kapotte le, garantie?

vriesmjde

Berichten: 40
November 13, 2006, 01:17:44
edit2Rapporteer  
Vandaag een scheurtje van een paar cm in mijn le en de bladder. Dit werd veroorzaakt doordat mijn kite uit de luchtviel (geen wind) en draaide, waarna de kite weer vol in de wind kwam en door een lijn een mooi scheurtje gesneden werd.  (cry_kitesmiley) heb de kite (ozone instinct) net twee maanden.
Zou dit onder garantie te plaatsen zijn of heb geen schijn van kans, of zijn winkels nog te porren om je hier in tegemoet te komen.

Gr Michiel
litewave

Berichten: 607
Antwoord #1 November 13, 2006, 01:32:14
edit2Rapporteer  
Denk het niet, je geeft zelf al aan dat het door het gebruiken ervan komt, en geen productie-fout is
Petteflat

Berichten: 179
Antwoord #2 November 13, 2006, 02:15:31
edit2Rapporteer  
Klinkt alsof het voor 25 euries gerepareerd is. Wil je voor die 25euro zeuren om garantie?
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #3 November 13, 2006, 02:27:41
edit2Rapporteer  
dat is dus niet 25 euro dude, wat ik begrijp is dat het doek wat op de le getikt zit gescheurd is? Dat geintje had ik ook door een duitser in mijn lijnen, kosste  120 euro die reperatie.
vriesmjde

Berichten: 40
Antwoord #4 November 13, 2006, 03:00:44
edit2Rapporteer  
Ik ga er ook van uit dat het op eigen kosten gaat worden maar heb wel graag dat als er een stukje doek vervangen moet worden dit het liefst wel hetzelfde materiaal wordt. Dit heeft Ozone natuurlijk, garantie zou wel handig zijn.

Was daarnaast benieuwd of iemand met iets soort gelijks ervaring heeft en er iets met de winkel geregeld is. Soort van service ofzo.

Voor 25 euro zal ik idd niet moeilijk gaan doen (zeuren) maar het zal hoogstwaarschijnlijk meer kosten.

Waar ik nog het meest van baalde is dat ik het water alleen nog maar in was gelopen en al kon stoppen. Kon gelukkig nog met kite van kitemaatje varen, dat heeft nog wat goed gemaakt. Bedankt nog Marjolein.
Hoop dat het goed gerepareerd kan worden zonder dat het een zwakke plek blijft.

Heeft iemand ergens goede ervaringen met repareren?

Gr Michiel
Kondor 11

Berichten: 611
Antwoord #5 November 13, 2006, 03:03:20
edit2Rapporteer  
kiterepair.nl
zit in denhaag geloof ik
zoek ff op hun site ThumpsUp
vriesmjde

Berichten: 40
Antwoord #6 November 13, 2006, 03:51:25
edit2Rapporteer  
kiterepair.nl
zit in denhaag geloof ik
zoek ff op hun site ThumpsUp

thanks
CHRIZZZZ

Berichten: 1090
Antwoord #7 November 13, 2006, 05:34:58
edit2Rapporteer  
kiterepair is top
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #8 November 13, 2006, 07:03:05
edit2Rapporteer  
Ik heb van F.one wel een nieuwe kite gekregen, doordat mn LE was gescheurd nadat mn vlieger op het water is gevallen. Dit was wel alleen om de reden dat de scheur precies op de naad zat, wat officieel niet zou mogen. Om die reden heb ik na even zeuren garantie gekregen. Ik geef je in dit geval, wat je zegt het komt door de lijn(en), geen schijn van kans. Wordt een reparatie denk ik.
gerrit

Berichten: 188
Antwoord #9 November 13, 2006, 23:40:14
edit2Rapporteer  
In het geval dat er geen garantie wordt gegeven (lijkt mij moeilijk)

is er altijd nog www.kitereparatie.nl

of taxatie@kitereparatie.nl

Met vriendelijke groet

Gerrit
markie
Gast
Antwoord #10 November 14, 2006, 02:26:38
edit2Rapporteer  
Kijk op www.farlasails.nl
Deze gasten repareren voor ozone. loser
succes
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.