KiteHigh.nl overname voor verbeteringen

Marsie

Antwoord #25 December 10, 2006, 16:26:59
edit2Rapporteer  
Arjan voor mij ben jij een TOPPER. ThumpsUp

Ik kijk elke dag even op de site.

Ik vind de site zeer gebruikersvriendelijk, lost found rubriek wel gewenst

Vanwege de inbreng van de gebruikers veel geleerd.

En erg gelachen, (zijn naam begint met een W en eindigt op T) prachtig!! schater.

Veel suc6 voor de nieuwe Admin.

Vriendelijke groet,

Marcel.
~Arjan
Founding Father

Antwoord #26 December 10, 2006, 16:51:10
edit2Rapporteer  
Mooie complimenten en direct ook tips guru's! Bedankt!  ThumpsUp

Jurrien vroeg naar de geschiedenis van KiteHigh, hieronder een stukje erover.

De naam KiteHigh.nl heb ik verzonnen in de tijd (2000-2001) dat ik een online portfolio wilde hebben voor mijn sponsors. Ik werkte voor defensie en het kiten ging lekker totdat ik een blessure kreeg door een foute landing voor de kust van Noordwijk.

Toen ik thuis geblesseerd lag en afgekeurd werd voor het onderdeel waarvoor ik werkte bij defensie las ik op verschillende sites veel onzin dat ook weleens in media terecht kwam. Dit zette onze sport soms in een kwaad daglicht. Rutger en ik praatte hierover en dachten dat we bij konden dragen aan de toekomst voor het kiteboarden.

Hierop werd het initiatief geboren om mijn persoonlijke site KiteHigh.nl om te dopen tot infosite en zo onze geweldige sport te helpen groeien door goede informatie te verschaffen en mensen te laten communiceren met elkaar.

Jarno

Geen avatar

Antwoord #27 December 10, 2006, 17:26:24
edit2Rapporteer  

Het bedrijf van Thomas zoekt ook nog mensen:

De juiste persoon is ondernemend, accuraat, gestructureerd, zakelijk en klantvriendelijk; heeft interesse in internet en automatiseren en is niet bang om op resultaten af te rekenen en afgerekend te worden.

- streng! -

Thomas:
Mijn ambitie zit erin om de lijnen die Arjan heeft uitgezet verder in te vullen en de continuïteit te waarborgen door verdere structuur aan te brengen in de commerciële, technische en redactionele invulling met behoud van het echte gemeenschapsgevoel dat Arjan, Rutger en hun kornuiten gecreëerd hebben."

zozo dat zijn zware, moeilijke woorden van Thomas voor zo een simpele site als kitehigh

als ik eens op de m4n website kijk dan zie ik dat dat een bedrijf is volledig gericht op geld verdienen door middel van goede reclame maken om zo mensen naar bepaalde
webshops door te sturen (affiliate marketing netwerk)

quote van de m4n site:
Een Affiliate Marketing Netwerk houdt in dat een selectie webmasters door middel van advertenties nieuwe bezoekers (potentiële kopers) naar een online webshop of dienstverlener sturen en daarvoor beloond worden.

Spanneeeend!
tjoosten
Founding Father

Antwoord #28 December 10, 2006, 17:30:18
edit2Rapporteer  
Wauw wat een enthousiasme!  Joepie Thanks voor alle succeswensen. Net als Arjan, zal ik me dus ook voor Kitehigh.nl inzetten naast mijn huidige baan.  Omdat ik met M4N fulltime bezig ben met internet, en er veel kennis bij me in de buurt zit kunnen we hopelijk aantal dingen opzetten die ook in het forum genoemd worden. Verder biedt het de mogelijkheid dat iemand bij M4N een stage dan wel baan heeft en partime aan Kitehigh.nl kan werken.

Als er iemand is, die nog een stage/bijbaan zoekt en ondertussen aan Kitehigh.nl wil werken, mail me. Je loopt stage bij www.m4n.nl maar kan partime aan Kitehigh.nl werken. Voordeel: als het waait kan je varen. ;-).  Bovendien hebben we een werklocatie in Rosas Spanje, waar je af en toe naar toe kan.

Waar zal je je mee bezig houden? Nou precies die dingen waar we in het forum over hebben. Lost en found sectie opzetten, 2dehands uitbouwen, NLriders uitbreiden, nieuwsfeeds toevoegen, video's hosten enz...

Wat moet je kunnen?
- PHP een beetje begrijpen en willen leren
- Goed Nederlands kunnen schrijven
- Basic HTML kennis
- Passie voor Kitesurfen

gr. Thomas

tom_beul
Gast
Antwoord #29 December 10, 2006, 17:30:35
edit2Rapporteer  
Klinkt goed!

Arjan heeft het goed gedaan, en succes verder!

Thomas, maak er wat moois van!
Idefixe

Antwoord #30 December 10, 2006, 17:34:00
edit2Rapporteer  
Als ( relatief gezien  (grinnik_kitesmiley) ) oudere starter in deze geweldige sport ben ik al snel op kitehigh terechtgekomen. Samen met hanglos zie ik deze site tegenwoordig een beetje als het kloppend hart van de Nl kitescene. Informatief, educatief, fun en humor, bikkelhard en soms ook heel ontroerend.
Voor velen is het dagelijkse routine geworden: PC aan, windsites bekijken en vervolgens snel inloggen op kitehigh / hanglos om de laatste topics te bekijken en afspraken te maken waar we eventueel gaan varen.
Een opmerkelijk positief feit is het gegeven dat zowel kitehigh als hanglos ieder een geheel eigen karakter hebben zonder dat je daar een specifiek label aan vast kunt koppelen en zonder ( afgezien van een dosis gezonde humor) dat er sprake is van onderlinge concurrentie / afzeiktoestanden enz. Chapeau! Petje af!
Arjan je hebt hier een mooi stuk werk neergezet waar je naar mijn bescheiden mening heel trots op kunt zijn  ThumpsUp

Ik hoop in de toekomst:
- nog vele uurtjes op deze site te kunnen genieten.
- Deze site niet al te zeer ten prooi gaat vallen aan de commercie / reclametoestanden
- De link "locaties" wordt bijgewerkt met alle done's en vooral NOT done's op de diverse locaties.

Nog 12 dagen en dan hebben we de kortste dag alweer gehad, ik heb net besloten dat we de winter dit jaar maar eens overslaan   schater en we alweer een beetje stiekum gaan genieten van weer een goed jaar met veel mooie uurtjes op het water en een super kitehighjaar!
Arjan bedankt! Cu on the water

Haring High Richardt

Antwoord #31 December 11, 2006, 02:15:23
edit2Rapporteer  
Arjan en Rudger en alle anderen in ieder geval heel erg bedankt wat jullie voor Kitehigh hebben gedaan! ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

En succes Thomas!  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
n-schutkiter

Antwoord #32 December 11, 2006, 03:43:25
edit2Rapporteer  
arjan
bedankt voor je werk aan deze mooie en informatieve site heb er erg veel van geleerd ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
LEAF

Antwoord #33 December 11, 2006, 17:19:00
edit2Rapporteer  
Kitehigh is gewoon een top site en hopelijk bljft het zo dus graag geen commerciële bende van maken met allerlei Telegraaf achtige Pop ups want dat trekken surfers dus echt niet en is men zo vertrokken naar een andere site!

Arjan bedankt voor je werk, jij hebt een hoop kiters plezier gegeven met deze site ThumpsUp
Thomas succes!
KiteDemon

Antwoord #34 December 12, 2006, 00:20:47
edit2Rapporteer  
Arjan en Rutger....jullie hebben Kitehigh toch wel mooi op de cyberkaart gezet de laatste jaren. ThumpsUp
Bedankt voor de inspanning en passie die jullie er in hebben gestoken.......en het resultaat mag er wezen!! ThumpsUp
Hopelijk nu wat tijd voor Arjan om meer uurtjes op het water te staan, want daar draait het tenslotte allemaal om.
Thomas, succes met de voortzetting van de site.

Fer
larssmits
Gast
Antwoord #35 Februari 11, 2007, 07:27:28
edit2Rapporteer  
nu 2 maanden later nog niet veel van gemerkt...
michiel v geel

Antwoord #36 Februari 11, 2007, 07:44:06
edit2Rapporteer  
niet zo zeiken lars alles gaat gewoon door hier en ik kan nergens problemen ontdekkenen zo moet een forum zijn (zullen ongetwijfeld wel af en toe wat probleempjes zijn) maar ik merk er niks van dus dan is het alleen maar goed
larssmits
Gast
Antwoord #37 Februari 11, 2007, 07:57:01
edit2Rapporteer  
is ook niet zeiken Wink

maar die nieuwe admin is bijv. nooit online... wel jammer, zou leuk zijn als bijv. nl riders weer terug kwam ThumpsUp
Emiel

Antwoord #38 Februari 12, 2007, 01:18:32
edit2Rapporteer  
kitehigh is topsite! Arjen en Rutger hebben echt topaktie gedaan door dit op te zetten! Ik hoop en denk ook dat Thomas dit door kan zetten. Als het maar niet te commercieel wordt!! haha..
(HJ) MINI-ME

Antwoord #39 Februari 12, 2007, 01:42:01
edit2Rapporteer  
TOP site gasten ...... Ik kan hier alle info kwijt en ophalen  ThumpsUp

Klein verbeterpunt:

Als er nieuwe leden bij komen dan een koppeling maken zodat ze eerst de bevestiging op hun e-mail moeten aanklikken voordat ze iets kunnen posten....
Ik vind het een beetje laf dat er steeds weer niet-ingelogde reacties komen die elke x weer klappen onder de gordel uitdelen...... Dat vind ik opzich niet zo erg maar ik wil graag weten van wie ik dan die klappen krijg  ThumpsUp

Succes
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.