CCaptain
|
Damn, geile wind zeg. vanmiddag beuken ende stampen met de 8, wie wat waar?
Hi Ron, Cultureboy, je maatje "zandkastelen bouwen", ik en Jesse geloof ik ook, gaan naar de Bdam. msschn tot zo
|
|
|
guido
|
Zo maar eens m'n 8 pakken @ nouky er zijn altijd wel gasten die je in de gaten houden op de b'dam.
|
|
|
R.B.
|
Ik ga vanmiddag is op mijn gemakkie ook weer een keer het water op. Het is de eerste keer na mijn operatie dus even kijken hoe het gaat.
Maar mocht alles weer lekker gaan dan H2H en Lauw moeten we echt weer is een avondsessie boeken op onze after work space.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
@ rb: maandagavond hebben h2h en ik het licht uit gedaan. was super!
Ik ga zo met benjo naar ouddorp. ron kom ook man!
|
|
|
|
Benjooh
|
Ik ga zo met benjo naar ouddorp. ron kom ook man! En dat ben ik dus Zal me ff snel voorstellen, woon sinds september in Delft en heb daarvoor zo'n 4 jaar gekite op de noordelijke kitespots (Workum, Mirns, Lauwersoog, Harlingen etc. etc.) Ik hoop dat m'n kiteleven hier even mooi wordt als in het noorden des lands!
|
|
|
Jesse M.
Geen avatar
|
Grmbl ik wil ook!! Helaas nu werken en vnv een etentje van me werk Veel plezier allen!
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Ik ga zo met benjo naar ouddorp. ron kom ook man! En dat ben ik dus Zal me ff snel voorstellen, woon sinds september in Delft en heb daarvoor zo'n 4 jaar gekite op de noordelijke kitespots (Workum, Mirns, Lauwersoog, Harlingen etc. etc.) Ik hoop dat m'n kiteleven hier even mooi wordt als in het noorden des lands! Welkom Benjooh! Toevallig woon ik ook in Delft, misschien kunnen we een keer car-poolen...
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Ik ga vanmiddag is op mijn gemakkie ook weer een keer het water op. Het is de eerste keer na mijn operatie dus even kijken hoe het gaat.
Maar mocht alles weer lekker gaan dan H2H en Lauw moeten we echt weer is een avondsessie boeken op onze after work space.
Vanmiddag ben ik ook van de party op da spot, ben er rond zo'n 17:30. Top dat je het weer gaat proberen dude!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
@H2H, waar bent u aanwezig? Noordzee?
@all, schandalig om deze vraag te stellen, maar hoe staat het met de zeetemp? Al te doen zonder schoentjes?
|
|
|
Spoon
|
@all, schandalig om deze vraag te stellen, maar hoe staat het met de zeetemp? Al te doen zonder schoentjes?
hey lauw, ik was gister op oldvillage en het was prima te doen zonder schoenen. Het water is dacht ik rond de 12 graden. Ik had het iig niet koud..
|
|
|
snakeroel
Geen avatar
|
Gaan er nog mensen naar kijkduin? Ben aan het kijken naar een noordzee spot twijfel over katwijk, kijkduin en hvh
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
hey lauw, ik was gister op oldvillage en het was prima te doen zonder schoenen. Het water is dacht ik rond de 12 graden. Ik had het iig niet koud.. dank:-)
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Gisteren op Der Damm met shorty geweest geworden gegaan, was best Frisch. Naaktvoets zal evenwel geen probleem zijn.
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
Ben net op bd geweest had m'n 9 bij en m'n 7 thuisgelaten. Niet zo snugger! Waaide aardig hard en ben maar naar huis gegaan.
Wel fonking veel Duitsers daar zeg!
|
|
|
Nickeltje
|
Enorme twijfel hier in Leiden. Ik ben dit jaar nog niet weg geweest en ga graag naar een plek die ik ken, zoals de brouwersdam. Maar ik kom er niet helemaal uit of er met deze wind (de richting dan) te kiten is of dat het net aflandig is... Ik krijg Koen niet te pakken, dat heb ik al geprobeerd... Als er te kiten is spring ik nu namelijk nog snel in de auto, of ga ik er morgen heen.
|
|
|
fratser
Geen avatar
|
Bd is nu schuin aanlanding bijna Side shore... Is daar al best druk Gr.
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Ik wil ook, maar heb een 10m in de auto liggen en heb nu ff geen zin om daar overpowered te gaan staan.
Mis anders wat later op de dag nog ff, hopelijk (voor mij dan) zwaktie nog iets af...
Moet nu toch echt ff snel een kleinere maat erbij gaan nemen, want dit gebeurd me nu te vaak naar mijn idee.
|
|
|
richard
|
Ik wil ook, maar heb een 10m in de auto liggen en heb nu ff geen zin om daar overpowered te gaan staan.
Mis anders wat later op de dag nog ff, hopelijk (voor mij dan) zwaktie nog iets af...
Moet nu toch echt ff snel een kleinere maat erbij gaan nemen, want dit gebeurd me nu te vaak naar mijn idee.
Huh, is toch goed te doen met een 10m vol gedepowered ?! Gpro geeft 21 knoopjes aan met 24 in de vlagen op HvH. Anders moet ik ook eerst de 7m op gaan halen
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Ja, maar omdat Fratser eerder aangaf dat hij was omgekeerd met z'n 9 begon ik ook/nog meer te twijvelen....
Tis nu idd weer wat minder op BD zie ik, idd zo'n 22-25kn. Voor HvH zou ik wel ff een 7tje gaan halen, volgens mij nu 24-28kn....
|
|
|
KiterHans
|
haha was er ook met m,n 8, heb mijn duits weer kunnen ophalen Ben net op bd geweest had m'n 9 bij en m'n 7 thuisgelaten. Niet zo snugger! Waaide aardig hard en ben maar naar huis gegaan.
Wel fonking veel Duitsers daar zeg!
|
|
|
richard
|
Damn, zes uur alweer en nog steeds op kantoor in Zeist met 228km file in NL. Ik denk dat ik deze even voorbij laat gaan. Have fun voor degenen die de wind op gaan maken.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Jonge ben zondag met een korte broek en lycra gaan kiten. hahaha na 2u had ik het wel fucking koud ben toen maar mijn pakje aan gaan doen daarna was alles weer goed.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Ik ga zaterdag vroeg te water als er wind is. Wie meer voor even een vroege ochtend sessie, tja moet 's middags oranje dag vieren dus moet op tijd het water af.
|
|
|