|
ItsMe.Erik
|
Het was wel leuk vandaag die loop mag er wezen zeg. bij mij lukte ze vandaag niet echt. moet zeggen de laatste tijd niet echt. of ik heb het nooit echt gekunt, maar eeeeeeh die loop mag er wezen zeg. ben jij het ed en welke kite en maat?
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Dit is Evan, daarna heb ik ook nog even zn kite gepikt natuurlijk, 8m torch is de maat. Filmpje komt er aan
|
|
|
chico
|
Dit is Evan, daarna heb ik ook nog even zn kite gepikt natuurlijk, 8m torch is de maat. Filmpje komt er aan Gisteren bij Eurofun de Torch 10, 8 en 6 opgehaald. Nu nog ff lef kweken. Aan het materiaal kan het dus niet liggen
|
|
|
Yoram
|
Ben benieuwd naar jullie filmpje Ik twijfel over morgen, mensen nog richting de zm?
|
|
|
nick1212
Logs: 0 | 74 uur
|
Ik ben er morgen vanaf uurtje of 9 normaal, wind gaat er tegen de middag al uit
|
|
|
Yoram
|
Hmm zo vroeg ga ik sowieso niet, moet nog het ea regelen voor oudejaar. Maar de leuke wind zit wel in de ochtend
|
|
|
Ed.
|
Dit is Evan, daarna heb ik ook nog even zn kite gepikt natuurlijk, 8m torch is de maat. Filmpje komt er aan Gisteren bij Eurofun de Torch 10, 8 en 6 opgehaald. Nu nog ff lef kweken. Aan het materiaal kan het dus niet liggen Lekker hoor, veel plezier er mee!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Heerlijke loopsessie in de Poel gehad met Culture, Bezem en heel even Sterretje............
Met max 3 man van 10 tot 15 in de poel..........wel af en toe handen vol aan mijn 7 en dan de vlieggewichten vandaag aan 8m2?
|
|
|
Ed.
|
Heerlijke loopsessie in de Poel gehad met Culture, Bezem en heel even Sterretje............
Met max 3 man van 10 tot 15 in de poel..........wel af en toe handen vol aan mijn 7 en dan de vlieggewichten vandaag aan 8m2?
Ik stond nog tamelijk te harken met die 8 helaas?
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
haha. ik stond redelijk overpowerd gisteren met 7tje. wel lekker met z`n 2en op Playa. jammer van de regen. Nieuwjaarsdag mensen naar Playa neem ik aan??
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Ik denk dat ik over 1,5 uur bij de zm kan zijn? Denk dat ik mijn 9 m cult meeneem. Moet die nodig gaan inwisselen voor een park
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Ja, was weer een niks sessie, na horizontaal te zijn afgeschoten door een iets te gek loopje. En heerlijk vanaf 10 meter op mijn rug landen was ik wel even dizzy.....
Later zag ik dat de vrienden van Ozone mijn kite verkeerd hebben gemaakt waardoor ik niet verder kon varen... Begin die Ozone C4tje echt behoorlijk zat te worden na al die problemen.....
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Je hebt 2,5 week dikke wind gemist met als 2 toppers 1e en 2e kerstdag met net zoveel bekijks als jij waarschijnlijk alleen op Kijkduin met al de dagjesmensen door het prachtige zonnige weer!
Leuk verhaal met strakke platen man!
En haal jij Lauw even uit zijn wattenstaafjes modus want die heb ik weer niet gezien vanmiddag.
Ja ik zag het op de guru, allemaal knoei harde wind terwijl ik weg was. Zal Laurens even wakker schudden, misschien is hij in winterslaap gevallen ;p.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Ja, was weer een niks sessie, na horizontaal te zijn afgeschoten door een iets te gek loopje. En heerlijk vanaf 10 meter op mijn rug landen was ik wel even dizzy.....
Later zag ik dat de vrienden van Ozone mijn kite verkeerd hebben gemaakt waardoor ik niet verder kon varen... Begin die Ozone C4tje echt behoorlijk zat te worden na al die problemen.....
Mart waarom kijk je dan ook je spullen niet na als je ze terug krijgt? Je zou verwachten dat ze je kite weer goed gemonteerd terug geven, maar iedereen maakt wel eens een foutje. Dit is dan wel een hele slordige fout van de Ozone boyz.
|
|
|
R.B.
|
Je hebt 2,5 week dikke wind gemist met als 2 toppers 1e en 2e kerstdag met net zoveel bekijks als jij waarschijnlijk alleen op Kijkduin met al de dagjesmensen door het prachtige zonnige weer!
Leuk verhaal met strakke platen man!
En haal jij Lauw even uit zijn wattenstaafjes modus want die heb ik weer niet gezien vanmiddag.
Ja ik zag het op de guru, allemaal knoei harde wind terwijl ik weg was. Zal Laurens even wakker schudden, misschien is hij in winterslaap gevallen ;p. Lauw ze shampo is op (zomerblond) dus die kan pas weer komen als de zon schijnt. Ik geef je gelijk hoor Lauw.
|
|
|
Gewoon_Mart
|
Mart waarom kijk je dan ook je spullen niet na als je ze terug krijgt? Je zou verwachten dat ze je kite weer goed gemonteerd terug geven, maar iedereen maakt wel eens een foutje. Dit is dan wel een hele slordige fout van de Ozone boyz. Ja had ik moeten doen en ben mij er van bewust dat iedereen een foutje maakt. Geen enkel probleem. Maar het begint wel erg vervelend te worden als ik mijn Ozone C4tjes (7-9-13) in Juni 2011 koop, uiteindelijk blijkt dat er een productie fout in zit en ik 3 lekke kite heb, deze pas na 1,5 maand weer terug heb. 1 sessie met mijn 13m2 en 9m2 en ze zijn weer precies lek op de zelfde plaats. dan maar een sessie me de 7m2 en dan krijg je dit..... ben er echt zo klaar mee!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Robin heeft het bij het rechte eind ;-) Even zonder dollen, ik was gister heel graag gegaan, maar moest even met m'n zus langs een par garages voor de APK en wat een K*T weer was het, snijdend koud en regen. Bedorf een beetje heel erg de pret om nog te gaan.
@Mart, zie ik nou goed dat een bridlelijntje om het one-pump slangetje zit? Wel HEEL erg slordig zeg :-(
|
|
|
sanderw
Gast
|
haha. ik stond redelijk overpowerd gisteren met 7tje. wel lekker met z`n 2en op Playa. jammer van de regen. Nieuwjaarsdag mensen naar Playa neem ik aan??
als het niet te laat wordt zie je mij ook! (crashen!!)
|
|
|
Gewoon_Mart
|
@Mart, zie ik nou goed dat een bridlelijntje om het one-pump slangetje zit? Wel HEEL erg slordig zeg :-(
Ja, erg bijzonder..... Hij moet er boven langs maar zit er nu onder. Viel mij nog mee dat de boel niet kappot getrokken is.... Wel jammer dat je niet meer gegaan bent Lauw, was een aardig heftig dagje!
|
|
|
BdB
|
morgenochtend 30-12 iemand zin in een vroege ochtend sessie op playa 0900 daar??
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Dit is Evan, daarna heb ik ook nog even zn kite gepikt natuurlijk, 8m torch is de maat. Filmpje komt er aan Wacht maar tot je die 6m ooit goed hebt kunnen voelen! Heerlijke loopsessie in de Poel gehad met Culture, Bezem en heel even Sterretje............
Was ook redelijk op de grens aan het varen hoor. Vlagen moesten niet veel harder worden, 36kn is redelijk de max voor mij met mn 8m. Maar dan kun je wel eindelijk dik vliegen
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ja, erg bijzonder..... Hij moet er boven langs maar zit er nu onder. Viel mij nog mee dat de boel niet kappot getrokken is.... Wel jammer dat je niet meer gegaan bent Lauw, was een aardig heftig dagje! Het is zeker slordig, maar dit had je toch echt moeten zien voor de kite de lucht in ging. Ik loop altijd alle lijnen na, bridles ook. Kost je 30 seconden extra tijd. Overigens inderdaad bizar dat niks kapot is: de kite ging loopen omdat een bridle korter is neem ik aan, maar de one-pump slangetjes zijn blijven zitten? Dat spreekt dan wel weer in het voordeel van Ozone kwaliteit namelijk ;-)
|
|
|
Gewoon_Mart
|
Ja, erg bijzonder..... Hij moet er boven langs maar zit er nu onder. Viel mij nog mee dat de boel niet kappot getrokken is.... Wel jammer dat je niet meer gegaan bent Lauw, was een aardig heftig dagje! Het is zeker slordig, maar dit had je toch echt moeten zien voor de kite de lucht in ging. Ik loop altijd alle lijnen na, bridles ook. Kost je 30 seconden extra tijd. Overigens inderdaad bizar dat niks kapot is: de kite ging loopen omdat een bridle korter is neem ik aan, maar de one-pump slangetjes zijn blijven zitten? Dat spreekt dan wel weer in het voordeel van Ozone kwaliteit namelijk ;-) True. had dit niet echt verwacht, maar indeed had het na moeten kijken. Wat betreft de kwaliteit van Ozone, die vind ik nog al discutabel. Of ik moet echt gewoon pech hebben en 3 maandagmorgen kites hebben..... Overigens ging de kite niet loopen omdat de bridle verkeerd zat, deze keuze was van mij zelf. Overigens wel een verkeerde keuze want trok heb iets te vroeg en was nog niet helemaal in balans.... gevolg, kite in het water en ik nog op 10 meter AU!
|
|
|