Kiten in Oostenrijk !!!!

xray

Antwoord #25 September 22, 2005, 00:48:17
edit2Rapporteer  
Proboarder, je bent heerlijk vol van jezelf, was je nederlands en je respect voor anderen maar zo goed als je claimt te zijn met snowboarden....

Alaska, the last frontier, supergaaf, om jaloers op te worden. Wat je echter nu doet is het Walhalla van het snowboarden, heliskien in Alaska, vergelijken met gewoon lekker bezig zijn met je kiteje op de sneeuw waar we het hier over hebben. Dat is op zijn minst gesteld geen eerlijk vergelijk. Als je het vergelijk dan toch wilt maken, dan kan ik niet anders dan beamen dan dat dat veel gaver is. Vergelijk je het echter met wat grensverleggende gasten als Guillaume Chastagnol (voormalig pro snowboarder!!) doen in de sneeuw met sprongen van honderd meter en verder inclusief kiteloops dan ben ik persoonlijk van mening dat snowkiten er al aardig tegenaan kruipt.

Voor wat betreft je stelling dat je mij alle hoeken en gaten van de piste laat zien, op carvegebied neem ik die handschoen met liefde op, freeriden kun je me waarschijnlijk nog veel over leren maar carven, sorry dude...
Of je lokt me uit de kast of jij hebt ook geen idee met wie je van doen hebt...en aangezien ik niet van geheimzinnig gedoe houd zet ik mijn gewone naam hier onderaan dit stuk.

Ik stel een leuke slalomwedstrijd voor met echte slalompalen en een goede helling, indoor, outdoor, slalom, GS, SG, SBX, maakt me niet uit...

Raymond Witvoet
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #26 September 22, 2005, 08:48:22
edit2Rapporteer  
Ik heb even google gechecked op Raymond Witvoet: 701 results.  Huh

Om een voorbeeldje te noemen proboarder. http://www.soulboarders.com/artikel/entry_54.php

Denk niet dat je met X-ray moet spotten.  (grinnik_kitesmiley)

matman

Antwoord #27 September 22, 2005, 14:16:16
edit2Rapporteer  
Sorry hoor jongens, maar hier krijg ik echt een slappe van. Denk je dat je het allemaal zo goed weet? Gefeliciteerd ! Een beetje respect graag voor de mietjes, slappelingen en doetjes zoals ik. Want op zo'n manier kan ik in ieder geval geen respect voor jullie op brengen.

Laten we lekker met z'n allen gaan kiten. (ieder op zijn eigen niveau). EN NEE, ik heb zeker niet de wijsheid in pacht.

Matman
xray

Antwoord #28 September 22, 2005, 14:24:19
edit2Rapporteer  
Matman, alle respect van mijn kant. Iedereen moet ergens beginnen en heeft plezier op zijn/haar niveau.
slingshot {Thomas}

Antwoord #29 September 22, 2005, 14:43:12
edit2Rapporteer  
ziet er mooi uit dat water in oostrijk ...maar heb je door die bergen geen raare wind beter gezegt k*t wind
Passie

Antwoord #30 September 22, 2005, 17:11:16
edit2Rapporteer  
ik kom wel kijken naar 't wedstrijdje:)
Mitchel_12000

Antwoord #31 September 22, 2005, 17:30:37
edit2Rapporteer  
hahaha, ik moet wel lachen om deze topic. Het begon allemaal met kiten in Oostenrijk, en het eindigt in een snowboard battle tussen een freerider en een slalommer. Om eerlijk te zijn vind ik dit een beetje puberaal gedrag (met name van proboarder, waarvan we niks meer vernomen hebben na het plaatsen van de link naar dat artikel over een slalom contest) maar goed, in die fase hebben we allemaal wel gezeten.

Nogmaals (om op het oorspronkelijke onderwerp terug te komen), die spot ziet er retegaaf uit. Alleen twijfel ik over de windomstandigheden. Weet iemand of er ergens een windchart is van dit gebied??
xray

Antwoord #32 September 22, 2005, 19:01:45
edit2Rapporteer  
Sorry, zal geen topics meer kapen, ik hoop dat Rick (Thorn) als snowboarder het niet zo erg vindt....

Is ook wel een beetje kinderachtig inderdaad maar voelde me aardig aangesproken, mea culpa!
manf

Antwoord #33 September 22, 2005, 19:06:12
edit2Rapporteer  
Pfff wat een herrie hier om niets??

Rare reactie's, en Xray ik denk dat ie jou uit de tent aan het lokken is, enne een boarder is een boarder ongeacht je een hardbooter ben of een freestyler!! ThumpsUp

Snowkiten is leuk en snowboarden ook!

Zelfs mijn schaduw vertrouwd mij blind!!
Joost

Antwoord #34 September 22, 2005, 19:32:45
edit2Rapporteer  
Blijf het rare gasten vinden die snowboarders bah.  (grinnik_kitesmiley)
Parkie

Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #35 September 23, 2005, 00:03:49
edit2Rapporteer  
Dit was een kite onderwerp geloof ik.
Maar goed topic closed.

en Proboarder  loser
moderator-6
Global Moderator

Geen avatar

Antwoord #36 September 23, 2005, 11:17:52
edit2Rapporteer  
op verzoek topic owner topic gesloten, moderator-6
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.