Jappy
|
Jaja, het was weer een weekend om niet te vergeten . Helaas kwamen wij (WaterJoe), op zaterdag, wat later. Toch hebben we nog even kunnen varen. De zaterdag nacht was zeker weer memorabel. Eerst met de dames naar de bar en later met een groot vuur op het strand. Ondanks deze avond stond iedereen fris en wel om 7:30 weer op. Zondag was idd een superdag (ondanks de vlagerige wind). Bijna alle dames konden, na de Kite-blowjob, lekker op het water gaan oefenen. Zelf heb ik 's-morgens nog even kunnen varen en 's-middags heb ik de super acties van onze mooie Airforce mogen filmen . En zoals altijd, na een Kitechix-weekend, zit ik nu uitgeteld en afgebrand op mijn werk na te genieten. Laat de foto's nu maar komen...
|
|
|
mazzomrx
|
Het is/was wederom een zeer geslaagd weekend!
|
|
|
Buur
|
AAARGGG... kan de foto's niet uploaden op mijn werk....gvd...maar die houden julie tegoed hoop vanavond te kunnen posten!! maar wat was het onwijs gezellig... bedankt voor de leuke dagen die je organiseerd Zuzette. En bedankt meiden dat julie deze sport ook gaan beoefenen, wordt het een stuk gezelliger, zo wel op het water als ook zeker op de kant!!
|
|
|
Cool_ROBje
Gast
|
Heeeee daar heb je marnix, arjan en jasper............ als ik het noogg goed weet, ben enorm moe en heb slaap nodig... gisteren om 22:00 thuis... Dus het zelfde verhaal... waar blijven de reacties van allllll die chix... ik heb er toch wel 25 geteld..... Antwoord van mijn grote vriendin pauline verw8 ik zeker vandaag of morgen... Wij... roos en robje gaan komende week weer naar de roompot. Roos is zo goed bezig dat ze niet van ophouden weet. Nu wil ze een prive les..... nouuu dat wordt wat.... Mag de pret niet drukken... ga zo de binnenkant van mijn ogen bekijken wat de sportskool red ik nu ff niet..... Tot latterssssssssss
|
|
|
Suzette
|
Mazzomrx is volgens mij niet Marnix... Maarrrrr wie dan wel??? Jullie ook superbedankt voor al jullie hulp!!! Ik denk dat er eens wat kitehigh reclame gemaakt moet worden op de kitechix weekenden, want ik denk dat de meeste meiden deze site niet kennen...
|
|
|
Buur
|
haha. mazzomrx verwisselen met marnix dat is een goeie. Ik zeg altijd wanneer ze vragen waar op internet de foto's komen, ze via kitehigh.nl een link kunnen vinden, maar mischien een stikker van kitehigh in het verrassings paket!! (sealedlips_kitesmiley) We hadden het er ook de terug weg nog over, een handje helpen is altijd leuk, zeker met zo'n grote groep, en zeker zo'n leuk evenement waar de gezelligheid, op en top is, ook al gaat de bar vroeg dicht. foto's @ http://www.my4s.nl/
|
|
|
Jappy
|
Mooie foto's Buur, en die van jou ook Suzette. Ik sta er weer goed op (haha). Wie zou Mazzo nu weer zijn??? Dit weekend zal ik iig niet meer vergeten (wat zou daar nu weer de reden van zijn???)
|
|
|
Suzette
|
Ooooh, wacht eens even... is er dan toch iets gebeurd Jappy????????????????
|
|
|
Jappy
|
Nee hoor. Ik ben er wel mee bezig natuurlijk. Wens me maar succes, dat heeft dit wonder namelijk wel nodig Hoe dan ook...onvergetelijk.
|
|
|
|
Suzette
|
Ok Jappy, heeeeeeel veeeeeel succes!!!
|
|
|
Buur@work
Gast
|
Hahahahaha... wonder wonder wonder, dit is echt een topic wat niet iedereen gaat snappen... wie is wie, wat is wat, maar de boodschap is duidelijk.... kitechix rules
|
|
|
|
Airforce1
Gast
|
waar blijven de reacties van allllll die chix... ik heb er toch wel 25 geteld..... Antwoord van mijn grote vriendin pauline verw8 ik zeker vandaag of morgen...
Haha, ja hier ben ik dan, was inderdaad een onvergetelijk weekend Kan ook niet anders, zoveel gezellige mensen op 1 strand. Maar wat zeg je nou!!!! ga je van de week weer naar Zeeland, mazelaar!!!!!!! welke dagen dan??? ga zelf denk ik maar naar Workum, hou wel van een beetje ondiep water. De foto's zijn echt super geworden Maarten en Suzette en Jappy natuurlijk nog bedankt voor t filmen, zoveel crashes op 1 filmpie, Niet normaal!!!! haaha maar t is wel lache. Groetjes
|
|
|
Mari Luz
|
En hier nog een reactie!! Superweekendje gehad, bedankt!! De foto's zijn ook erg lachen! Maar eh.... Buur, waar is de foto van de onderkant van mijn boardje nou?? Snif... haha. En eh.... Waterjoe, wie is de gelukkige?
|
|
|
KiteKoe®t
|
Mannen en vrouwen!
Verboden "niet-matchende" personen te koppelen op dit forum!!! hahahaha
Kreeg klachten... (hint) Don't shoot te messenger... Ik ken niemand persoonlijk...
|
|
|
Mari Luz
|
Hoe weet ik nou dat het niet matcht, als ik niet eens weet wat er zou moeten matchen of wat er reeds gematcht is, of misschien al weer een onmatch is.. Dat is de vraag juist!! (grinnik_kitesmiley) Maar goed, ik begrijp dat ik mijn mond moet houden... (sealedlips_kitesmiley)
|
|
|
KiteKoe®t
|
@ Mari Luz: Ik weet er verder ook niets van eigenlijk... Ik breng slechts de boodschap over.. hahaha
|
|
|
mazzomrx
|
De gelukkige heet Niesanne Ten Cate waar ik nu reeds al 2 jaar een relatie heb.
Wel grappig dat die bewegende beeldjes op een andere wijze dan bedoeld worden geïnterperteerd...
|
|
|