Yoram
|
Zo we zijn weer terug. In de middag na lang twijfelen toch maar op het Oostvoornse meer geknald ipv de Slufter. Al had ik vorig jaar nog gezegd daar nooit meer te varen, en ja vond het nu weer zwaar ruk. Na maar wat gaan eten, wachten tot de wind zou draaien en aan zou trekken. En voila, Sluffie was top. Met zn tienen ofzo het licht uit gedaan. Drie regendruppels gezien en voor de rest aan de horizon de zon die onder trok. Met een lekkere steady 25kn was het een top sessie om weer in de boeken te noteren. Tja, ik weet wie de gasten op Oostvoorne waren, die hadden geen zin om mee te gaan naar de Sluffie. @Markus, nieuwe kite, wit/zwarte ....?
|
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Gister ook nog even wezen kijken op sluf na werk, maar vond het op dat moment te weinig wind en te aflandig dus heb ik maar ff een duik genomen. Nog 1 kiter gezien die werd gered door de KNRM, die kreeg zn kite niet meer de lucht in en dreef daardoor steeds verder weg. Tja.... Er was ook nog een chopper uitgerukt die een tijd bleef hangen daar, waarom was mij niet duidelijk.....tot vanochtend toen ik het nieuws las. Er was een melding gemaakt van een drenkeling, de drenkeling bleek echter een opblaasbare orka te zijn.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Dus weer een paar min strepen achter de kitesurfers bij de KNRM, politie en Reddingsbrigade op de Slufter. Goede ontwikkeling voor het behoud van die spot. Shapo!
|
|
|
|
ireen00
Geen avatar
|
hay hay!
Ik kom uit Rotterdam (alexandrium)...auto ter beschikking.. tot nu toe enkel bij brouwersdam gekited.... Morgenochtend vertrek ik naar het KTE in brouwersdam, tot zondagavond (vrijwilligerswerk). Mocht iemand willen meerijden (heen of terug)... let me know!
irene 0622686862
|
|
|
Lex
|
Hey ik woon rdam noord..misschien kunnen we is carpoolen.
|
|
|
gijs1234
Logs: 0 | 7 uur
|
Was goed te doen op de slufter vanmiddag. Was rustig, top weer en genoeg wind voor mij. Lekker one footers kunnen oefenen. Marcus tipje Nooit je kite meer uitlenen
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
gijs was jij die met die comfortabele matras? tx voor het boardje terugbrengen...
|
|
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ik zie voor woensdag al een zuchtje wind. En anders maar wakeboarden in Alphen. Op groupon staat een leuke aanbieding.
|
|
|
monotom
|
In Rockanje waren een paar gasten prima bezig. Geen idee met welke maat, groot waren ze zeker..
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
Vandaag toch even kunnen spelen op het oostvoornsemeer. Heerlijk alleen een boardshort aan. was wel een aan uit windje maar wel kunnen varen
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
In Rockanje waren een paar gasten prima bezig. Geen idee met welke maat, groot waren ze zeker..
Ik zag er ook 1 op SLuf met een 13,5, badgast woog denk ik 60 kg, ging best lekker. kon goed hoogte houden.
|
|
|
|
Pronk
Geen avatar
|
Yeah! Woensdag weer 18 knopen, hopen dat deze voorspelling uit gaat komen, al 2 weken niet meer het water op geweest helaas.
|
|
|
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Ziet er niet naar uit dat het nog naar de 16 - 20 gaat. Max de helft.. Woensdag dan maar afwachten.
|
|
|
Yoram
|
Hopen dat woensdag blijft staan, zondag ziet er ook episch uit met al die paarse en rode kleurtjes nu
|
|
|