WIND

Derpertje

Juli 18, 2005, 17:42:29
edit2Rapporteer  
We kunnen morgen eindelijk weer aan de bak  (hangloose_kitesmiley)
b.v.o

Antwoord #1 Juli 18, 2005, 18:11:48
edit2Rapporteer  
gaat echt lekker weer worden maar een vriend van mij komt pas overmorgen trug en hij zorgt voor me vervoer
Roel W

Antwoord #2 Juli 18, 2005, 20:43:38
edit2Rapporteer  
Ja hopelijk wordt het weer een hele week lekker knallen!!Mss woensdag eens eindelijk men nieuwe 8m uitproberen,ben benieuwd hoe dat beesie vliegt..
G.J

Antwoord #3 Juli 18, 2005, 20:54:13
edit2Rapporteer  
Waarom is dit nu altijd zo?  Altijd als ik vrij ben  is er geen wind.  Is er eindelijk wind, heb ik weer zoveel dingen te doen  zoals     sociale verplichtingen.  Hmmmm    misschien moet ik maar gewoon asociaal worden 
peterb

Antwoord #4 Juli 18, 2005, 22:56:21
edit2Rapporteer  
haha join the club, ik heb 20 jaar gewindsurfd nu voor het 2e jaar kitesurfen, sociaal leven en living by the wind gaat niet samen (vraag mijn vriendin maar); thuis heb ik de volgende afspraken gemaakt:
- in de lente (vanaf 10 graden C) , zomer, herfst periode in principe geen afspraken in het weekend overdag behalve afspraken op het laatste moment (als ik gezien heb dat er toch geen wind komt!!!), hou zowiezo niet van volle agenda's weken en maanden van tevoren zoals vele anderen
- de rest van de week en 's avonds en als het niet waait ben ik in principe altijd beschikbaar

dit is het enige wat bij mij werkt, als het waait en ik zit bij familie of vrienden op bezoek dan ben ik de meest onuitstaanbare (schoon) zoon, broer of vriend!!!! en zeker niet gezellig!!!
Naish........what else???

Antwoord #5 Juli 18, 2005, 23:23:11
edit2Rapporteer  
Als het waait gaan afspraken met mij niet door!
Marc de Munnik

Antwoord #6 Juli 18, 2005, 23:44:38
edit2Rapporteer  
Zonet nog ff een flinke sessie geboekt met 8m. Het was echt top. Ik heb nog 2 dagen vrij en ik hoop dat het morgen waait! Maar de windvoorspellers geven het aan. Even rustig afwachten dus!
Airforce1
Gast
Antwoord #7 Juli 19, 2005, 00:04:07
edit2Rapporteer  
Als het waait gaan afspraken met mij niet door!

Ja zo heb ik het ook wel eens geprobeerd, alleen hou ik zo geen vrienden meer over,
er is zo weinig begrip voor mijn verslaving  (huilen_kitesmiley)
Flakkee-John

Antwoord #8 Juli 19, 2005, 00:13:03
edit2Rapporteer  
Heej Guys

Veel fun en hangtime morgen. Moet helaas werken en ik moet een berg werk afmaken voordat ik vrijdag naar baai v Rosas vertrek.

Als het een beetje meezit probeer ik woensdagmiddag langs te komen om natuurlijk te kiten.

Have fun morrow Joepie Joepie Joepie
Mick
Gast
Antwoord #9 Juli 19, 2005, 09:06:19
edit2Rapporteer  
Zelfs hier in Limboland waait het stevig. Vanmiddag maar eens even loeren op het water.....
Merc
Gast
Antwoord #10 Juli 19, 2005, 09:54:56
edit2Rapporteer  
Waarom is dit nu altijd zo?  Altijd als ik vrij ben  is er geen wind.  Is er eindelijk wind, heb ik weer zoveel dingen te doen  zoals     sociale verplichtingen.  Hmmmm    misschien moet ik maar gewoon asociaal worden 

erg herkenbaar!!!!
MasterRj
Gast
Antwoord #11 Juli 19, 2005, 10:30:19
edit2Rapporteer  
Je kunt ook gewoon dicht bij het water werken..Spullen in de car en na werk..KNALLEN !!! dit is dus wat ik straks heerlijk ga doen...lekker windje :-)
wouterb

Antwoord #12 Juli 19, 2005, 12:18:08
edit2Rapporteer  
Deze week ook maar weer is met de bus (zie avat.) naar 't werk. 'schat, ik ben ff later vandaag'. 'k kan hiervandaan iig kiezen tussen schellinkhout enkhuizen en andijk allemaal even ver.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.