Omgeving Leiden/Den Haag..Waar gaan we kiten??

Jacq

Antwoord #5125 Augustus 20, 2007, 00:37:30
edit2Rapporteer  
Wil je een keer geen wind... schater

Wel zonde joh, maar ja, zoals je al zegt, er komen meer dagen  ThumpsUp.

Ga je deze week nog een keer varen? Heb Ro verteld dat ik op je board heb gevaren en hij is errug jaloers, haha..Hij wil dus ook, dat begrijp je  (tong_kitesmiley).

Hoop dat de voorspelling zo blijft. Morgen gaat qua tijd misschien een beetje moeilijk worden. Moet om 1630 al fris en fruitig zijn en ook nog werken daarvoor. Sowieso even afwachten wat de wind en de rest van het weer morgen gaat doen.
michiel v geel

Antwoord #5126 Augustus 20, 2007, 00:48:44
edit2Rapporteer  
leon kom je morgen nog varen om jezelf te troosten?
Jacq

Antwoord #5127 Augustus 20, 2007, 13:19:14
edit2Rapporteer  
Er valt weinig te varen vandaag volgens mij.
Vanaf morgenavond begint t weer leuk te worden  YeSS. Hiopelijk klopt deze voorspelling wel.
michiel v geel

Antwoord #5128 Augustus 20, 2007, 15:43:53
edit2Rapporteer  
robert laat eens wat horen je zou me toch ff bellen

gaan we nog
R@bert

Antwoord #5129 Augustus 20, 2007, 15:44:34
edit2Rapporteer  
Ben nu aan t checken of t nog wat is....
michiel v geel

Antwoord #5130 Augustus 20, 2007, 15:46:23
edit2Rapporteer  
kom ff op msn dan
R@bert

Antwoord #5131 Augustus 20, 2007, 15:50:07
edit2Rapporteer  
hmmm, 13 knoopjes gem...niet echt om naar huis te schrijven, en t wordt alleen maar minder. Dusssss, is een no-go, dude
michiel v geel

Antwoord #5132 Augustus 20, 2007, 16:09:42
edit2Rapporteer  
is goed

dagje chillen

of gaan we wakeboarden?
NIELZZZZ

Antwoord #5133 Augustus 20, 2007, 16:17:12
edit2Rapporteer  
elke dag is het hopen op de volgende dag lijkt wel... beter morgen weer goede dag einde van dag dan...
Leon aero2
Gast
Antwoord #5134 Augustus 21, 2007, 03:09:14
edit2Rapporteer  
Heb Ro verteld dat ik op je board heb gevaren en hij is errug jaloers, haha..Hij wil dus ook, dat begrijp je (tong_kitesmiley).

Tja, je weet dat mijn board enkel gevaren kan worden door personen, die er echt mee weten om te gaan  (grinnik_kitesmiley) Bij jou voelde ie zich wel aardig op zijn gemak, maar weet niet wat ie bij Robert zal doen?

Ben dus benieuwd?

Leon aero2
Gast
Antwoord #5135 Augustus 21, 2007, 03:10:37
edit2Rapporteer  
Tis het allemaal net niet met de wind, in iedergeval niet om echt los te gaan.
michiel v geel

Antwoord #5136 Augustus 21, 2007, 03:15:11
edit2Rapporteer  
zit me hier kapot te balen blijkt dat mijn bladder de komende 2 weken nog niet komt

DAN IS MIJN VAKANTIE WEER VOORBIJ

danku north
R@bert

Antwoord #5137 Augustus 21, 2007, 14:23:01
edit2Rapporteer  
Heb Ro verteld dat ik op je board heb gevaren en hij is errug jaloers, haha..Hij wil dus ook, dat begrijp je (tong_kitesmiley).

Tja, je weet dat mijn board enkel gevaren kan worden door personen, die er echt mee weten om te gaan (grinnik_kitesmiley) Bij jou voelde ie zich wel aardig op zijn gemak, maar weet niet wat ie bij Robert zal doen?

Ben dus benieuwd?

skyhigh gaan...!!! schater schater

Nee, dude...ben gewoon benieuwd naar dit boardje omdat ik m einde van t jaar mssn wil aanschaffen. Volgens mij vaar je dit boardje meer op de voorste voet, en aangezien ik (vooral op zee) af en toe met mn voorste voet hap met mn Nobile ben ik benieuwd !!
Pjoeloe

Antwoord #5138 Augustus 21, 2007, 21:35:49
edit2Rapporteer  
Citaat

skyhigh gaan...!!! schater schater

Nee, dude...ben gewoon benieuwd naar dit boardje omdat ik m einde van t jaar mssn wil aanschaffen. Volgens mij vaar je dit boardje meer op de voorste voet, en aangezien ik (vooral op zee) af en toe met mn voorste voet hap met mn Nobile ben ik benieuwd !!
Citaat

@ Ro: Heb ik ook last van met m'n Naish Sol (2006) dat ie nog al snel wil happen met in choppie water. Ben dan ook al behoorlijk goed in de 'frontrole-into-faceplant'  schater
Ik denk dat Brunotti hier wat minder last van heeft vanwege de fliptips.
Lex

Antwoord #5139 Augustus 21, 2007, 22:28:16
edit2Rapporteer  
was weer een lekker middagje...paar mooie head-first crashes gemaakt met f 16's....maar ik lande hem wel op het eind van de dag:P
Jacq

Antwoord #5140 Augustus 22, 2007, 03:34:07
edit2Rapporteer  
Vanavond even op Katwijk wezen kijken. Golven waren niet extreem, maar ik had niet echt mn dag geloof ik. Ben weer heerlijk doorgespoeld.
Gelukkig was ik dit keer niet de enige, er waren meerdere meiden die het nog aan het leren waren, dus dat was wel heel gezellig. Ook Blueberry weer een keer gezien.
Al met al een leuk avondje voor de sociale contacten, iets minder voor mijn kite ontwikkeling, haha.
Morgen is het voorlopig het laatste dagje met wind zo te zien.
R@bert

Antwoord #5141 Augustus 22, 2007, 04:07:41
edit2Rapporteer  
Was wel heeeel gezellig toch? Met oude 'bekenden' enzo uit Leiden en Blueberry idd even gezien, zelfs kiters uit Enschede (respect)!! ...ik heb toch wel redelijk lekker gevaren, op mn enkel na dan. Begin de hangtime van de Waroo wel redelijk door te krijgen nu (geschokt_kitesmiley). Was wel donker dagje (hangloose_kitesmiley). En mn  auto die nog nog in Katwijk staat omdat ie niet wilde starten. ThumpDown Thx voor de lift, Jacq.... ThumpsUp
Jacq

Antwoord #5142 Augustus 22, 2007, 04:11:38
edit2Rapporteer  
Anytime  ThumpsUp.
Kan je morgen wel weer terugbrengen ook. Snap eigenlijk niet waarom we de moeite hebben genomen om de kitespullen uit te laden  schater. Het waait morgen ook behoorlijk
R@bert

Antwoord #5143 Augustus 22, 2007, 05:10:04
edit2Rapporteer  
Anytime ThumpsUp.
Kan je morgen wel weer terugbrengen ook. Snap eigenlijk niet waarom we de moeite hebben genomen om de kitespullen uit te laden schater. Het waait morgen ook behoorlijk

ff mn auto fixen eerst, neem mn kiteshizzle denk wel mee
Micky

Antwoord #5144 Augustus 22, 2007, 05:15:26
edit2Rapporteer  
Hee hello, had al het vermoeden dat er vanavond nog wel goed gekite zou worden....  Joepie
Zou morgen wel willen maar heb vrijdag een backroll vol op mijn oor geland...  (tong_kitesmiley)
Oortje zit al 5 dagen dicht en zaterdagnacht kwam er bloed uit. Vandaag toch maar ff naar de dokter geweest en er zit een zwelling en een wond in mijn oor. Trommelvlies is gelukkig nog intakt.
Hij kon hem door de zwelling niet doorspuiten dus ben ff een beetje doof. Wel lekker rustig overigens...  schater

Damm, heb er wel heel veel zin in maar er mag geen water in komen. Beetje rare wind ook trouwens morgen.....  :Smiley

Jacq

Antwoord #5145 Augustus 22, 2007, 05:32:22
edit2Rapporteer  
We zijn lekker bezig, Mick een zeer oor, Ro een zere enkel, ik kwam er net achter dat mijn arm half open ligt (beetje overdreven uiteraard..)
Wel balen joh Mick  ThumpDown
Morgen is er veel wind, wel jammer dat ie NO is..en dat al mn buddy's afhaken  (cry_kitesmiley)
R@bert

Antwoord #5146 Augustus 22, 2007, 05:45:41
edit2Rapporteer  
Hee hello, had al het vermoeden dat er vanavond nog wel goed gekite zou worden.... Joepie
Zou morgen wel willen maar heb vrijdag een backroll vol op mijn oor geland... (tong_kitesmiley)
Oortje zit al 5 dagen dicht en zaterdagnacht kwam er bloed uit. Vandaag toch maar ff naar de dokter geweest en er zit een zwelling en een wond in mijn oor. Trommelvlies is gelukkig nog intakt.
Hij kon hem door de zwelling niet doorspuiten dus ben ff een beetje doof. Wel lekker rustig overigens... schater

Damm, heb er wel heel veel zin in maar er mag geen water in komen. Beetje rare wind ook trouwens morgen..... :Smiley

We zijn lekker bezig, Mick een zeer oor, Ro een zere enkel, ik kwam er net achter dat mijn arm half open ligt (beetje overdreven uiteraard..)
Wel balen joh Mick ThumpDown
Morgen is er veel wind, wel jammer dat ie NO is..en dat al mn buddy's afhaken (cry_kitesmiley)

Sjezus...we lijken FC Knudde wel schater We hebben wel allemaal dezelfde kite-school gehad, hmmm Huh

@ Mick sterkte, dude

@ Jacq Is me niet opgevallen, je wond. Hoe heb je dat geflikt?!
Jacq

Antwoord #5147 Augustus 22, 2007, 05:52:56
edit2Rapporteer  
Citaat

Was mij ook niet opgevallen, ben niet zo kleinzerig als sommige onders ons blijkbaar  schater, voelde t net onder de douche pas...Tja hoe heb ik dat geflikt...tijdens 1 van mijn onbedoelde loopings ofzo..geen idee  Huh
Er

Geen avatar

Antwoord #5148 Augustus 22, 2007, 11:08:57
edit2Rapporteer  
Morgen is er veel wind, wel jammer dat ie NO is..en dat al mn buddy's afhaken (cry_kitesmiley)

Met noordoosten wind kan er veilig gevaren worden op Katwijk. Later in de ochtend verwacht men dat de wind gaat draaien naar het oosten.   ThumpDown
Er

Geen avatar

Antwoord #5149 Augustus 22, 2007, 11:14:00
edit2Rapporteer  
Hee hello, had al het vermoeden dat er vanavond nog wel goed gekite zou worden.... Joepie
Zou morgen wel willen maar heb vrijdag een backroll vol op mijn oor geland... (tong_kitesmiley)
Hij kon hem door de zwelling niet doorspuiten dus ben ff een beetje doof. Wel lekker rustig overigens... schater

Damm, heb er wel heel veel zin in maar er mag geen water in komen. Beetje rare wind ook trouwens morgen..... :Smiley

Sjezus...we lijken FC Knudde wel schater We hebben wel allemaal dezelfde kite-school gehad, hmmm Huh

@ Mick sterkte, dude

Wat is de naam van die school ook al weer? Dan weet ik wie ik volgend jaar NIET moet bellen.  schater Ik moet namelijk nog steeds die vierde les gaan doen!  schater

Beterschap allemaal.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.