kitewouter
|
haha nou... als jullie ff gaan knallen in blauwe stad.. kom ikw el ff tjekken.. kan zelf nie want heb @ the moment ff geen board meer..
|
|
|
|
Taco.
|
Ach behalve een handje vol halve garen uit het noorden (van die types die over dijken sliden, hun kites in prikkeldraad en bomen sturen en in het donker kiten) leest toch niemand dit topic. Dus i.p.v 2 kiters op het eeltjemeer zijn het er nu hooguit 5 (er passen maar drie gekken (tong_kitesmiley) in een auto). Bovendien is een kitepants verplicht!!!!! dus wees gewaarschuwd! Het lijkt me wel lachen om op wat exotischer spots te gaan varen. iemand wel s bij het leekstermeer geweest?
|
|
|
Steven
|
Leekster meer staat vol met bomen, daar is het dus altijd vlagerig.
|
|
|
Luko
|
Wat kan revalideren toch lekker zijn... Zonet ff in alle relaxedheid mijn kites opgepompt om ze in het lekkere herfstzonnetje te laten drogen! Ze zaten nl al een week nat in hun omhulsels. Ik ben alleen nog op zoek naar de hulzen die in een Naish shift bar van 2005 zitten. Het gaat niet zo goed met mn depowerkoord nl. Hij slijt als de neten. 1 helft van de huls is pleite. Ik bedacht me net: zonder blinde darm ben ik weer wat lichter en hoe lichter je bent, hoe sneller je kan varen! flikker op, kom met mijn 100kgtjes vast jou wel ff een x voorbij spuiten.
|
|
|
Luko
|
en dat eeltjer plasje is om mij van die egoistische lui, mirns is voor mij net zo ver laterzzzz
|
|
|
Jurrien
|
Ach behalve een handje vol halve garen uit het noorden (van die types die over dijken sliden, hun kites in prikkeldraad en bomen sturen en in het donker kiten) leest toch niemand dit topic. Dus i.p.v 2 kiters op het eeltjemeer zijn het er nu hooguit 5 (er passen maar drie gekken (tong_kitesmiley) in een auto). Bovendien is een kitepants verplicht!!!!! dus wees gewaarschuwd! Het lijkt me wel lachen om op wat exotischer spots te gaan varen. iemand wel s bij het leekstermeer geweest? we worden genaaid waar we bij staan hahahaha
|
|
|
Taco.
|
zou je denken? (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Taco.
|
Hee op google "eurs" zag ik nog niet veel bomen staan. Kun je niet helemaal aan de oostkant terecht(bij westenwind) of westkant bij oost?. Dan komt het toch gewoon over het water??? Of kun je daar niet het water in? Desnoods huur je ff een fluisterboot om op de juiste plek te komen (tong_kitesmiley)
|
|
|
Jurrien
|
bomen is nog niet ergste probleem...
er kan ook waterpolitie komen (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
piede
|
Wat kan revalideren toch lekker zijn... Zonet ff in alle relaxedheid mijn kites opgepompt om ze in het lekkere herfstzonnetje te laten drogen! Ze zaten nl al een week nat in hun omhulsels. Ik ben alleen nog op zoek naar de hulzen die in een Naish shift bar van 2005 zitten. Het gaat niet zo goed met mn depowerkoord nl. Hij slijt als de neten. 1 helft van de huls is pleite. Ik bedacht me net: zonder blinde darm ben ik weer wat lichter en hoe lichter je bent, hoe sneller je kan varen! flikker op, kom met mijn 100kgtjes vast jou wel ff een x voorbij spuiten. Ik dacht meer aan 'eerder' kunnen varen. Dus een beetje in de richting van gj, die heb aan 8 knopen en een spleene al genoeg...
|
|
|
Steven @ skool
Gast
|
Hee op google "eurs" zag ik nog niet veel bomen staan. Kun je niet helemaal aan de oostkant terecht(bij westenwind) of westkant bij oost?. Dan komt het toch gewoon over het water??? Of kun je daar niet het water in? Desnoods huur je ff een fluisterboot om op de juiste plek te komen (tong_kitesmiley) Maar waarom Leekster meer? Eeltje meer is miss 10 min verder, maar daar is het gelijk een stuk beter en relaxter. We kunnen het altijd een keer bekijken, mar net wat Jurrien zegt, je hebt op het Leekster meer last van veel verkeer, en dus ook waterpolitie. Als je een keer op Eeltjemeer hebt gevaren moet je maar ff kijken wat je er van vindt.
|
|
|
peter.
|
de coolste spot ooit hahah anders ben ik er in mijn eentje (cry_kitesmiley)
|
|
|
peter.
|
Wie gaat er morgen naar mirns??? ik maak er een avond sessie van ook mooi weertje er bij zo te zien.
|
|
|
Steven
|
Wie gaat er morgen naar mirns??? ik maak er een avond sessie van ook mooi weertje er bij zo te zien.
Gaat het waaien dan?
|
|
|
Steven
|
Ik kan overdag trouwens wel, om 18 uur weer werken.
|
|
|
Taco.
|
Ik probeer morgen na het werk te gaan. Zit morgen in amersfoort en ga wat eerder weg. Moet het wel blijven waaien einde van de middag
|
|
|
Taco.
|
Maar waarom Leekster meer? Eeltje meer is miss 10 min verder, maar daar is het gelijk een stuk beter en relaxter. We kunnen het altijd een keer bekijken, mar net wat Jurrien zegt, je hebt op het Leekster meer last van veel verkeer, en dus ook waterpolitie. Als je een keer op Eeltjemeer hebt gevaren moet je maar ff kijken wat je er van vindt.
Welke windrichtingen kun je er terecht?
|
|
|
peter.
|
ik ben er de hele dag ga er om 9uur heen
|
|
|
Steven
|
Maar waarom Leekster meer? Eeltje meer is miss 10 min verder, maar daar is het gelijk een stuk beter en relaxter. We kunnen het altijd een keer bekijken, mar net wat Jurrien zegt, je hebt op het Leekster meer last van veel verkeer, en dus ook waterpolitie. Als je een keer op Eeltjemeer hebt gevaren moet je maar ff kijken wat je er van vindt.
Welke windrichtingen kun je er terecht? Noord, west en oost. En met Zuid dus naar Zuidje meer. Of gewoon naar het ijselmeer.
|
|
|
Jurrien
|
steven dat zeilmakers tape van jou heet dat: kevlar tape? ik moet even witte hebben (cry_kitesmiley) waar heb je het gekocht bij waterborg? of krikke?
|
|
|
Taco.
|
zuidjemeer stinkt.. trouwens mag t daar officieel? wil ook wel s naar t schildmeer
|
|
|
Gertjan
|
schildmeer klagen de surfers al over vlagerige wind door alle bomen. laat staan hoe de kiters dan klagen.
|
|
|
Taco.
|
ja ik ben een beetje overmoedig aan het worden met mijn f-one impact (vlagen killer)
|
|
|