Ik heb al sinds de voorjaarsvakantie een complete kern liggen waar alleen nog het pbt op geplakt moest worden die kort daarna klaar was. Het probleem was alleen dat dat er printfouten in het pbt zaten waardoor ik een herdruk van mn PBT kreeg.
Aangezien de herdruk nagal lang op zicht laat wchten heb ik maar besloten om de 'mislukte' print op mn ker te plakken bij wijze van testboardje om nieuwe technieken op toe te passen en te kijken wat het PBT nu aan dikte en stijfheid leverde zodat het boardje met de goede print nóg beter wordt.
En het is maar goed ook dat ik dit gedaan heb, want bij het frezen vd outline ging niet alles zoals gepland: ten eerste was de raildikte veel meer dan de 4 en 6 mm die ik wou (nu 7,5 en 6mm (angry_kitesmiley) ) en ten tweede bleek mijn kopieermal iets te dun te zijn waardoor het kopieerlagertje eronder schoot met als resultaat een mooie hap van 1mm diep in mn rail.
Afgelopen zondag heb ik m dan getest en hij klappert iets meer op de chop dan mijn vorige, extreme flex, boardje en door de te dikke rail kon ik overpowerd lastig de snelheid eruit trappen maar dat is gewoon even wennen.
Natuurlijk is gelukkig niet alles negatief want ik heb nog nooit zo makkelijk hoge spronegen gamaakt al met dit boardje en hoogtelopen ging zo met 3 vingers in mn neus, terwijl ik met mn vorige kleine boardje hier veel moeite mee had.
Dan nog de specificaties:
122x35cm
3cm ouline-verloop
2,5cm rocker
Én kaal maar 1,9 Kg (grinnik_kitesmiley)