michiel v geel
|
leon kom je morgen nog varen om jezelf te troosten?
|
|
|
Jacq
|
Er valt weinig te varen vandaag volgens mij. Vanaf morgenavond begint t weer leuk te worden . Hiopelijk klopt deze voorspelling wel.
|
|
|
michiel v geel
|
robert laat eens wat horen je zou me toch ff bellen
gaan we nog
|
|
|
R@bert
|
Ben nu aan t checken of t nog wat is....
|
|
|
|
R@bert
|
hmmm, 13 knoopjes gem...niet echt om naar huis te schrijven, en t wordt alleen maar minder. Dusssss, is een no-go, dude
|
|
|
michiel v geel
|
is goed
dagje chillen
of gaan we wakeboarden?
|
|
|
NIELZZZZ
|
elke dag is het hopen op de volgende dag lijkt wel... beter morgen weer goede dag einde van dag dan...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Heb Ro verteld dat ik op je board heb gevaren en hij is errug jaloers, haha..Hij wil dus ook, dat begrijp je (tong_kitesmiley).
Tja, je weet dat mijn board enkel gevaren kan worden door personen, die er echt mee weten om te gaan (grinnik_kitesmiley) Bij jou voelde ie zich wel aardig op zijn gemak, maar weet niet wat ie bij Robert zal doen? Ben dus benieuwd?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Tis het allemaal net niet met de wind, in iedergeval niet om echt los te gaan.
|
|
|
michiel v geel
|
zit me hier kapot te balen blijkt dat mijn bladder de komende 2 weken nog niet komt
DAN IS MIJN VAKANTIE WEER VOORBIJ
danku north
|
|
|
R@bert
|
Heb Ro verteld dat ik op je board heb gevaren en hij is errug jaloers, haha..Hij wil dus ook, dat begrijp je (tong_kitesmiley).
Tja, je weet dat mijn board enkel gevaren kan worden door personen, die er echt mee weten om te gaan (grinnik_kitesmiley) Bij jou voelde ie zich wel aardig op zijn gemak, maar weet niet wat ie bij Robert zal doen? Ben dus benieuwd? skyhigh gaan...!!! Nee, dude...ben gewoon benieuwd naar dit boardje omdat ik m einde van t jaar mssn wil aanschaffen. Volgens mij vaar je dit boardje meer op de voorste voet, en aangezien ik (vooral op zee) af en toe met mn voorste voet hap met mn Nobile ben ik benieuwd !!
|
|
|
Pjoeloe
|
skyhigh gaan...!!! Nee, dude...ben gewoon benieuwd naar dit boardje omdat ik m einde van t jaar mssn wil aanschaffen. Volgens mij vaar je dit boardje meer op de voorste voet, en aangezien ik (vooral op zee) af en toe met mn voorste voet hap met mn Nobile ben ik benieuwd !! @ Ro: Heb ik ook last van met m'n Naish Sol (2006) dat ie nog al snel wil happen met in choppie water. Ben dan ook al behoorlijk goed in de 'frontrole-into-faceplant' Ik denk dat Brunotti hier wat minder last van heeft vanwege de fliptips.
|
|
|
Lex
|
was weer een lekker middagje...paar mooie head-first crashes gemaakt met f 16's....maar ik lande hem wel op het eind van de dag:P
|
|
|
Jacq
|
Vanavond even op Katwijk wezen kijken. Golven waren niet extreem, maar ik had niet echt mn dag geloof ik. Ben weer heerlijk doorgespoeld. Gelukkig was ik dit keer niet de enige, er waren meerdere meiden die het nog aan het leren waren, dus dat was wel heel gezellig. Ook Blueberry weer een keer gezien. Al met al een leuk avondje voor de sociale contacten, iets minder voor mijn kite ontwikkeling, haha. Morgen is het voorlopig het laatste dagje met wind zo te zien.
|
|
|
R@bert
|
Was wel heeeel gezellig toch? Met oude 'bekenden' enzo uit Leiden en Blueberry idd even gezien, zelfs kiters uit Enschede (respect)!! ...ik heb toch wel redelijk lekker gevaren, op mn enkel na dan. Begin de hangtime van de Waroo wel redelijk door te krijgen nu (geschokt_kitesmiley). Was wel donker dagje (hangloose_kitesmiley). En mn auto die nog nog in Katwijk staat omdat ie niet wilde starten. Thx voor de lift, Jacq....
|
|
|
Jacq
|
Anytime . Kan je morgen wel weer terugbrengen ook. Snap eigenlijk niet waarom we de moeite hebben genomen om de kitespullen uit te laden . Het waait morgen ook behoorlijk
|
|
|
R@bert
|
Anytime . Kan je morgen wel weer terugbrengen ook. Snap eigenlijk niet waarom we de moeite hebben genomen om de kitespullen uit te laden . Het waait morgen ook behoorlijk ff mn auto fixen eerst, neem mn kiteshizzle denk wel mee
|
|
|
Micky
|
Hee hello, had al het vermoeden dat er vanavond nog wel goed gekite zou worden.... Zou morgen wel willen maar heb vrijdag een backroll vol op mijn oor geland... (tong_kitesmiley) Oortje zit al 5 dagen dicht en zaterdagnacht kwam er bloed uit. Vandaag toch maar ff naar de dokter geweest en er zit een zwelling en een wond in mijn oor. Trommelvlies is gelukkig nog intakt. Hij kon hem door de zwelling niet doorspuiten dus ben ff een beetje doof. Wel lekker rustig overigens... Damm, heb er wel heel veel zin in maar er mag geen water in komen. Beetje rare wind ook trouwens morgen..... :
|
|
|
Jacq
|
We zijn lekker bezig, Mick een zeer oor, Ro een zere enkel, ik kwam er net achter dat mijn arm half open ligt (beetje overdreven uiteraard..) Wel balen joh Mick Morgen is er veel wind, wel jammer dat ie NO is..en dat al mn buddy's afhaken (cry_kitesmiley)
|
|
|
R@bert
|
Hee hello, had al het vermoeden dat er vanavond nog wel goed gekite zou worden.... Zou morgen wel willen maar heb vrijdag een backroll vol op mijn oor geland... (tong_kitesmiley) Oortje zit al 5 dagen dicht en zaterdagnacht kwam er bloed uit. Vandaag toch maar ff naar de dokter geweest en er zit een zwelling en een wond in mijn oor. Trommelvlies is gelukkig nog intakt. Hij kon hem door de zwelling niet doorspuiten dus ben ff een beetje doof. Wel lekker rustig overigens... Damm, heb er wel heel veel zin in maar er mag geen water in komen. Beetje rare wind ook trouwens morgen..... : We zijn lekker bezig, Mick een zeer oor, Ro een zere enkel, ik kwam er net achter dat mijn arm half open ligt (beetje overdreven uiteraard..) Wel balen joh Mick Morgen is er veel wind, wel jammer dat ie NO is..en dat al mn buddy's afhaken (cry_kitesmiley) Sjezus...we lijken FC Knudde wel We hebben wel allemaal dezelfde kite-school gehad, hmmm @ Mick sterkte, dude @ Jacq Is me niet opgevallen, je wond. Hoe heb je dat geflikt?!
|
|
|
Jacq
|
@ Jacq Is me niet opgevallen, je wond. Hoe heb je dat geflikt?! Was mij ook niet opgevallen, ben niet zo kleinzerig als sommige onders ons blijkbaar , voelde t net onder de douche pas...Tja hoe heb ik dat geflikt...tijdens 1 van mijn onbedoelde loopings ofzo..geen idee
|
|
|
Er
Geen avatar
|
We zijn lekker bezig, Mick een zeer oor, Ro een zere enkel, ik kwam er net achter dat mijn arm half open ligt (beetje overdreven uiteraard..) Wel balen joh Mick Morgen is er veel wind, wel jammer dat ie NO is..en dat al mn buddy's afhaken (cry_kitesmiley) Met noordoosten wind kan er veilig gevaren worden op Katwijk. Later in de ochtend verwacht men dat de wind gaat draaien naar het oosten.
|
|
|
Er
Geen avatar
|
Hee hello, had al het vermoeden dat er vanavond nog wel goed gekite zou worden.... Zou morgen wel willen maar heb vrijdag een backroll vol op mijn oor geland... (tong_kitesmiley) Oortje zit al 5 dagen dicht en zaterdagnacht kwam er bloed uit. Vandaag toch maar ff naar de dokter geweest en er zit een zwelling en een wond in mijn oor. Trommelvlies is gelukkig nog intakt. Hij kon hem door de zwelling niet doorspuiten dus ben ff een beetje doof. Wel lekker rustig overigens... Damm, heb er wel heel veel zin in maar er mag geen water in komen. Beetje rare wind ook trouwens morgen..... : We zijn lekker bezig, Mick een zeer oor, Ro een zere enkel, ik kwam er net achter dat mijn arm half open ligt (beetje overdreven uiteraard..) Wel balen joh Mick Morgen is er veel wind, wel jammer dat ie NO is..en dat al mn buddy's afhaken (cry_kitesmiley) Sjezus...we lijken FC Knudde wel We hebben wel allemaal dezelfde kite-school gehad, hmmm @ Mick sterkte, dude @ Jacq Is me niet opgevallen, je wond. Hoe heb je dat geflikt?! Wat is de naam van die school ook al weer? Dan weet ik wie ik volgend jaar NIET moet bellen. Ik moet namelijk nog steeds die vierde les gaan doen! Beterschap allemaal.
|
|
|