litewave
|
Denk het niet, je geeft zelf al aan dat het door het gebruiken ervan komt, en geen productie-fout is
|
|
|
Petteflat
|
Klinkt alsof het voor 25 euries gerepareerd is. Wil je voor die 25euro zeuren om garantie?
|
|
|
Lex
|
dat is dus niet 25 euro dude, wat ik begrijp is dat het doek wat op de le getikt zit gescheurd is? Dat geintje had ik ook door een duitser in mijn lijnen, kosste 120 euro die reperatie.
|
|
|
vriesmjde
|
Ik ga er ook van uit dat het op eigen kosten gaat worden maar heb wel graag dat als er een stukje doek vervangen moet worden dit het liefst wel hetzelfde materiaal wordt. Dit heeft Ozone natuurlijk, garantie zou wel handig zijn.
Was daarnaast benieuwd of iemand met iets soort gelijks ervaring heeft en er iets met de winkel geregeld is. Soort van service ofzo.
Voor 25 euro zal ik idd niet moeilijk gaan doen (zeuren) maar het zal hoogstwaarschijnlijk meer kosten.
Waar ik nog het meest van baalde is dat ik het water alleen nog maar in was gelopen en al kon stoppen. Kon gelukkig nog met kite van kitemaatje varen, dat heeft nog wat goed gemaakt. Bedankt nog Marjolein. Hoop dat het goed gerepareerd kan worden zonder dat het een zwakke plek blijft.
Heeft iemand ergens goede ervaringen met repareren?
Gr Michiel
|
|
|
Kondor 11
|
kiterepair.nl zit in denhaag geloof ik zoek ff op hun site
|
|
|
vriesmjde
|
kiterepair.nl zit in denhaag geloof ik zoek ff op hun site thanks
|
|
|
CHRIZZZZ
|
kiterepair is top
|
|
|
Molliebollie
|
Ik heb van F.one wel een nieuwe kite gekregen, doordat mn LE was gescheurd nadat mn vlieger op het water is gevallen. Dit was wel alleen om de reden dat de scheur precies op de naad zat, wat officieel niet zou mogen. Om die reden heb ik na even zeuren garantie gekregen. Ik geef je in dit geval, wat je zegt het komt door de lijn(en), geen schijn van kans. Wordt een reparatie denk ik.
|
|
|
|
|