Sorry hoor jongens, maar hier krijg ik echt een slappe van. Denk je dat je het allemaal zo goed weet? Gefeliciteerd ! Een beetje respect graag voor de mietjes, slappelingen en doetjes zoals ik. Want op zo'n manier kan ik in ieder geval geen respect voor jullie op brengen.
Laten we lekker met z'n allen gaan kiten. (ieder op zijn eigen niveau). EN NEE, ik heb zeker niet de wijsheid in pacht.
hahaha, ik moet wel lachen om deze topic. Het begon allemaal met kiten in Oostenrijk, en het eindigt in een snowboard battle tussen een freerider en een slalommer. Om eerlijk te zijn vind ik dit een beetje puberaal gedrag (met name van proboarder, waarvan we niks meer vernomen hebben na het plaatsen van de link naar dat artikel over een slalom contest) maar goed, in die fase hebben we allemaal wel gezeten.
Nogmaals (om op het oorspronkelijke onderwerp terug te komen), die spot ziet er retegaaf uit. Alleen twijfel ik over de windomstandigheden. Weet iemand of er ergens een windchart is van dit gebied??
Rare reactie's, en Xray ik denk dat ie jou uit de tent aan het lokken is, enne een boarder is een boarder ongeacht je een hardbooter ben of een freestyler!!