Tom Kite
|
Kan het even gemeld worden als de enquete verbeterd is? Dan zal ik hem ook invullen
|
|
|
Morres
|
meervoud van forum=fora..en niet forums..
niw, gebrekkige boel
|
|
|
Lex
|
ik kon trouwens ook niet 2 dingen aanklikken.....
Komt er nog een...mischien eerste even de reacties lezen die al gegeven zijn! Er is al 4 keer verteld dat de enquette vanavond wordt aangepast! * en ik ook zie ik, had niet gezien dat er nog een pagina was (sealedlips_kitesmiley) oops *
|
|
|
Morres
|
ja, lekker handig, als je een enquete doet moet je 100% zeker weten dat je enquete feilloos werkt..
|
|
|
Vinni
|
Beste iedereen, De onderzoekers hebben al 3 keer aangegeven dat VANAVOND de enquete gaat worden aangepast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blijven posten dat hij niet werkt lijkt mij dus niet zo zinvol...... : Ze moeten toch weten wat ze moeten aanpassen Owja, er zijn een aantal vragen waar je 2 antwoorden moet kunnen aanklikken (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley)
|
|
|
jobber
Gast
|
ja de kwaiteit van de vragen laat nogal te wensen over, ik hoop niet dat ze de resultaten serieus gaan publiceren, dit kan de naam van scholen schaden: FIX die enquete eerst test hem in ieder geval zelf uit, lees de reakties
|
|
|
Micky
|
Beste iedereen, De onderzoekers hebben al 3 keer aangegeven dat VANAVOND de enquete gaat worden aangepast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blijven posten dat hij niet werkt lijkt mij dus niet zo zinvol...... : Ze moeten toch weten wat ze moeten aanpassen Owja, er zijn een aantal vragen waar je 2 antwoorden moet kunnen aanklikken (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) Beste Vinni, ze moeten idd weten wat ze moeten aanpassen maar bepaalde zaken 4 keer herhalen( zie mijn 1ste en jouw 1ste bericht) hebben weinig zin. Misschien is eerst lezen, en dan bedoel ik goed lezen ook een optie.
|
|
|
Ethicuss
Gast
|
meervoud van forum=fora..en niet forums..
niw, gebrekkige boel
Beide mogelijkheden zijn juist.
|
|
|
Micky
|
Gelukkig zijn hier ook gasten die zich op zowel fora alsook forums kunnen aanpassen..... (tong_kitesmiley)
|
|
|
|
Idefixe
|
Dit kun je dus alvast voor je studie meepakken: Voordat je de markt opgaat met een enquete eerst goed checken of alles klopt/ werkt. Door de veranderingen die nu al tijdens de enquete zijn doorgevoerd zijn de gegevens die jullie nu hebben ontvangen al niet meer echt reëel. Door het ontbreken van een aantal essentiële gegevens in de vraagstelling ( bijv. over het onderdeel wind) is er een grote kans dat er een verkeerd beeld ontstaat. Ook is het voor de houders van dit onderzoek niet te controleren waar de gegevens vandaan komen: stel ik heb een eigen kiteschool en laat al mijn kennissen de enquete invullen........ Ikzelf ben ervan overtuigd dat je door het houden van een enquete met de huidige opzet ABSOLUUT GEEN reëel beeld van de kwaliteit van kitesurfscholen zult verkrijgen. Ik zou ook zeer voorzichtig zijn met publiceren van eventuele conclusies / namen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Gelukkig was Idefixe mij voor. Een goed initiatief, maar jullie moeten idd. beter letten op de betrouwbaarheid van de gegevens. Je zou hiermee mensen kunnen schaden als de uitkomst wordt overgenomen. En dat gaat redelijk snel via fora zoals deze...
|
|
|
michiel v geel
|
dat bedoelde ik ook met mijn eerdere post want als bv kiteschool x aan 3 mensen die vragelijst hebben ingevuld les hebben gegeven en die 3 door mindere omstandigheden niet positief reageerde kan het bij andere mensen heel anders uitpakken maar krijgd kiteschool x wel een verkeerde naam en word er minden gelest
|
|
|
Vinni
|
Beste iedereen, De onderzoekers hebben al 3 keer aangegeven dat VANAVOND de enquete gaat worden aangepast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blijven posten dat hij niet werkt lijkt mij dus niet zo zinvol...... : Ze moeten toch weten wat ze moeten aanpassen Owja, er zijn een aantal vragen waar je 2 antwoorden moet kunnen aanklikken (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) Beste Vinni, ze moeten idd weten wat ze moeten aanpassen maar bepaalde zaken 4 keer herhalen( zie mijn 1ste en jouw 1ste bericht) hebben weinig zin. Misschien is eerst lezen, en dan bedoel ik goed lezen ook een optie. Beste Micky, Zie mijn eerste en jou eerste reactie, ik vul jou eerste reactie alleen wat aan. Plus dat het wat makkelijker voor hun word dat ik ook de vraag erbij zet. Er zijn idd mensen die helemaal niks lezen en gewoon gaan posten. MVG, Vincent (grinnik_kitesmiley)
|
|
|