Seec
Geen avatar
|
Vanavond naar Edam! Zijn er meer mensen daar?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Veel plezier voor de mannen die vandaag het water op gaan.. Ik denk dat het een lekker kitedaggie voor jullie is vandaag...
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ben vandaag weer eens naar Enkhuizen gegaan ,en het was er TOP .. heerlijk gevaren met mijn 9 mtr (en wat een lekkere airtime heeft die kite ), het was ook niet zo druk er waren de hele middag maar ongeveer 10 man ... ik hoop dat er van de week nog een paar van zulke dagen komen...
|
|
|
|
@LaurenS
|
Tjesus,wat was ie goed vandaag.Armen zijn uitgerekt en mijn enkeltjes doen pijn van de te harde landingen af en toe. Waar ga je morgen heen Richard.Kunnen we meeten ? Later P
|
|
|
audi
|
Ben er morgen middag ook maar waar???
|
|
|
Marsie
|
Potverdorie zit ik hier met een geblesseerde arm Best frustrerend maar ik ga het niet riskeren.. Veel plezier gasten! super kite weer dit weekend! Heeeee naar om te horen beterschap en tot snel !!
|
|
|
Marsie
|
@marsie zaterdagochtend staat weer in de planning om te varen!!! J&N ook van de party, kom je ook nog buurten? anders tot laterz
Ben je nog geweest ? Ik was er in de middag. jammer J&N ook niet zien varen. Mogelijk morgen (dinsdag 27-5) avond nog even. Laterzzzzzzzzzz.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen maar naar het hoge noorden denk ik.Medemblik of Enkhuizen gaat het worden bij voldoende wind.Zal wel weer de 11m2 worden helaas.Maar ga niet klagen Uurtje of 14:00 op de spot
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik denk dat ik morgen naar Enkhuizen ga.. Hoop dat het iets minder een klotsbak is als Medemblik. Als alles goed gaat probeer ik er tussen 12.00 en 12.30 uur te zijn
|
|
|
best waroo's
|
@ marsie zaterdag met j&n tot ongeveer 13.00 heerlijk gevaren, mijn eerste backrol gemaakt!! yeah!!, gister nog met de 9m2 aan het stoeien geweest maar oei oei wat een woei! was eigenlijk ff teveel voor het mooie en een behoorlijke klotsbak! vanavond helaas geen tijd! maar wie weet later in de week weer.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
ik vond deze nog op zoom.nl. Is zaterdagmiddag 17 mei genomen in Medemblik.....
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ben net terug van Enk. Er stond helaas te weinig wind See you
|
|
|
Gerard
Gast
|
@Mini-Me: thnxx, scheelt mij een rit van ruim een uur.
|
|
|
PeterKite
|
pfff..... is oosten wind mannen
woei komt pas in de avond..
|
|
|
Langbeest
|
Niet vanavond helaas.
|
|
|
|
Veertje
|
Morgenochtend nog plannen? 8 uur Medemblik? Restje wind meepakken voor paar dagen afkicken....
|
|
|
PeeWee
|
Verschillende windvoorspellingen mannen.
Mogelijk morgen(na)middag ZZW. Dus weer eens Schellie?
Morgen checken,
See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Shit Happens volgende keer beter of heb je nog een topsessie gevaren Peter toen ik weg ging ??????????????????? Mooie bachrol trouwens gaat zooo dooor !!! Ja hij was super vandaag (ahum) .Totaal een uurtje of 1,5 kunnen varen vandaag .Wat een topsessie .De hele dag zitten wachten op wind en heen en weer rijden tussen Medemblik en Enkie. Nee deze dag vergeten we snel weer.....Backloopies gaan top trouwens(just not)
|
|
|
PeeWee
|
Zo dat was het dan al weer voor vandaag :'(
Even helemaal alleen op M'blik kunnen varen voordat het begon te regenen. 12-16knpjes
See joes
|
|
|
godfather
|
Gaan er nog mensen zo dadelijk varen in NH ? Ik zie dat de wind gaat draaien van ZO naar ZW en twijfel over edam/wijk..
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik twijfel tussen wijk en schellinkhout, edam is ruk met z. Wind lijkt wel iets te zuid voor wijk, maar ga wel liever naar wijk toe.. Hoop dat hij meer zwe draait.. Dilemma!
|
|
|