Windsurfspullen verkocht Verstandig ???????

Haring High Richardt

Juli 22, 2008, 19:23:42
edit2Rapporteer  
Vandaag heb ik al mijn windsurfspullen verkocht omdat ik al geruime tijd niet meer windsurf
 Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
Ben er in 1980 mee begonnen met een zogenaamde deur en net als het kiten raakte ik er verslaafd aan.  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Het enigste wat ik nog doe is kiten en ik surfte alleen maar met een dikke windkracht 7 en hoger  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp.
 Het setje zat onder het stof en was al een geruime tijd niet meer aangeraakt

Maar heb ik hieraan wel verstandig gedaan ???

Dit natuurlijk naar aanleiding van de problemen van Natura 2000 welke alle kitespots in het ijselmeer dicht wil hebben  ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Berouw komt na de zonde  ListenToMe ListenToMe

Windsurfen mocht tot op heden wel overal en met het kiten wordt dit als natura 2000 zijn zin krijgt een stuk minder.  ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Ik ben alle windsurfspullen kwijt maar heb ik hieraan verstandig gedaan ????
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #1 Juli 22, 2008, 19:29:11
edit2Rapporteer  
ja
Haring High Richardt

Antwoord #2 Juli 22, 2008, 19:46:29
edit2Rapporteer  
Das mooi el rudo daar heb ik wat aan

Hier nog wat info over natura 2000  ThumpDown ThumpDown ThumpDown

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,29619.0.html
.

Antwoord #3 Juli 22, 2008, 19:49:05
edit2Rapporteer  
weet je nog hoe druk het was in de jaren '80,... nou,.... en nu!?

komt goed ThumpsUp
chico

Antwoord #4 Juli 22, 2008, 19:52:17
edit2Rapporteer  
Ja, ik ben ook door dat proces gegaan. Van 1978 tot 2000 actief gewindsurft. Kan je nagaan hoe oud ik al ben en hang gem. zeker 2x per week aan de kite. Windsurfen kon echt niet 2x week met een Wave Warrior en een 5.3 als grootste. Ik zie ze af en toe nog steeds staan in Noordwijk. Die ouwe makkers staren naar de kunst van de kiters terwijl zij zakbiljart spelen.  Joepie
gerco

Antwoord #5 Juli 22, 2008, 21:11:46
edit2Rapporteer  
verkoop ook eens wat smileytjes, want daar zitten je posts echt te vol van Wink

heb ook een jaar geleden al het windsurfmateriaal de deur uitgedaan. maarja, hier in belgie is er dan ook niet al dat natuurgezever
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #6 Juli 22, 2008, 21:59:41
edit2Rapporteer  
Das mooi el rudo daar heb ik wat aan

Hier nog wat info over natura 2000  ThumpDown ThumpDown ThumpDown

https://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,29619.0.html

de nada!
maar ik bedoel te zeggen - als je het niet meer gebruikt om wat voor reden dan ook ook: terug de markt op. Als je te lang wacht krijg je er niks meer voor en ligt het toch in de weg.
Tja en als het zo bar wordt met natura 2000 kan je altijd weer een setje halen ergens, wellicht voor het geld wat je er nu voor hebt gekregen. Maja had je ook zoveel smileys toen je nog paal-surfde? YeSS
Haring High Richardt

Antwoord #7 Juli 23, 2008, 00:11:59
edit2Rapporteer  
ver
Citaat
koop ook eens wat smileytjes, want daar zitten je posts echt te vol van

Is het echt zo erg ????  Vind het altijd wel gezellie staan  ThumpsUp Grin schater Joepie YeSS

Citaat
Tja en als het zo bar wordt met natura 2000 kan je altijd weer een setje halen ergens, wellicht voor het geld wat je er nu voor hebt gekregen

En zo is dat !!!!!!  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
(HJ) MINI-ME

Antwoord #8 Juli 23, 2008, 01:04:38
edit2Rapporteer  
Heb vorig jaar dezelfde stap ondergaan  ThumpsUp

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,28081.0.html

Ik stapte vroeger zo mijn voordeur uit en ging windsurfen op het Wolderwijd. Maar nu is Zeewolde verboden en zit ik één uur in de auto om lekker te kunnen kiten op Mirns. Heb geen spijt en kitesurfen verbieden gaat nooit lukken  ThumpsUp
Dopperd

Geen avatar

Antwoord #9 Juli 23, 2008, 10:40:33
edit2Rapporteer  
Ik zeg lekker laten liggen die hap. Dat doe ik tenminste wel.
 Voor de 2e hands surfspullen krijg je niks meer en mocht je het ooit weer willen gaan doen ben je veel meer kwijt dan dat je er nu voor krijgt. Dan daarbij staat de ontwikkeling bij het windsurfen anders dan bij het kitesurfen al aardig wat jaartjes stil. Dus je spul van 6 jaar terug voeldoet nog steeds. Dus o.a mijn Arrows Warrior en Mistral concept wave blijven altijd in de schuur!

Mazzl
doyouwaroo

Geen avatar

Antwoord #10 Juli 23, 2008, 11:25:33
edit2Rapporteer  
Ik heb mijn windsurf setje gehouden. Surf zelf op zee en in de volgende omstandigheden ga ik soms nog windsurfen:

- de wind is licht aflandig (in scheveningen zuid bv) Als je je kite niet meer kan relaunchen is het verdomd lastig om weer aan de kant te komen. Herstarten is met windsurfen geen probleem :-)

- als het debiel hard waait en/of vlagerig is vind ik windsurfen toch wat minder gevaarlijk.

- als er hoge golven staan. Met mijn windsurf setje ben ik al heel wat keren door de wasmachine gegaan en het is nog steeds heel :-) .Probeer dat maar eens met een kite....die ligt bij de eerst beste golf aan gort...

Haring High Richardt

Antwoord #11 Juli 23, 2008, 18:36:31
edit2Rapporteer  
Citaat
als het debiel hard waait en/of vlagerig is vind ik windsurfen toch wat minder gevaarlijk

Daar heb je wel gelijk in maar omdat ik voor mijn dochter een 7 meter beginner kite gekocht had en die zelf met harde wind ging gebruiken lag mijn set er werkeloos bij

Ik vind het heerlijk varen met die 7 meter  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Ik windsurfte  echt nog met wind wat te gek was voor een kite en met windsurfen nog net kon.
Dit was dan met een 3.5 meter en met een dikke windkracht 7 a 8  ThumpsUp Joepie YeSS
Haring High Richardt

Antwoord #12 Juli 23, 2008, 18:37:26
edit2Rapporteer  
Citaat
Heb vorig jaar dezelfde stap ondergaan 

https://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,28081.0.html

Mooi verhaal en herkenbaar  ThumpsUp
Haring High Richardt

Antwoord #13 Juli 25, 2008, 13:03:02
edit2Rapporteer  
Citaat
Met mijn windsurf setje ben ik al heel wat keren door de wasmachine gegaan en het is nog steeds heel :-)

En gespoeld worden in de branding  ????  Mastje is daar ook niet op gebouwd en zei bij mij knak  ThumpDown ThumpDown ThumpDown
Jordi_1990

Antwoord #14 Juli 25, 2008, 16:56:52
edit2Rapporteer  
het zat er al aan te komen, hoogst waarschijnlijk mijn surfspul ook de deur uit (ik denk er ngo even goed overna, geen zin om het terug te moeten kopen)
(HJ) MINI-ME

Antwoord #15 Juli 25, 2008, 17:40:48
edit2Rapporteer  
Citaat
Heb vorig jaar dezelfde stap ondergaan 

https://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,28081.0.html

Mooi verhaal en herkenbaar  ThumpsUp

Tja ik heb er geen dag spijt van en ook met 35 knoop hang ik onder mijn kite en heb ik nooit getwijfeld om dan maar te gaan windsurfen  Roll Eyes
Mees..

Antwoord #16 Juli 26, 2008, 00:16:21
edit2Rapporteer  
Als je op een gegeven moment echt spijt krijgt, kun je altijd nog een recenter windsurfsetje kopen, volgens mij heb je daar dan sowiezo nog meer plezier van..

Haring High Richardt

Antwoord #17 Augustus 02, 2008, 09:53:15
edit2Rapporteer  
Wat mij ook opviel tussen kiters en windsurfers was de gezelligheid !!!!  ThumpsUp

Bij het windsurfen was het enige contact wat je zei: van wat heb jij er op staan voor zeil en dat was het dan !!!.   ThumpDown

Uitzonderingen daargelaten want ik had met sommige gasten wel een goed contact (heb ik nog steeds trouwens met die gasten )  ThumpsUp

Windsurfen kan je makkelijker in je eentje doen en kiten niet

Met kiters is het toch anders (gezelliger) . Je hebt elkaar nodig en dat schept op een gegeven moment een band. Met kiten heb ik toch dat ik veel meer mensen kan dan met windsurfen  ThumpsUp

crahsdummie
Gast
Antwoord #18 Augustus 06, 2008, 14:01:31
edit2Rapporteer  
ik vin t stom,
ik ben in 2006 ook begonnen met kiten en ben zwaar verslaafd maar soms heb ik ook weer de drang om te windsurfen bv met knetterharde wind is windsurfen ook gewoon vet.

mijn spullen blijven gewoon
LEAF

Antwoord #19 Augustus 06, 2008, 14:10:14
edit2Rapporteer  
ik vin t stom,
ik ben in 2006 ook begonnen met kiten en ben zwaar verslaafd maar soms heb ik ook weer de drang om te windsurfen bv met knetterharde wind is windsurfen ook gewoon vet.

mijn spullen blijven gewoon

Wacht nog maar ff 2 jaar dan ga je  toch alsnog alles verkopen. Heb zelf ook jaren alles gehouden maar uiteindelijk lag het alleen maar in de weg want ga nu ook met harde wind gewoonlekker kiten. Ben inmiddels alles kwijt, opgeruimd staat netjes!
Idefixe

Antwoord #20 Augustus 06, 2008, 14:14:36
edit2Rapporteer  
Citaat
met knetterharde wind is windsurfen ook gewoon vet.

Als je wat "verder" bent ga je dus juist met knetterharde wind onder/aan / achter je vlieger hangen  ThumpsUp
Haring High Richardt

Antwoord #21 Augustus 06, 2008, 21:05:50
edit2Rapporteer  
met knetterharde wind is windsurfen ook gewoon vet.

Citaat
Als je wat "verder" bent ga je dus juist met knetterharde wind onder/aan / achter je vlieger hangen 

En Zo Is Dat !!!!!!  ThumpsUp ThumpsUp
 Surfspullen lagen onder het stof en met knetterharde wind pak ik een 7 meter Waroo wat perfect vaart  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Citaat
Ben inmiddels alles kwijt, opgeruimd staat netjes!
En Zo Is Dat !!!!!!   ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
dimoss
Gast
Antwoord #22 Augustus 10, 2008, 21:23:40
edit2Rapporteer  
zonde man om geen windsurfspullen te hebben  er gaat toch niets boven windsurfen. is het niet verstandiger om door te surfen tot je heel oud bent en dan pas over te stappen op kiten ??
Haring High Richardt

Antwoord #23 Augustus 11, 2008, 23:49:32
edit2Rapporteer  
De Kick met kiten is vele male groter dan windsurfen  ThumpsUp en alles lag onder het stof  ThumpDown
Dus weg met de hele handel en ik heb er nog steeds geen spijt van  ThumpsUp ThumpsUp
Dirkie

Antwoord #24 Augustus 12, 2008, 08:30:50
edit2Rapporteer  
Je had het beter in de fik kunnen steken... Nu is er altijd nog de kans dat er iemand anders mee in de weg gaat lopen varen... Wink

Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.