Waarom is dit nu altijd zo? Altijd als ik vrij ben is er geen wind. Is er eindelijk wind, heb ik weer zoveel dingen te doen zoals sociale verplichtingen. Hmmmm misschien moet ik maar gewoon asociaal worden
haha join the club, ik heb 20 jaar gewindsurfd nu voor het 2e jaar kitesurfen, sociaal leven en living by the wind gaat niet samen (vraag mijn vriendin maar); thuis heb ik de volgende afspraken gemaakt: - in de lente (vanaf 10 graden C) , zomer, herfst periode in principe geen afspraken in het weekend overdag behalve afspraken op het laatste moment (als ik gezien heb dat er toch geen wind komt!!!), hou zowiezo niet van volle agenda's weken en maanden van tevoren zoals vele anderen - de rest van de week en 's avonds en als het niet waait ben ik in principe altijd beschikbaar
dit is het enige wat bij mij werkt, als het waait en ik zit bij familie of vrienden op bezoek dan ben ik de meest onuitstaanbare (schoon) zoon, broer of vriend!!!! en zeker niet gezellig!!!
Zonet nog ff een flinke sessie geboekt met 8m. Het was echt top. Ik heb nog 2 dagen vrij en ik hoop dat het morgen waait! Maar de windvoorspellers geven het aan. Even rustig afwachten dus!
Waarom is dit nu altijd zo? Altijd als ik vrij ben is er geen wind. Is er eindelijk wind, heb ik weer zoveel dingen te doen zoals sociale verplichtingen. Hmmmm misschien moet ik maar gewoon asociaal worden
Deze week ook maar weer is met de bus (zie avat.) naar 't werk. 'schat, ik ben ff later vandaag'. 'k kan hiervandaan iig kiezen tussen schellinkhout enkhuizen en andijk allemaal even ver.