oplossing barkracht Crossbow

KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #25 Januari 24, 2006, 19:47:58
edit2Rapporteer  
[
Wim, ga het water op en test eens een Waroo en een Xbow. Pulleybar tegen nonpulleybar, voel zelf het verschil! Al die pulley's zijn echt nergens voor nodig!
Citaat

Dat weet ik ook wel, maar ik heb deze bow al, en ik gooi die natuurlijk niet nu al weg, bovendien zijn de barkrachten voor mij pas een probleem na 2 dagen kiten, en de bow bevalt mij waanzinnig goed, al is er natuurlijk altijd wel iets beters op de markt, maar zo blijf je natuurlijk consumeren.

Dat krijg je als jij je gelijk op iets nieuws stort.
Als je ff wat geduld had gehad dan had jij jezelf een shitload aan centjes bespaard en daarbij een wat meer doorontwikkeld produkt voor terug gekregen die je waarschijnlijk wel 100% zou bevallen.
WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #26 Januari 25, 2006, 00:02:53
edit2Rapporteer  
mense er is 1 manier die super simpel is en perfect werkt:

neem een binnen band van en fiest en knip er een strook uit bin die om je bar en gebruik hem als harnas loop werkt perfect.

Een vlaag voel je als meer barddruk dus met een bungee word langer en de kite depowed

wala klaar en als je hem zo maakt dat je hem nog steeds helemaal weg kan duwen dan heb je nog steeds de 100% depower,

en fer kan je ook wachten voor 2007 dan heb je nog betere bowkites, ieder wat wils maar als cabrinha  n takoon geen bow kit hadden uitgebracht had best dat ook zeker niet gedaan,

Maar wil zeker je waroo ff mishandele als ik terug ben ben er weer op de 21ste feb
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #27 Januari 25, 2006, 03:04:54
edit2Rapporteer  
Helemaal mee eens Tim.
Maar ik was al van plan te wachten tot de 2007 generatie SLE's......totdat ik die Waroo vloog.
Vergeet al die binnenband- en pulleymeuk en vaar er een keer mee......dan weet je wat ik bedoel.
Ik heb die 9 waarschijnlijk pas in maart.
Jaro
Gast
Antwoord #28 Januari 25, 2006, 16:17:20
edit2Rapporteer  
(Je)Hoovah-evangelie.....

HA HA HA HA!!!!!!!    (grinnik_kitesmiley)
www.surfensoul.nl

Berichten: 1086
Antwoord #29 Januari 25, 2006, 17:10:47
edit2Rapporteer  
Helemaal mee eens Tim.
Maar ik was al van plan te wachten tot de 2007 generatie SLE's......totdat ik die Waroo vloog.
Vergeet al die binnenband- en pulleymeuk en vaar er een keer mee......dan weet je wat ik bedoel.
Ik heb die 9 waarschijnlijk pas in maart.
Eerste levering nog steeds verwacht begin februari Fer....
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #30 Januari 25, 2006, 17:45:25
edit2Rapporteer  
Ik wacht in ongeduld.....
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.