5th een uikomst of toch 4 lijns

Gpostema

Antwoord #25 Juli 01, 2006, 04:20:46
edit2Rapporteer  
Ok, zou het om laten bouwen door Erik dan misschien toch de uitkomst bieden ?
Gpostema

Antwoord #26 Juli 01, 2006, 04:31:15
edit2Rapporteer  
Ik denk dat ik idd de lijn verder door de bar laat lopen. En dan maak ik aan mijn chickenloop het zelfde systeempje als dat war Erik gebruikt voor zijn 5e lijn methode. Nu zit ik alleen nog even met de stabiliteit van de kite. Blijft de stabiliteit van de kite ongeveer het zelfde als ik een systeem maak zonder y splitsing of wordt de stabiliteit dan ook nog minder en wordt het met y splitsing inverhouding tot nu (4 lijns beter) beter ?

Greetz Gerben
wouterb

Antwoord #27 Juli 01, 2006, 20:14:14
edit2Rapporteer  
als je als uirgangspunt neemt dat de 5th nagenoeg spanningsloos blijft (tenzij je serieus gaat depoweren), blijft de kite sturen als een standaard 4lijner. Een Y-spliting zou dat verbeteren.
gerrit

Antwoord #28 Juli 03, 2006, 23:06:14
edit2Rapporteer  
En heeft er misschien iemand een plaatje van die wavegrenate :Smiley ??

Zie fotos en film op deze site (op dit moment staat de film niet online?? mail mij  maar even gerrit@oec.nl)

http://www.sskiteboarding.com/marqui/News_Releases/news12190501.aspx

Let goed op hoe die grenade los gaat daar heb je nooit tijd voor als het snel moet....

Eenvoudige 5 lijner conversie al vanaf € 48,= bij www.kitereparatie.nl
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.