|
dimitri
Gast
|
Zelfs je ouwe oma onderbroek valt niet meer te houden \ Ben benieuwd wat er morgen aan komt waaien............
|
|
|
dimitri
Gast
|
23m/s Dat is 9 bft 44.7 knp 82.8 km/h
Is gemeten op vlakte aan de raan, op zee.
Dus zoals Fer al aangaf een NO GO
|
|
|
Alferink
|
Ik kwam ook nog wle een leuke tegen
|
|
|
Emma
|
ok ik ga morgen dan wel niet (tenzij ik morgen naar buiten kijk en het echt prachtig weer is)
|
|
|
VincentC
|
Morgen 100 km/h stoten, gewoon NIET het water op, rust ff een dagje uit en ga dan overmorgen weer boeken!
|
|
|
Joris
|
voor woensdag geeft knmi nog maar 3 zuid donderdag en vrijdag tentamens. misschien dat ik vrijdagniddag nog even kan.
|
|
|
Micky
|
Was vanochtend de eerste in oostvoorne.....helemaal in mijn uppie. KIKKE! Heb afgelopen weekend een F-one tribal 13m aangeschaft met een JN the Machine board. 2 lessen gehad van Alex van Beach Break...toppie! En ja, ik was diegene die af en toe heeeel hard op zijn muil vloog......maar ik was ook diegene die zo af en toe een metertje of 200 gewoon keihard bleef staan Wil dus morgen weer.....maaaaaaaaaarrrr, daarvoor zeil, vaar, surf ik iets te lang en kite ik te kort om zoiets stoms te doen. Was een leuke sfeer trouwens vanmiddag. (thx, gozer op de fiets)
|
|
|
KiteDemon
|
Was vanochtend de eerste in oostvoorne.....helemaal in mijn uppie. KIKKE! Hmmmm......niet in de les geleerd dat het niet echt verstandig is om alleen op het water te staan???? Stel dat er iets gebeurd dan lig je daar dus ook helemaal alleen........... Je hebt nog veel te leren wat betreft veiligheid!!!
|
|
|
Micky
|
Beste KiteDemon,
Dit is idd een van de eerste aspecten van het kiten die ik heb geleerd. Heb namelijk bij een goede school/leraar les gehad. Ik schreef in mijn eerdere posting dat ik als eerste in Oostvoorne was, niet dat ik alleen het water ben opgegaan. Ik heb gewacht tot er een andere kite surfer kwam(de bewuste "gozer" op de fiets). Misschien iets minder snel je conclusie's trekken......
Met vriendelijke groet, Micky
|
|
|
-DAVE-
|
Ja jongons allemaal massaal op HORST , Muiderberg en Stichtse gaan varen NU!
het kan wel het valt allemaal wel mee met het weer , het is zo stabiel als wat
Voor degenen die net 1 les hebben gehad en een 11,8 AB hebben aangschaft op Marklplaats is het helemaal TOPweer om te leren met name op Schellinckhout bijvoorbeeld en op de binnenmeren.
Echt het valt wel mee hoor..
Gaan allemaal! HUpHUp! dan weten we zeker dat we wat doden hebben, het kiten verboden wordt door heel nederland en dat we daarna noooit meer ongelukken hebben.
Ga zo door
vooral al die Beginners die zich hier massaal hebben aangemeld deze maanden. GAAN!! Kiten doe je vandaag anders mis je je beste kans om in de kranten te komen.
|
|
|
Jurrien
|
het waait niet eens!!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Beste KiteDemon,
Dit is idd een van de eerste aspecten van het kiten die ik heb geleerd. Heb namelijk bij een goede school/leraar les gehad. Ik schreef in mijn eerdere posting dat ik als eerste in Oostvoorne was, niet dat ik alleen het water ben opgegaan. Ik heb gewacht tot er een andere kite surfer kwam(de bewuste "gozer" op de fiets). Misschien iets minder snel je conclusie's trekken......
Met vriendelijke groet, Micky
KiteDemon, mag wel degelijk een conclusie trekken? Jij hebt net 200 meter gevaren! KiteDemon kite al 6 jaar in bijna alle omstandigheden. Je bent dus hoe dan ook een beginner op kitegebied?
|
|
|
dimitri
Gast
|
Ik moet zeggen dat Fer gelijk heeft.
En je bericht kan ik op twee manieren opvatten...........
De 1ste is dat je alleen op het water stond De 2de heb je ons net duidelijk gemaakt
|
|
|
KiteDemon
|
Was vanochtend de eerste in oostvoorne.....helemaal in mijn uppie. KIKKE!
Tja....begrijp niet wat er nou zo kikke is om in je uppie op het strand te staan.........kon alleen maar bedenken dat je als eerste en enige op het water stond en dat blijkbaar wel kikke vond....
|
|
|
dimitri
Gast
|
Ik vind er geen reet aan als ik er als eerste ben (wat overigens vak voorkomt)
|
|
|
slufterhufters.com
|
Dinsdag een werelddag gehad, bruut strak de wind en heerlijk met de 8m geknalt, in de middag ff met de 12m geragt en daarna weer met de 8m heerlijk gevaren.
|
|
|
Jelle
|
Ja het was prima te doen dinsdag vanaf een uur of vier met de 8 m. Een paar zelfs met 12 m. Als er in het zuidoosten zware windstoten voorspeld worden, betekent dat niet veel voor de kust. En die onweerswaarschuwingen zijn ook erg aan de voorzichtige kant, heb ik het idee. Ik ben nog geen onweer tegengekomen. Dus ook niet in de verte gehoord.
|
|
|
Micky
|
Hello,
ik moet toegeven dat je mijn bericht op meerdere manieren kan opvatten. Waar ik vooral op doelde was het feit dat ik het in mijn eentje ging proberen met mijn nieuwe set, zonder leraar dus. Dat ik zo s'ochtends alleen op het strand stond had ook wel wat. Conclusie's trekken mag wat mij betreft iedereen, als het de verkeerde zijn dan mag ik daar ook op reageren. De ietwat denigerende opmerking over de 200 meter die ik gevaren heb....ach, Beetje jammer. Neem aan dat jij na je eerste les al meteen je eerste sprongen maakte......... Ik zeil al vanaf mijn 4e en heb zelf een boot. Neem van mij aan dat ik niet zo snel "domme" dingen zal doen. Dat was ook de strekking van mijn eerste bericht. Morgen wel lekker knallen op Oostvoorne. En, don't worry...i want be alone (grinnik_kitesmiley)
Groet, Michael
|
|
|