KiteChix Weekend Windtown Kamperland

Cool_ROBje
Gast
September 04, 2005, 22:50:51
edit2Rapporteer  
De zaterdag begon mistig maar de middag bracht wat zonneschijn.
De wind was droevig 3Bft, net niet genoeg voor echt leuke dingen...
Er waren genoeg CHIX aanwezig voor een leuk kite weekend vol actie
Vol frisse moed gingen 5 groepjes van 3 chix aan de slag met de beginnerscursus.
De "gevorderden" zaten in de zon en kregen wat tips, er was voor hun helaas jammerrrrr te weinig wind.
Het verhaal van de BBQ, het cafe en de nachtelijke avonturen daarop volgend? wie wil er iets zinnigs zeggen.... ik ben om 0:00 gaan slapen...

De zondag was VET warm, extra zonnig en de wind was ook iets meer dan de zaterdag...
Vol frisse moed gingen de chix in het water voor wat bodydrag en waterstarts...
Sommigen konden zelfs een stukje varen. ja ja
Het was een genot om te zien dat er ook voldoende meiden zijn die
kunnen genieten van deze leuke sport.

Al met al een leuk en gezellig weekend en zeker voor de chix een leerzaam weekend
De groeten en tot snel op de roompot,

de gozert die de superbike gemist heeft hierdoor...
Jappy

Antwoord #1 September 05, 2005, 09:34:55
edit2Rapporteer  
Jaja, het was weer een weekend om niet te vergeten Joepie.

Helaas kwamen wij (WaterJoe), op zaterdag, wat later. Toch hebben we nog even kunnen varen.
De zaterdag nacht was zeker weer memorabel. Eerst met de dames naar de bar en later met een groot vuur op het strand. Ondanks deze avond stond iedereen fris en wel om 7:30 weer op.

Zondag was idd een superdag (ondanks de vlagerige wind). Bijna alle dames konden, na de Kite-blowjob, lekker op het water gaan oefenen. Zelf heb ik 's-morgens nog even kunnen varen en 's-middags heb ik de super acties van onze mooie Airforce mogen filmen Joepie ThumpsUp.

En zoals altijd, na een Kitechix-weekend, zit ik nu uitgeteld en afgebrand op mijn werk na te genieten.

Laat de foto's nu maar komen...
mazzomrx

Antwoord #2 September 05, 2005, 13:26:07
edit2Rapporteer  
ListenToMe  ThumpsUp

Het is/was wederom een zeer geslaagd weekend!

Buur

Antwoord #3 September 05, 2005, 16:09:01
edit2Rapporteer  
AAARGGG... kan de foto's niet uploaden op mijn werk....gvd...maar die houden julie tegoed hoop vanavond te kunnen posten!!

maar wat was het onwijs gezellig... bedankt voor de leuke dagen die je organiseerd Zuzette. En bedankt meiden dat julie deze sport ook gaan beoefenen, wordt het een stuk gezelliger, zo wel op het water als ook zeker op de kant!!

ThumpsUp
Cool_ROBje
Gast
Antwoord #4 September 05, 2005, 18:18:09
edit2Rapporteer  
Heeeee daar heb je marnix, arjan en jasper............
als ik het noogg goed weet, ben enorm moe en heb slaap nodig... gisteren om 22:00 thuis...
Dus het zelfde verhaal... waar blijven de reacties van allllll die chix... ik heb er toch wel 25 geteld..... Antwoord van mijn grote vriendin pauline verw8 ik zeker vandaag of morgen...
Wij... roos en robje gaan komende week weer naar de roompot. Roos is zo goed bezig dat ze niet van ophouden weet. Nu wil ze een prive les..... nouuu  dat wordt wat....
Mag de pret niet drukken... ga zo de binnenkant van mijn ogen bekijken wat de sportskool red ik nu ff niet..... Tot latterssssssssss
Suzette

Antwoord #5 September 05, 2005, 20:08:26
edit2Rapporteer  
Mazzomrx is volgens mij niet Marnix... Maarrrrr wie dan wel???
Jullie ook superbedankt voor al jullie hulp!!!
Ik denk dat er eens wat kitehigh reclame gemaakt moet worden op de kitechix weekenden, want ik denk dat de meeste meiden deze site niet kennen...
Buur

Antwoord #6 September 05, 2005, 21:34:45
edit2Rapporteer  
haha. mazzomrx verwisselen met marnix dat is een goeie.  schater
Ik zeg altijd wanneer ze vragen waar op internet de foto's komen, ze via kitehigh.nl een link kunnen vinden, maar mischien een stikker van kitehigh in het verrassings paket!! (sealedlips_kitesmiley)
We hadden het er ook de terug weg nog over, een handje helpen is altijd leuk, zeker met zo'n grote groep, en zeker zo'n leuk evenement waar de gezelligheid, op en top is, ook al gaat de bar vroeg dicht.

foto's @ http://www.my4s.nl/
Jappy

Antwoord #7 September 06, 2005, 11:37:07
edit2Rapporteer  
Mooie foto's Buur, en die van jou ook Suzette.
Ik sta er weer goed op (haha).

Wie zou Mazzo nu weer zijn??? schater

Dit weekend zal ik iig niet meer vergeten (wat zou daar nu weer de reden van zijn???)
Suzette

Antwoord #8 September 06, 2005, 12:07:37
edit2Rapporteer  
Ooooh, wacht eens even... is er dan toch iets gebeurd Jappy????????????????
Jappy

Antwoord #9 September 06, 2005, 12:09:31
edit2Rapporteer  
Nee hoor. Ik ben er wel mee bezig natuurlijk.

Wens me maar succes, dat heeft dit wonder namelijk wel nodig ThumpsUp

Hoe dan ook...onvergetelijk.
mazzomrx

Antwoord #10 September 06, 2005, 12:53:10
edit2Rapporteer  
 ListenToMe Joepie YeSS  InLove  ThumpsUp

't Is I, WaterJoe.  Huh

Suzette

Antwoord #11 September 06, 2005, 13:45:49
edit2Rapporteer  
Ok Jappy, heeeeeeel veeeeeel succes!!!
Buur@work
Gast
Antwoord #12 September 06, 2005, 15:19:01
edit2Rapporteer  
Hahahahaha... wonder wonder wonder, dit is echt een topic wat niet iedereen gaat snappen...
wie is wie, wat is wat,
maar de boodschap is duidelijk....   ListenToMe  kitechix rules
Jappy

Antwoord #13 September 06, 2005, 16:15:10
edit2Rapporteer  
 schater schater schater
Idd Buur.
Airforce1
Gast
Antwoord #14 September 06, 2005, 18:32:08
edit2Rapporteer  
waar blijven de reacties van allllll die chix... ik heb er toch wel 25 geteld..... Antwoord van mijn grote vriendin pauline verw8 ik zeker vandaag of morgen...
Haha, ja hier ben ik dan, was inderdaad een onvergetelijk weekend  YeSS
Kan ook niet anders, zoveel gezellige mensen op 1 strand.

Maar wat zeg je nou!!!! ga je van de week weer naar Zeeland, mazelaar!!!!!!! welke dagen dan???
ga zelf denk ik maar naar Workum, hou wel van een beetje ondiep water.

De foto's zijn echt super geworden Maarten en Suzette  Joepie en Jappy natuurlijk nog bedankt voor t filmen, zoveel crashes op 1 filmpie, Niet normaal!!!! haaha maar t is wel lache.

Groetjes
Mari Luz

Antwoord #15 September 06, 2005, 20:57:30
edit2Rapporteer  
En hier nog een reactie!!  ListenToMe Superweekendje gehad, bedankt!! De foto's zijn ook erg lachen!  YeSS  Maar eh.... Buur, waar is de foto van de onderkant van mijn boardje nou?? Snif... haha.

En eh.... Waterjoe, wie is de gelukkige?  InLove
KiteKoe®t

Antwoord #16 September 06, 2005, 21:44:41
edit2Rapporteer  
Mannen en vrouwen!

Verboden "niet-matchende" personen te koppelen op dit forum!!! hahahaha

Kreeg klachten... (hint)
Don't shoot te messenger... Ik ken niemand persoonlijk...
Mari Luz

Antwoord #17 September 07, 2005, 10:22:26
edit2Rapporteer  
Hoe weet ik nou dat het niet matcht, als ik niet eens weet wat er zou moeten matchen of wat er reeds gematcht is, of misschien al weer een onmatch is..  Huh    Dat is de vraag juist!!  (grinnik_kitesmiley)  Maar goed, ik begrijp dat ik mijn mond moet houden...  (sealedlips_kitesmiley)
KiteKoe®t

Antwoord #18 September 07, 2005, 11:15:52
edit2Rapporteer  
@ Mari Luz: Ik weet er verder ook niets van eigenlijk... Ik breng slechts de boodschap over.. hahaha
mazzomrx

Antwoord #19 September 08, 2005, 10:30:28
edit2Rapporteer  
De gelukkige heet Niesanne Ten Cate waar ik nu reeds al 2 jaar een relatie heb.

Wel grappig dat die bewegende beeldjes op een andere wijze dan bedoeld worden geïnterperteerd...

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.