Kwaliteitsonderzoek Kitescholen

Onderzoek

Geen avatar

December 11, 2006, 19:40:19
edit2Rapporteer  
Beste Kiters,

Wij zijn twee derde jaars studenten van de Haagse Hogeschool, richting Sport-management. We zijn een onderzoek gestart dat gaat over de kwaliteit en veiligheid van de kitescholen. We zijn hiermee gestart omdat we zelf veel met kiten bezig zijn. De laatste tijd hoorden we dus ook veel over de ongelukken die er gebeuren met het kiten. We willen kijken waardoor die ongelukken gebeuren. HIERVOOR HEBBEN WE JULLIE HULP NODIG!!! We doen dit onderzoek als opdracht voor onze opleiding, maar we wilden onze tijd wel echt nuttig besteden en het liefst bezig zijn met kitesurfen.

Wij zijn zelf geen kite-leraren, maar hebben de regels, voorwaarden en lesplanningen van de KNWV en de IKO gebruikt om een goed overzicht te krijgen van hoe een goede les eruit hoort te zien. Uit deze plannen hebben wij een enquette gemaakt voor ons onderzoek. De vraag van ons aan jullie is om de enquette naar waarheid in te vullen en misschien win je dan wel een leuke prijs!! Hier is dan ook nog een keer onze site:

http://www.kwaliteitsonderzoekkitescholen.nl

Zeg het tegen al jullie vrienden of bekenden om de enquête in te vullen.

Alvast bedankt en veel veilig kiteplezier!!

Gr.

Rik & Leen

Beste Allemaal!,

De Enquete is gefixt! vraag 6&7 zijn aangepast en nog wat andere dingen om het soepeler te laten lopen! Als er nu nog wat niet werkt kunnen jullie dat natuurlijk altijd even melden!
JCS

Antwoord #1 December 11, 2006, 19:56:28
edit2Rapporteer  
Ik ga het eens doen... wat is die leuke prijs?
JCS

Antwoord #2 December 11, 2006, 20:01:21
edit2Rapporteer  
Uhm.. ik geloof dat er nog iets niet helemaal goed is met de enquête... ik kan wel op 'submit' klikken maar daarna komt er niks, hetzelfde venster blijft gewoon staan...
Micky

Antwoord #3 December 11, 2006, 20:14:35
edit2Rapporteer  
submit doet het bij mij wel maar vragen waar meerdere antwoorden mogelijk/van toepassing zijn kan je maar 1 antwoord geven. Lijkt me dus weinig zinvol als je met wetsuit/trapeze/helm en zwemvest les hebt gehad en je kan er maar 1 van de 4 aanvinken. Heb ze al een mailtje gestuurd.  loser
FlyGirl

Geen avatar

Antwoord #4 December 11, 2006, 20:16:12
edit2Rapporteer  
Site loopt niet door, na 4e pagina met vragen gaat hij niet meer verder, wat ik ook doe!
Jolien.

Antwoord #5 December 11, 2006, 20:25:53
edit2Rapporteer  
ik heb hem gemaakt hoor  (hangloose_kitesmiley) hoop dat jullie er gelukkig mee zijn  YeSS
Succes verder !!
Onderzoek

Geen avatar

Antwoord #6 December 11, 2006, 20:34:17
edit2Rapporteer  
Site loopt niet door, na 4e pagina met vragen gaat hij niet meer verder, wat ik ook doe!

Ja sorry voor het ongemak er wordt aan gewerkt!! Je moet alles invullen wil je door naar de volgende pagina. Geen komma's maar punten gebruiken. Nogmaals sorry maar er wordt aan gewerkt.
Alferink

Antwoord #7 December 11, 2006, 20:49:26
edit2Rapporteer  
je kan een prijs winnen, maar ze weten alleen een naam.

Gaan jullie dan via Hart van Nederland op zoek naar degene die jullie zoeken.

En, er zitten wat vragen tussen die eigenlijk 'vinkjes' moeten zijn ipv bolletjes, bv. vraag 6 en 7
Onderzoek

Geen avatar

Antwoord #8 December 11, 2006, 21:01:31
edit2Rapporteer  

Gaan jullie dan via Hart van Nederland op zoek naar degene die jullie zoeken.

En, er zitten wat vragen tussen die eigenlijk 'vinkjes' moeten zijn ipv bolletjes, bv. vraag 6 en 7

Je hebt helemaal gelijk Remco er wordt aan gewerkt! Die e-mail optie zijn we idd vergeten. we zijn een beetje te enthousiast geweest en hierdoor een paar foutjes gemaakt. Vanavond is alles geregeld ook de e-mail, maar we weten jou mail natuurlijk wel via het forum. We veranderen het zowiezo in de enquete bedankt voor je berichtje Smiley
michiel v geel

Antwoord #9 December 11, 2006, 21:23:56
edit2Rapporteer  
zeer interessant hoe word dit gepubliseerd allen voor julie studie of komt het in een blad of kom het onderzoek op internet te staan want die zou ook wel heel handig zijn als je nog moet gaan lessen om te kijken welke je kiest (soord consumentenbond voor kiters)
Jolien.

Antwoord #10 December 11, 2006, 21:24:05
edit2Rapporteer  

Je hebt helemaal gelijk Remco er wordt aan gewerkt! Die e-mail optie zijn we idd vergeten. we zijn een beetje te enthousiast geweest en hierdoor een paar foutjes gemaakt. Vanavond is alles geregeld ook de e-mail, maar we weten jou mail natuurlijk wel via het forum. We veranderen het zowiezo in de enquete bedankt voor je berichtje Smiley

Maaar dude.. ik wil ook kans maken YeSS  ik heb hem alleen al wel ingevuld
en nou  Huh
Ethicuss
Gast
Antwoord #11 December 11, 2006, 21:47:22
edit2Rapporteer  
Waarom MOET ik een naam invullen? Het is toch een enquete?????

Onderzoek

Geen avatar

Antwoord #12 December 11, 2006, 21:47:47
edit2Rapporteer  
Joo. lien natuurlijk maak je ook kans op de prijzen stuur even een mailtje naar ons met je email erin. Dan doen we je gewoon tussen met de loting. Voor de andere mensen die de enquete hebben in gevuld. Stuur ook even je mail adres plus je echte naam zodat wij na kunnen checken of je hem werkelijk hebt in gevuld. We houden jullie op de hoogte! En help ons aan zoveel mogelijk mensen die de enquete invullen. Dus als je weet dat iemand pas geleden les heeft gehad dan even de site door geven.

http://www.kwaliteitsonderzoekkitescholen.nl

Bedankt alvast!

Greetz Rik
Ethicuss
Gast
Antwoord #13 December 11, 2006, 21:53:01
edit2Rapporteer  
Vraag 6.  De boards die gebruikt werden, waren...
 Directional boards (Straps en vinnen achter, duidelijk een voorkant en een achterkant)
 Twin tip boards (voor- en achterkant identiek)
 Voorzien van een leash
 Niet voorzien van een leash

??????? Wat als je een twintip met leash had?

Vraag 7. Tijdens de les droegen we: 
 Een wetsuit
 Een trapeze (de gehele les)
 Een zwemvest
 Een helm

???????  (geschokt_kitesmiley)

Onderzoek

Geen avatar

Antwoord #14 December 11, 2006, 21:54:14
edit2Rapporteer  
zeer interessant hoe word dit gepubliseerd allen voor julie studie of komt het in een blad of kom het onderzoek op internet te staan want die zou ook wel heel handig zijn als je nog moet gaan lessen om te kijken welke je kiest (soord consumentenbond voor kiters)

Het word zowiezo op onze site neer gezet. En we zijn aan het kijken of we het misschien nog ergens anders kunnen publiceren. Goede ideeen zijn van harte welkom!
Onderzoek

Geen avatar

Antwoord #15 December 11, 2006, 22:00:40
edit2Rapporteer  
Vraag 6.  De boards die gebruikt werden, waren...
 Directional boards (Straps en vinnen achter, duidelijk een voorkant en een achterkant)
 Twin tip boards (voor- en achterkant identiek)
 Voorzien van een leash
 Niet voorzien van een leash

??????? Wat als je een twintip met leash had?

Vraag 7. Tijdens de les droegen we:
 Een wetsuit
 Een trapeze (de gehele les)
 Een zwemvest
 Een helm

??????? (geschokt_kitesmiley)

De enquete is idd niet helemaal goed. We hebben in ons enthausiastme een paar dingetjes over het hoofd gezien. Deze hebben we door gegeven aan onze site maker en word als alles meezit vanavond veranderd.

Dat is handig voor de betrouwbaarheid voor ons. We willen niet dat er gesjoemeld word met de enquete dus wij willen de informatie zo compleet mogelijk hebben. Deze informatie blijft vertrouwelijk.
Vinni

Antwoord #16 December 11, 2006, 22:12:44
edit2Rapporteer  
Hey,

Ik heb hem ingevuld, een ding valt mij op:

Bij  Vraag 7.   Tijdens de les droegen we:
     Vraag 6.   De boards die gebruikt werden, waren...
     Vraag 19. Ik lees de volgende vakliteratuur:
     Vraag 20. Dat doe ik
moet je eigenlijk 2 dingen kunnen invullen terwijl je er maar 1 kan Joepie

mzzl
Micky

Antwoord #17 December 11, 2006, 22:18:16
edit2Rapporteer  
Beste iedereen,

De onderzoekers hebben al 3 keer aangegeven dat VANAVOND de enquete gaat worden aangepast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Blijven posten dat hij niet werkt lijkt mij dus niet zo zinvol...... :Smiley
Onderzoek

Geen avatar

Antwoord #18 December 11, 2006, 22:18:23
edit2Rapporteer  
Heey Vinni!

Beankt voor je reactie! Dat zijn idd puntje die verbeterd moeten worden. En daar zijn we ook mee bezig. Helaas kan ik het zelf niet ik ben niet zo een computerbeest. Dus moeten we het helaas uitbesteden. Maar hij is ermee bezig. Sorry ervoor. Last van over enthausiastme denk

greetz
Onderzoek

Geen avatar

Antwoord #19 December 11, 2006, 22:18:57
edit2Rapporteer  
Thnx Micky!!
JCS

Antwoord #20 December 11, 2006, 22:24:04
edit2Rapporteer  
Hey Onderzoek,

Hoe gaan jullie de informatie verwerken? In SPSS of iets dat daarop lijkt?
Want dan kun je heel gemakkelijk verbanden laten uitrekenen enzo, werkt echt perfect!
Onderzoek

Geen avatar

Antwoord #21 December 11, 2006, 22:26:59
edit2Rapporteer  
heey Jas99,

Dat heb jij heel scherp gezien! Maar toch bedankt! Helpende mensen zijn ideaal top!
maarten.v.a

Geen avatar

Antwoord #22 December 11, 2006, 22:47:40
edit2Rapporteer  
Ik heb geen les gehad, weinig in te vullen dus... Misschien een idee om erbij te gebruiken: een percentage geven van mensen die zijn begonnen met les?

Groet, Maarten.
Emma

Antwoord #23 December 11, 2006, 22:56:23
edit2Rapporteer  
heb ingevuld, gaat alleen beetje moeilijk... misschien had je er de windomstandigheden en de ervaring voor de les er bij moeten zetten, ik kon voordat ik les nam namelijk al wel goed vliegeren, en er was niet heel veel wind, dus ging ik meteen met een 'echte kite' maarja, veel succes ermee, is ook fijn voor de mensen die nog les moeten nemen!!
Emma

Antwoord #24 December 11, 2006, 22:56:59
edit2Rapporteer  
ik kon trouwens ook niet 2 dingen aanklikken.....
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.