JCS
|
Ik ga het eens doen... wat is die leuke prijs?
|
|
|
JCS
|
Uhm.. ik geloof dat er nog iets niet helemaal goed is met de enquête... ik kan wel op 'submit' klikken maar daarna komt er niks, hetzelfde venster blijft gewoon staan...
|
|
|
Micky
|
submit doet het bij mij wel maar vragen waar meerdere antwoorden mogelijk/van toepassing zijn kan je maar 1 antwoord geven. Lijkt me dus weinig zinvol als je met wetsuit/trapeze/helm en zwemvest les hebt gehad en je kan er maar 1 van de 4 aanvinken. Heb ze al een mailtje gestuurd.
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Site loopt niet door, na 4e pagina met vragen gaat hij niet meer verder, wat ik ook doe!
|
|
|
Jolien.
|
ik heb hem gemaakt hoor (hangloose_kitesmiley) hoop dat jullie er gelukkig mee zijn Succes verder !!
|
|
|
Onderzoek
Geen avatar
|
Site loopt niet door, na 4e pagina met vragen gaat hij niet meer verder, wat ik ook doe!
Ja sorry voor het ongemak er wordt aan gewerkt!! Je moet alles invullen wil je door naar de volgende pagina. Geen komma's maar punten gebruiken. Nogmaals sorry maar er wordt aan gewerkt.
|
|
|
Alferink
|
je kan een prijs winnen, maar ze weten alleen een naam.
Gaan jullie dan via Hart van Nederland op zoek naar degene die jullie zoeken.
En, er zitten wat vragen tussen die eigenlijk 'vinkjes' moeten zijn ipv bolletjes, bv. vraag 6 en 7
|
|
|
Onderzoek
Geen avatar
|
Gaan jullie dan via Hart van Nederland op zoek naar degene die jullie zoeken.
En, er zitten wat vragen tussen die eigenlijk 'vinkjes' moeten zijn ipv bolletjes, bv. vraag 6 en 7
Je hebt helemaal gelijk Remco er wordt aan gewerkt! Die e-mail optie zijn we idd vergeten. we zijn een beetje te enthousiast geweest en hierdoor een paar foutjes gemaakt. Vanavond is alles geregeld ook de e-mail, maar we weten jou mail natuurlijk wel via het forum. We veranderen het zowiezo in de enquete bedankt voor je berichtje
|
|
|
michiel v geel
|
zeer interessant hoe word dit gepubliseerd allen voor julie studie of komt het in een blad of kom het onderzoek op internet te staan want die zou ook wel heel handig zijn als je nog moet gaan lessen om te kijken welke je kiest (soord consumentenbond voor kiters)
|
|
|
Jolien.
|
Je hebt helemaal gelijk Remco er wordt aan gewerkt! Die e-mail optie zijn we idd vergeten. we zijn een beetje te enthousiast geweest en hierdoor een paar foutjes gemaakt. Vanavond is alles geregeld ook de e-mail, maar we weten jou mail natuurlijk wel via het forum. We veranderen het zowiezo in de enquete bedankt voor je berichtje Maaar dude.. ik wil ook kans maken ik heb hem alleen al wel ingevuld en nou
|
|
|
Ethicuss
Gast
|
Waarom MOET ik een naam invullen? Het is toch een enquete?????
|
|
|
Onderzoek
Geen avatar
|
Joo. lien natuurlijk maak je ook kans op de prijzen stuur even een mailtje naar ons met je email erin. Dan doen we je gewoon tussen met de loting. Voor de andere mensen die de enquete hebben in gevuld. Stuur ook even je mail adres plus je echte naam zodat wij na kunnen checken of je hem werkelijk hebt in gevuld. We houden jullie op de hoogte! En help ons aan zoveel mogelijk mensen die de enquete invullen. Dus als je weet dat iemand pas geleden les heeft gehad dan even de site door geven. http://www.kwaliteitsonderzoekkitescholen.nlBedankt alvast! Greetz Rik
|
|
|
Ethicuss
Gast
|
Vraag 6. De boards die gebruikt werden, waren... Directional boards (Straps en vinnen achter, duidelijk een voorkant en een achterkant) Twin tip boards (voor- en achterkant identiek) Voorzien van een leash Niet voorzien van een leash
??????? Wat als je een twintip met leash had?
Vraag 7. Tijdens de les droegen we: Een wetsuit Een trapeze (de gehele les) Een zwemvest Een helm
??????? (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
Onderzoek
Geen avatar
|
zeer interessant hoe word dit gepubliseerd allen voor julie studie of komt het in een blad of kom het onderzoek op internet te staan want die zou ook wel heel handig zijn als je nog moet gaan lessen om te kijken welke je kiest (soord consumentenbond voor kiters)
Het word zowiezo op onze site neer gezet. En we zijn aan het kijken of we het misschien nog ergens anders kunnen publiceren. Goede ideeen zijn van harte welkom!
|
|
|
Onderzoek
Geen avatar
|
Vraag 6. De boards die gebruikt werden, waren... Directional boards (Straps en vinnen achter, duidelijk een voorkant en een achterkant) Twin tip boards (voor- en achterkant identiek) Voorzien van een leash Niet voorzien van een leash
??????? Wat als je een twintip met leash had?
Vraag 7. Tijdens de les droegen we: Een wetsuit Een trapeze (de gehele les) Een zwemvest Een helm
??????? (geschokt_kitesmiley)
De enquete is idd niet helemaal goed. We hebben in ons enthausiastme een paar dingetjes over het hoofd gezien. Deze hebben we door gegeven aan onze site maker en word als alles meezit vanavond veranderd. Dat is handig voor de betrouwbaarheid voor ons. We willen niet dat er gesjoemeld word met de enquete dus wij willen de informatie zo compleet mogelijk hebben. Deze informatie blijft vertrouwelijk.
|
|
|
Vinni
|
Hey, Ik heb hem ingevuld, een ding valt mij op: Bij Vraag 7. Tijdens de les droegen we: Vraag 6. De boards die gebruikt werden, waren... Vraag 19. Ik lees de volgende vakliteratuur: Vraag 20. Dat doe ik moet je eigenlijk 2 dingen kunnen invullen terwijl je er maar 1 kan mzzl
|
|
|
Micky
|
Beste iedereen, De onderzoekers hebben al 3 keer aangegeven dat VANAVOND de enquete gaat worden aangepast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blijven posten dat hij niet werkt lijkt mij dus niet zo zinvol...... :
|
|
|
Onderzoek
Geen avatar
|
Heey Vinni! Beankt voor je reactie! Dat zijn idd puntje die verbeterd moeten worden. En daar zijn we ook mee bezig. Helaas kan ik het zelf niet ik ben niet zo een computerbeest. Dus moeten we het helaas uitbesteden. Maar hij is ermee bezig. Sorry ervoor. Last van over enthausiastme denk greetz
|
|
|
|
JCS
|
Hey Onderzoek,
Hoe gaan jullie de informatie verwerken? In SPSS of iets dat daarop lijkt? Want dan kun je heel gemakkelijk verbanden laten uitrekenen enzo, werkt echt perfect!
|
|
|
Onderzoek
Geen avatar
|
heey Jas99,
Dat heb jij heel scherp gezien! Maar toch bedankt! Helpende mensen zijn ideaal top!
|
|
|
maarten.v.a
Geen avatar
|
Ik heb geen les gehad, weinig in te vullen dus... Misschien een idee om erbij te gebruiken: een percentage geven van mensen die zijn begonnen met les?
Groet, Maarten.
|
|
|
Emma
|
heb ingevuld, gaat alleen beetje moeilijk... misschien had je er de windomstandigheden en de ervaring voor de les er bij moeten zetten, ik kon voordat ik les nam namelijk al wel goed vliegeren, en er was niet heel veel wind, dus ging ik meteen met een 'echte kite' maarja, veel succes ermee, is ook fijn voor de mensen die nog les moeten nemen!!
|
|
|
Emma
|
ik kon trouwens ook niet 2 dingen aanklikken.....
|
|
|