nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Ik heb het risico niet gelopen om helemaal naar de sluf te rijden. En ben maar naar rilland gereden, spijtig dat het hoog water werd. Het was een dikke overpowerde sessie aan de 13m element. Dat springt toch ook leuk, zo een grote kite en dan dik overpowerd . En nog lekker droog en zon op het einde, dat maakte het wel af, bijna zomer .
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Binnenland had su wel zon. Aan de kust werd het zo mistig dat het zicht minder dan 300m werd. Wel heerlijke beukwind om overpowerd aan een 10m te hangen en het daarom niet koud te krijgen. Ondergelopen Bdam was ook weer als vanouds lekker!
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Lekker gepowerd met de 9 op de slufter, de poel werd ook aardig groot na 1500u. Beetje gemiezer in het begin maar daarna droog.
|
|
|
PieterK
Logs: 0 | 241 uur
|
Michiel, de ZM was prima vanmiddag. Klein buitje, maar de wind stond behoorlijk aan. Idd zakte hij wat in na een uurtje, maar al met al heb ik me prima vermaakt. Tx voor de mensen die mijn tas uit het opkomend water hebben gered .
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Het is echt top nu hoor!
En nat en koud Ben je al weer thuis? Windguru pro zat er vandaag compleet naast, om 12:00 sterk afnemende wind.....niet dus. was ik nu maar wel gegaan.. bleeeh. Dat wisten de meeste al hier. Het GFS computermodel waar WF en WG op gebaseerd zijn is minder nauwkeurig als de Europese versie. o.a. SurfABC baseert daar zijn voorspellingen op, en die klopte wel voor vandaag...afgezien van die zeikregen dan Edit: begint nu in te kakken. Rond de 8,0 m/s nu. Zie ze op scheef "hoogte lopen" Om precies te zijn was ik 19:40 thuis. Heb vanaf 13:00 tot 18:00 uur op het water gestaan met één keer een half uurtje pauze. En regen? Waar was die ik heb die niet gezien. En aangenaam kennis te maken Ronald en Markus!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik ben toch blij dat ik niet naar de ZM gegaan ben. Hier miezerde het wel. Ik kan nergens mijn kites uithangen, die moeten dus droog de tas in. Had zeker niet gelukt vandaag Slufter had ik nooit op tijd terug kunnen zijn om de kleine van de opvang te halen. Ik snap dat het voor de boeren fijn is die regen, maar ik haat dat soort rukweer! Al was het nu 15grC....
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Jongens wat een topsessie am Slufter en heerlijk gepowered kunnen varen met de 9.........
Dikke airs van Marcie Marc.....nice!!
Gaan we het nog hebben over dat braziliaanse deel Marc?
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Jongens wat een topsessie am Slufter en heerlijk gepowered kunnen varen met de 9.........
Dikke airs van Marcie Marc.....nice!!
Gaan we het nog hebben over de braziliaanse deel Marc?
Doe dat maar niet, dan komen er straks nog meer mensen. Maar helaas was bij mij vandaag de big-airs ook het enige wat goed ging. Bij jou gingen de big-airs en de kiteloop backloops anders ook goed hoor. Het was inderdaad wel een topsessie! Totaal niet koud, niet druk en gezellige gasten.
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Het is echt top nu hoor!
En nat en koud Ben je al weer thuis? Windguru pro zat er vandaag compleet naast, om 12:00 sterk afnemende wind.....niet dus. was ik nu maar wel gegaan.. bleeeh. Dat wisten de meeste al hier. Het GFS computermodel waar WF en WG op gebaseerd zijn is minder nauwkeurig als de Europese versie. o.a. SurfABC baseert daar zijn voorspellingen op, en die klopte wel voor vandaag...afgezien van die zeikregen dan Edit: begint nu in te kakken. Rond de 8,0 m/s nu. Zie ze op scheef "hoogte lopen" Om precies te zijn was ik 19:40 thuis. Heb vanaf 13:00 tot 18:00 uur op het water gestaan met één keer een half uurtje pauze. En regen? Waar was die ik heb die niet gezien. En aangenaam kennis te maken Ronald en Markus! Ook aangenaam!
|
|
|
rdeheld
|
Morgenmiddag nog iemand? Ik dach zelf aan rockanje of slufter
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Zondag ziet er beter uit als zaterdag, even aankijken welke het gaat worden...
Je moet wel een stukkie gaan rijden met Zuid........
|
|
|
thijs77
|
erg prettige sessie gister op de slufter! wel spierpijn nu van die logge switchblade trekzak pfff
|
|
|
tgroot
|
Zandmotor was heerlijkgisteren, 10m perfecte wind, ik heb geen bui gezien. Was er van 2 tot 5. Eerste loops geland , en nog wat tassen uit het water gehaald. Heerlijk dag
|
|
|
PieterK
Logs: 0 | 241 uur
|
@tgroot: voer je gisteren met die Park? Dan nogmaals dank voor mijn tas - mn mobiel zat er ook nog in. Die heeft het gelukkig gered.
|
|
|
tgroot
|
Ik was met een rode torch, dus dan heeft denk ik iemand anders je gered. Meende ocean rodeo tas weg gelegd te hebben, lucky you in ieder geval. Kijk voortaan even naar het getijde ,) vind je mobiel ook fijner haha
Groet
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Zondag ziet er beter uit als zaterdag, even aankijken welke het gaat worden...
Je moet wel een stukkie gaan rijden met Zuid........ Ja dat wel jammer genoeg. Jij nog kiten aankomend weekend?
|
|
|
riesie
|
Nog iemand naar brouwersdam vanavond, komt een staartje wind aan, 20 knoop plus volgens windfindert?
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Grrr, waait vd planeten alleen net te laat klaar met werken om springtij mee te pakken op de dam. Had niet verwacht dat het zo lekker ging spoken.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Grrr, waait vd planeten alleen net te laat klaar met werken om springtij mee te pakken op de dam. Had niet verwacht dat het zo lekker ging spoken.
Je zult zien dat dat morgen ook gaat gebeuren... erg prettige sessie gister op de slufter! wel spierpijn nu van die logge switchblade trekzak pfff
Was jij die gene met droogpak en een groen/gele Switchblade 2009?
|
|
|
geloof68
|
Zelfs hier waait het nu flink door.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik hoor het net via de WA Hopelijk gebeurt het morgen ook, want zondag heerlijk weer maar de windrichting is verre van ideaal...
|
|
|
Dennis.
Logs: 0 | 90 uur
|
Zondag helaas geen tijd, dus hoop dat het morgen nog wat gaat worden. Is allemaal al weer veels te lang geleden..
|
|
|
thijs77
|
Je zult zien dat dat morgen ook gaat gebeuren... erg prettige sessie gister op de slufter! wel spierpijn nu van die logge switchblade trekzak pfff
Was jij die gene met droogpak en een groen/gele Switchblade 2009? Yep, jij was met een Taboo bezig toch? Volgens mij hebben we elkaar wel eens gesproken op ouddorp ivm die bridle aanpassing op die 14m contra van je
|
|
|