To
|
wat is dat adres van blijburg?
Het is geen beginnersspot Timo Kom ik jou daar zeker niet tegen?
|
|
|
Molliebollie
|
Nederland - Denenmarken begint om 13:30, dus de wind heeft er rekening mee gehouden Ik ben bij voldoende wind te vinden @ homespot Andijk (ook al is het tijdens het voetbal) Hopelijk dinsdag en woensdag ook, al draait ie idd wel wat oost, maar dat is nog wel redelijk te doen, zo niet maar op de fiets naar Medemblik ofzo.
|
|
|
boogaera
Geen avatar
|
Het ziet er erg goed uit voor vanmiddag. Zijn er nog meer gegadigden voor Wijk of IJmuiden? vanaf 14:00 uur?
Grtz. Albert
|
|
|
@LaurenS
|
Als ie niet teveel Oost is kunnen we ook naar zee gaan Sander . Er is 5 à 6 bft voorspelt vanmiddag aan de westkust. Bunkertje misschien een optie? Eerst voetbal kijken daarna vette wind, goed scenario
|
|
|
Idefixe
|
met een beetje mazzel ga ik vanmiddag nog even naar enkhuizen. Moet lekker worden
|
|
|
TBK
|
met een beetje mazzel ga ik vanmiddag nog even naar enkhuizen. Moet lekker worden Hoe laat ga je Tom ? Direct na de voetbal ?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het waait nu al lekker en in de middag gaat hij alleen nog maar toenemen .. ik moet vandaag werken heb deze week avonddienst maar probeer woensdag een vrije dag te nemen ...
|
|
|
Idefixe
|
Is er iets van voetbal dan? Vanmiddag vrij. Moet zo nog ff wat boodschappen scoren en zodra de wind er een beetje fatsoenlijk uitziet knal ik naar Enklhuizen.
|
|
|
LOEN
|
Ziet er naar uit dat we aankomende week noord oost krijgen. Iemand morgenavond vanaf pakwek 18.00 - 18.30 op blijburg? Voor dinsdag ziet het er helemaal goed uit, 20+ kn.
Ook die kant op vanavond
|
|
|
TBK
|
't voetbal is zwaar kl-te, ik ga zo maar naar Enkhuizen Tom. Precies zoals je zegt : is er voetbal dan ! Het waait hier al lekker in Hoorn. Wat is de richting NO of NNO ?
|
|
|
Idefixe
|
ik rijd nu weg latersssssssss
|
|
|
Molliebollie
|
Op andijk was het nog niet veel soeps, was ff met de fiets wezen kijken. Hij trekt wel iets aan maar is nu nog niet genoeg.
|
|
|
@LaurenS
|
Mot je toch naar zee , noord 19 knopen ik gaan naar de bunkert, genoeg noord ltrz
|
|
|
To
|
top sessie gehad op andijk. aan het begin lekekr rustig in de poel, later iets drukker maar was nog goed te doen om tricks te oefenen. knoop of 20
|
|
|
@LaurenS
|
Toch maar dicht bij huis gebleven en naar Blijburg geweest . Fijne spot met noord ,was toppie met de 9 m². En bovenal gezellig met Sander en Johan . Morgen zit ik er weer Johan vanaf een uurtje of 12 denk, see u
|
|
|
TBK
|
Vanaf 4 uur heerlijke sessie gehad op Enkhuizen met Tim etc. Tim die er nog ff een mega backroll kiteloop uitgooide op grote hoogte en nog nooit eerder zón enorme versnelling had meegemaakt bij de landing. Ik ben benieuwd naar de beelden van zijn camera. De wind werd alleen maar harder en beter, morgen weer.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
morgen ook op enkhuizen frank ?
|
|
|
Molliebollie
|
Andijk was prima ... toen t rustig was had de wind van mij nog wel harder gemogen. Later trok ie nog wel lekker aan en was het goed te doen
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zo hee, blijburg is top! Lekker dicht bij huis ook. Nu de vraag, als je voor blijburg parkeert is t dan gratis? Laurens, tot hoe laat was jij er? Trok later alleen maar harder aan. Ik was degene met de groene 10m rpm.
|
|
|
TBK
|
morgen ook op enkhuizen frank ?
Ja als de wind Noord Oost is ga ik ook naar Enkhuizen Hans. Ben jij er ook ?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben een uurtje of 3 klaar en zit in wilnis dan uurtje rijden frank hoop wel dat er geen file staat als er file staat dan ga ik richting ijburg
|
|
|
martijnc
|
Wat is een spot die met de richting van morgen makkelijk te bereiken is met het OV
zit namelijk zonder auto...
wat is het adres van ijburg
|
|
|
LOEN
|
Was een lekkere avondsessie op IJburg
|
|
|
Idefixe
|
eesrt ff wezen kijken @ Enkhuizen. Vond er iets teveel noord inzitten en toen maar naar Andijk. Was weer helemaal super!
|
|
|