Als ( relatief gezien (grinnik_kitesmiley) ) oudere starter in deze geweldige sport ben ik al snel op kitehigh terechtgekomen. Samen met hanglos zie ik deze site tegenwoordig een beetje als het kloppend hart van de Nl kitescene. Informatief, educatief, fun en humor, bikkelhard en soms ook heel ontroerend.
Voor velen is het dagelijkse routine geworden: PC aan, windsites bekijken en vervolgens snel inloggen op kitehigh / hanglos om de laatste topics te bekijken en afspraken te maken waar we eventueel gaan varen.
Een opmerkelijk positief feit is het gegeven dat zowel kitehigh als hanglos ieder een geheel eigen karakter hebben zonder dat je daar een specifiek label aan vast kunt koppelen en zonder ( afgezien van een dosis gezonde humor) dat er sprake is van onderlinge concurrentie / afzeiktoestanden enz. Chapeau! Petje af!
Arjan je hebt hier een mooi stuk werk neergezet waar je naar mijn bescheiden mening heel trots op kunt zijn
Ik hoop in de toekomst:
- nog vele uurtjes op deze site te kunnen genieten.
- Deze site niet al te zeer ten prooi gaat vallen aan de commercie / reclametoestanden
- De link "locaties" wordt bijgewerkt met alle done's en vooral NOT done's op de diverse locaties.
Nog 12 dagen en dan hebben we de kortste dag alweer gehad, ik heb net besloten dat we de winter dit jaar maar eens overslaan
en we alweer een beetje stiekum gaan genieten van weer een goed jaar met veel mooie uurtjes op het water en een super kitehighjaar!
Arjan bedankt! Cu on the water