Fijne gasten, bedankt voor de hulp vanmiddag!
Na een paar uurtjes heerlijk loopjes trekken binnen en buiten de poel voer ik terug naar het strand.
Ik trok er nog eentje en raakte wat uit balans. Om mijn val te breken stak ik mijn arm uit. Dat doe ik wel vaker, maar niet handig dusss...
Mijn arm kwam onder water terwijl ik doorschoot. Gevolg: Schouder uit de kom.
Het was voor mij de eerste keer dat mijn schouder uit de kom schoot en ik baalde er flink van. Hij was al een keer gebroken geweest, maar ook ik ken de verhalen van uitgerekt kapsel en kans op herhaling....
Gelukkig zag Ronny het en hij had al snel door dat er iets niet goed was. Toen hij bij me aankwam heb ik mijn safety getrokken. Hijo was ook snel bij me en ondersteunde mijn arm terwijl we naar het strand toe liepen. het was ongeveer heupdiep.
Tijdens het lopen duwde John, waarschijnlijk door de opwaartse druk die hij gaf om de pijn te verzachten, mijn shouder ineens weer terug in de kom. Tering wat voelde dat goed en wat was ik daar blij mee!
Op het strand aangekomen kreeg ik veel steun van allerlei gasten, zowel bekenden als onbekenden. Echt top om te merken dat veel mensen direct kwamen helpen! Zo zie je maar weer
Bedankt Hijo voor het zetten van mijn schouder!
Bedankt Bezem voor het opruimen van mijn kite!
Bedankt Ronny voor je hulp en het boven brengen van mijn spullen!
Bedankt Richard voor de mentale steun!
Last but not least: Bedankt Big vin voor de afleiding, het begeleiden en de paracetamolletjes!
Natuurlijk ook thanx aan alle anderen die er waren en me sterkte wensten!
Het was echt een topsessie! Alleen jammer van het einde, voor mij dan
Verder bedankt aan de gehele soa-crew voor de hartverwarmende berichten.
En dokter Kim voor het goede advies.
Als ik een beetje emotioneel overkom met al deze bedankjes:
1. Ze hebben het verdient
2. Ik ben mogelijk wat extra dankbaar door de pijnstillers
3. Ik neem er gelijk nog een paar
Veel plezier de komende week. Wel zuur dat ik die paarse kleurtjes moet missen, maar geluk bij een ongeluk dat de arm alweer binnen een paar minuten in de kom schoot.
Hopelijk herstelt de schouder snel en zie ik jullie binnen een paar weken weer op het water.
Have fun,
Pieter
edit: Thx Markus!