
edit2Rapporteer  
Ik ben een local op lemmer en vind dat er echt helemaal niemand moet gaan proberen om voor 1 oktober op lemmer te gaan kiten. Ik wil niet weer dat iemand het verziekt voor ons   Embarrassed
Idefixe

Antwoord #2 Augustus 14, 2008, 17:36:10
edit2Rapporteer  
Er zijn in het verleden op het strand bij lemmer behoorlijk wat zaken mis gegaan met kitesurfers en andere recreanten. Vandaar dus ook de periodisering ( zomers niet toegestaan). Ga je daar dan toch kiten maak je kans op a. een bon en b. totale sluiiting van de spot.
lemmerterror

Geen avatar

Antwoord #3 Augustus 14, 2008, 18:16:26
edit2Rapporteer  
Pff de gene die dat ongeluk veroorzaakt heb heeft het mooi verpest!!!!

Kite werd altijd gedoogd in de zomer zolang er maar geen badgasten waren (wat door sommige homo;s helaas ook al aan de laars werd gelapt), de politie stond zelfs te kijke naar het kite geweld, maar nu is deze tijd helaas voorbij

voor de locals zuigt dit hard!!!! dit word niet meer met de fiets naar het strand maar telkens bij pappie en mammie vragen om vervoer:(  de niet locals kome togh al met de auto laat ze voortaan naar mirns of workum gaan veel mooiere spots als zeg ik het zelf..... (kunnen je met  meer mensen varen, beter voor beginners) en als je als niet local togh langskomt in lemmer gedraag je dan tenminste NIET KITE ALS ER BADGASTEN ZIJN!!!!

maarja dit heeft natuurlijk niets met dit ongeluk te make want dat was waarschijnlijk overmacht en misschien een heel klein beejte onverstandigheid ( kite met VLAGERIGGE stormwind)

enja gemeente lemsterland beetje triest het eerst een paar jaar gewoon toelaten en dan opeens naar aanleiding van 1 ongeluk niet meer

jammer, jammer, jammer
zo nu ben ik me agressie weer kwijt

edit: verleden van ongelukken op lemmer ik kite nu onderhands al weer wat jaartjes en woon me hele leven al in lemmer maar dit is togh 1 van de eerste ongelukken op lemmer voor zover ik weet
kitepower07

Antwoord #4 Augustus 14, 2008, 19:32:23
edit2Rapporteer  
Stond vandaag ook al in de leeuwarder courant....

Weet iemand ook wie de onfortuinlijke kiter is, en hoe het nu met hem/haar gaat?

daniell 76
Gast
Antwoord #5 Augustus 14, 2008, 21:30:00
edit2Rapporteer  
Robin ten Wolde. Ligt in het ziekenhuis met een gebroken pols, een geopereerde pols (want alle middenhandsbeentjes lagen uit de kom), en een gebroken bekken welke ze nog moeten opereren.

Robin is local in Lemmer, hij komt weleenswaar met de auto maar woont om de hoek. Van fietsen en lopen word je moe, vandaar.

Hij kite al 9 jaar en is absoluut een ervaren beul. Toen piste jij nog in je broek Lemmerterror dus geen gezeik dat hij het heeft verpest.

Hier even een foto van Robin in betere tijden, hope to see you soon mate !!

hollandkiter

Antwoord #6 Augustus 14, 2008, 21:59:56
edit2Rapporteer  
Jezus, is deze foto met aanlandige wind genomen??
Is dat dicht op de kant of lijkt dat maar zo.........

Kan eigenlijk niet: de bomen staan stil en de pap's en mam's zitten met kids op een strandje?!
Ben niet bekend daar, maar foto belooft niet veel goeds...........
daniell 76
Gast
Antwoord #7 Augustus 14, 2008, 22:01:26
edit2Rapporteer  
Je bent idd niet bekend daar.....
e_surf

Antwoord #8 Augustus 14, 2008, 22:11:08
edit2Rapporteer  
Is dat dicht op de kant of lijkt dat maar zo.........

Idd, dat lijkt maar zo...

Beterschap voor Robin toegewenst en dat je snel
weer op het water mag staan.

Tsss

Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #9 Augustus 14, 2008, 22:12:32
edit2Rapporteer  
Dat is toch een normale vraag?? Die zou je ook normaal kunnen beantwoorden...

Verder beterschap natuurlijk ThumpsUp
fuel owner

Geen avatar

Antwoord #10 Augustus 14, 2008, 22:44:17
edit2Rapporteer  
Toen piste jij nog in je broek Lemmerterror dus geen gezeik dat hij het heeft verpest.

Daniell: vanwaar die attitude om meteen dit er bij te halen.

Ontopic: Weet iemand toevallig welke maat  de desbetreffende kiter op had staan?
En rond welke tijd hij aan het varen was?

Want ik weet dat het later in de middag op Lemmer behoorlijk waaide, en dus eigenlijk voor velen veels te hard.

Jammer dat het gebeurd is en meteen met gevolgen, maar togh beterschap aan de desbetreffende persoon.

Good winds, fuel owner
Marko

Antwoord #11 Augustus 14, 2008, 22:45:27
edit2Rapporteer  
Veel beter schap wat is er gebeurd?
thomasr

Antwoord #12 Augustus 14, 2008, 23:00:44
edit2Rapporteer  
ja wil ook wel eens weten wat er gebeurd is!
9 jaar kite-ervaring is niet niks, ongeluk zit in n klein hoekje zeggen ze dan..

watskeburt?
Langbeest

Antwoord #13 Augustus 14, 2008, 23:05:46
edit2Rapporteer  
Maakt allemaal niet uit.
Je mag daar gewoon nu niet varen.
Klaar
Poeri

Antwoord #14 Augustus 15, 2008, 00:06:01
edit2Rapporteer  
fotoshop die pic...
Mees..

Antwoord #15 Augustus 15, 2008, 00:18:31
edit2Rapporteer  
is dit op 10 augustus gebeurd? toen reed ik namelijk door lemmer heen en ik zag een aantal slingshotjes hangen. 7 en 5 meter volgens mij. ( een paar fuels en een diesel dacht ik) Toen dacht ik nog, hmm ik wist niet dat je hier rond deze tijd mocht kiten. Dat klopte dus al en nu al helemaal. Goed bezig.

Verder Beterschap! zoals we zien kan het de (aller)besten van ons overkomen.
fuel owner

Geen avatar

Antwoord #16 Augustus 15, 2008, 11:57:07
edit2Rapporteer  
Rond vorig jaar werd ons kitelocals op lemmer verteld dat wij buiten de toegestaande periode mochten varen als er maar geen badgasten waren. Het werd dus gedoogd buiten de periode van 1 oktober tot 1 mei. Dit hield dus in dat als er op verantwoordelijke wijze werd omgegaan er niets aan de hand was, en gwoon gevaren kon worden zonder consequenties.

® € M © 0

Antwoord #17 Augustus 15, 2008, 14:44:26
edit2Rapporteer  
@ daniell 76 : Als hij zo ervaren is dan kun je tog wel begrijpen dat je niet met windkracht 9 op lemmer moet kiten   ThumpDown
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.