Ik heb met Flysyrfer gevlogen en weet zeker dat de Foil van JT sneller het water uit is.. Neemt niet weg dat mn Tubes toch lekkerder varen dan mn oude Foils (grinnik_kitesmiley)
Ik zal eens kijken of ik een keer een cameraatje kan lenen ergens om mijn herstart te filmen. Maar dit gaat idd snel. Ben benieuwd of ik daar tegen op kan met de x4. Maar ga het zeker proberen. Leuk dat je de uitdaging serieus hebt genomen
Hehe, Ik ben met dit soort stunts van de partij Leander Ik zie uit naar jou herstartmovies. Zal er even bij vermelden, kitehigh1 kon ik staan, kitehigh2 was er geen bodem te bekennen......
Goeie actie JT. Misschien is het leuk als er nog iemand mijn wantrouwen naar een guerilla of venom wg kan nemen wat betreft waterherstartbaarheid. Flysurfers zijn niet te verslaan. Maar goed alle kites waterstarten wel weer en dat is het belangrijkste. Verder moet je gewoon varen wat je zelf het lekkerst vind gaan.
Ik ben regelmatig op het water te vinden met Guerilla, bomba en/of venom, bij veel wind natuurlijk de top om te vliegen.... en dit is een goeie week !!! Laatst kon ik ik inderdaad niet herstarten, maar dat kwam omdat de lijn van m'n loop gebroken was ... ha ha ... verder moet je echt heel erg goed je best doen om ze überhaupt in het water te krijgen ... meestal bouncen ze op het water en vliegen ze weer door...